+5g on ainakin tullut viimekisoista lihaa ja sen uskallan sanoa ihan 100% varmasti. Siitä asiasta saatte sitten olla mitä mieltä haluatte...
Mä itse kyllä teen päätökseni ja Jarin kanssa tässä ollaankin aika paljon tehty jo yhteistyötä. Varmaan jatkan yksin joka tapauksessa ja Jari tietysti rinnalla katsomassa perään kun sen kanssa treenataan päivittäin. Tällä viikolla suunnittelen kisojen jälkeisen reversen valmiiksi... Matilta oon saanut paljon mutta Jarilta saan niin henkilökohtaista valmennusta että kisojen jälkeen vaihto tapahtuu kaikessa rauhassa...
Ne stillikuvat oli otettu vaparista mansessa ja kuten itsekin kerroin poseeraus oli huonoa koska pystyn parempaan. Kuitenkin se oli ylivoimaisesti parempaa kun kellään muulla niin mansessa kuin helsingissä joten eikö se riitä? Mulle itselle se ei riitä koska tiedän pystyväni vieläkin parempaan!! Ja mä en edes yritä tehdä ns. Arska posea. Toi pose menee juuri nappiin sellaisena kun olen sen itselleni suunnitellut ja sama tulee myös lahden vaparissa ihan saman näköisenä...
Mutta kiitos palautteista ja onnitteluista! Uudet suunitelmat on lyöty lukkoon lahtea varten ja tulee melkoiset kaksi viikkoa! Etupuoli on valmis mutta vielä sulatetaan loput rasvat perseestä ja selästä! Palataan !!