BB Matias Niemi

Eikö täällä forumeilla voi edes keskustella ilman että joku vetää jonkun negatiivisuus/tappelu -kortin jonka jälkeen suoritetaan aina yhtä toimiva mielensä pahoittaminen.

Aivan, olin vain mielensäpahoittaja. Anteeksi. Jotenkin vaan ei omaan silmään toi "eipäs juupas paskanvitut" -kaltainen keskustelu kuitenkaan uppoa.

Tulinpa katselemaan mitä Matiaksen kondiksesta ollaan mieltä, mut jengi tappelee täällä pahemmin kuin keskenkasvuiset. Poistukaa internetistä hetkeks.

Ja tähän liittyen niin, koittakaas kundit hyvät jättää se kikien kalistelu vähän vähemmälle. Kaikesta ei voi aina olla samaa mieltä, eikä kuulukaan olla ja niistä eriävistä mielipiteistä pystyy kyllä keskustelemaan ihan asiallisestikin ilman, että tarttee sotajalalle ryhtyä :)
Jees ei muuta kuin jatkakaa.

Vähän epäilen, että jää kolmoseksi taas, mutta saa nähdä!

Ootko Matias miettinyt kisojen jälkeistä aikaa ja mahdollista valmentajan vaihtoa? Paljonko lavapaino on korkeampi kuin viime kisoissa? Jotenkin omaan silmään tuo kehitys viime kisoihin nähden ei nyt niin hirveän kova ole ollut? Lavaesiintyminen on kyllä kaikista kisaajista parasta. Varmaan kannattaa ainakin harkita sitä valmentajan vaihtoa kisojen jälkeen. Ite ainakin lähtisin koittamaan jotain vähän tuoreempaa verta, jolla on kokemusta pro-tasolla kisaamisesta. Taitaa Halosen Matin metodit olla jääneet sinne 90-luvulle? Duunia vaan, niin kyllä se menestys sieltä tulee. Tsemppiä loppudieetille!
+5g on ainakin tullut viimekisoista lihaa ja sen uskallan sanoa ihan 100% varmasti. Siitä asiasta saatte sitten olla mitä mieltä haluatte...

Mä itse kyllä teen päätökseni ja Jarin kanssa tässä ollaankin aika paljon tehty jo yhteistyötä. Varmaan jatkan yksin joka tapauksessa ja Jari tietysti rinnalla katsomassa perään kun sen kanssa treenataan päivittäin. Tällä viikolla suunnittelen kisojen jälkeisen reversen valmiiksi... Matilta oon saanut paljon mutta Jarilta saan niin henkilökohtaista valmennusta että kisojen jälkeen vaihto tapahtuu kaikessa rauhassa...

Mansesta en nähnyt muuta kuin stillikuvia ja niissä poseeraus oli kehnoa. Tästä Matias mainitsi myös itse. Nyt taas poseeraaminen oli paljon parempaa, vaikkakin arskapose meni ihan vituilleen myös tälläkin kertaa, sitä on huono lähteä kieltämään. En vaan saanut mahdutettua tätä vittuilua tuohon edelliseen kommenttiini. Hyvä kun muistutit. Lähinnä se esiintyminen ja lavakarisma on Matiaksella kovalla tasolla ja yksi parhaista ominaisuuksista. Niinkun joku tossa jo hyvin analysoi tuota leskinen - niemi -vastakkainasettelua, niin kyllä tarvitaan lisää paksuutta etenkin selkään. Rakenne on kyllä aivan omaa tasoa leskiseen verrattuna, mutta treenivuosien myötä leskinen taitaa vielä tällä kertaa viedä voiton. Kunnollinen pidempi offi näiden kisojen jälkeen, niin sitten taistellaan voitosta.
Ne stillikuvat oli otettu vaparista mansessa ja kuten itsekin kerroin poseeraus oli huonoa koska pystyn parempaan. Kuitenkin se oli ylivoimaisesti parempaa kun kellään muulla niin mansessa kuin helsingissä joten eikö se riitä? Mulle itselle se ei riitä koska tiedän pystyväni vieläkin parempaan!! Ja mä en edes yritä tehdä ns. Arska posea. Toi pose menee juuri nappiin sellaisena kun olen sen itselleni suunnitellut ja sama tulee myös lahden vaparissa ihan saman näköisenä...

Mutta kiitos palautteista ja onnitteluista! Uudet suunitelmat on lyöty lukkoon lahtea varten ja tulee melkoiset kaksi viikkoa! Etupuoli on valmis mutta vielä sulatetaan loput rasvat perseestä ja selästä! Palataan !! :)

+5g on ainakin tullut viimekisoista lihaa ja sen uskallan sanoa ihan 100% varmasti. Siitä asiasta saatte sitten olla mitä mieltä haluatte...

Mä itse kyllä teen päätökseni ja Jarin kanssa tässä ollaankin aika paljon tehty jo yhteistyötä. Varmaan jatkan yksin joka tapauksessa ja Jari tietysti rinnalla katsomassa perään kun sen kanssa treenataan päivittäin. Tällä viikolla suunnittelen kisojen jälkeisen reversen valmiiksi... Matilta oon saanut paljon mutta Jarilta saan niin henkilökohtaista valmennusta että kisojen jälkeen vaihto tapahtuu kaikessa rauhassa...

Ne stillikuvat oli otettu vaparista mansessa ja kuten itsekin kerroin poseeraus oli huonoa koska pystyn parempaan. Kuitenkin se oli ylivoimaisesti parempaa kun kellään muulla niin mansessa kuin helsingissä joten eikö se riitä? Mulle itselle se ei riitä koska tiedän pystyväni vieläkin parempaan!! Ja mä en edes yritä tehdä ns. Arska posea. Toi pose menee juuri nappiin sellaisena kun olen sen itselleni suunnitellut ja sama tulee myös lahden vaparissa ihan saman näköisenä...

Mutta kiitos palautteista ja onnitteluista! Uudet suunitelmat on lyöty lukkoon lahtea varten ja tulee melkoiset kaksi viikkoa! Etupuoli on valmis mutta vielä sulatetaan loput rasvat perseestä ja selästä! Palataan !! :)
Fätit tirisemään ja entistä kovempaa pakettia lavalle !

Matias tekee omaa juttua somessa, erottuu joukosta ja tuo hienosti oman persoonansa lavalle. Joitain nuo kuningas-läpät ärsyttää, minun mielestäni taas ovat oikein viihdyttäviä ja hauska idea oli tuoda oma punchline vapariin, joka oli poseeraustenkin osalta näyttävä. Toisessa ketjussa on keskustelua siitä, miten kilpailijoiden somenäkyvyys on lajin eduksi. Matias on hienosti rakentanut oman brändin ja erottuu edukseen.

Ne kuningas läpät ärsyttää tasan siitä syystä, että suomessa nöyryys ja vaatimattomuus on niin korkealle arvostettua ja kaikkea vähänkään itsevarmempaa meininkiä katsotaan saman tien kieroon.
+ no tottakai täytyy myös vetää esiin kateellisuuskortti

Tiukka vääntö tulee Lahdessa varmasti. Matias selvästi paremmassa kondiksessa kun edellisenä. Jännä, ettei porukka huomaa (tai muuten vaan kommentoi) sarjan muita kisaajia? Toiseks tullu Holappa useallakin osa-alueella Niemee tasapainosempi imo. Ihon huonosta kunnosta voi tulla miinusta ja pitäskin tulla. Lahdessa nähdään, miten ukot saa veätettyä sinne vielä!

Tiukka vääntö tulee Lahdessa varmasti. Matias selvästi paremmassa kondiksessa kun edellisenä. Jännä, ettei porukka huomaa (tai muuten vaan kommentoi) sarjan muita kisaajia? Toiseks tullu Holappa useallakin osa-alueella Niemee tasapainosempi imo. Ihon huonosta kunnosta voi tulla miinusta ja pitäskin tulla. Lahdessa nähdään, miten ukot saa veätettyä sinne vielä!
Samaa mieltä, että voisi olla toki keskustelua muistakin kuin näistä eniten esillä olevista. Itse katselin myös ettei mikään vääryys olisi ollut jos ykkös ja kakkos sija olisi toisin päin ollut. Sen verran tuli Matiakselle takkiin taka poseissa.

Matias häviää takaposet ja ehkä rinta sivulta. Vie muut, esiintyminen parempaa. Mutta jos kakkoseksi tullut kiristää Lahteen, niin sit on voi mennä ohi. Paksua lihaa sillä oli.
Hävisin joo mutta siitä sun kanssa keskusteltiinki ja kerroin mistä tämä johtui... Toki lihaa mä tarvitsen vieläkin paljon selkään mutta oikeanlaisella poseeraamisella pystyn parantamaan myös tätä osa-aluetta. Juuri aamulla katsottiin uusia juttuja tuplat/leveä selkä poseihin.

Pitää muistaa että myös mä kerkeän parantamaan kuntoa ja kakkoseksi tulleella on paljon isompi työ kun mulla... sen voin kertoa ettei se mun ohi tule! Piste! Haha :)

Palataan asiaan! Hyvää viikonalkua kaikille! SC: matias.niemi

Ja tähän liittyen niin, koittakaas kundit hyvät jättää se kikien kalistelu vähän vähemmälle. Kaikesta ei voi aina olla samaa mieltä, eikä kuulukaan olla ja niistä eriävistä mielipiteistä pystyy kyllä keskustelemaan ihan asiallisestikin ilman, että tarttee sotajalalle ryhtyä :)
Jees ei muuta kuin jatkakaa.

Sä munakas rähjäät Sihvosen ketjussa ihan samalla tavalla instagrameista sun muista, joten laitappas suuta soukemmalle.

Tämä on Matiaksen ketju. Miksi täällä keskusteltais muista kisaajista? Kisatopickit sitten erikseen.

Sä munakas rähjäät Sihvosen ketjussa ihan samalla tavalla instagrameista sun muista, joten laitappas suuta soukemmalle.

Mitä sä oikein selität? En mä mitään rähjännyt ole, vaan ihan normaalisti otin kantaa puheenaiheeseen.
Ja miten toi mun viestini ylempänä edes liittyy koko asiaan?
Ja pidä sä vain huoli omista asioistasi.

Viimeksi muokattu:
Mitä sä oikein selität? En mä mitään rähjännyt ole, vaan ihan normaalisti otin kantaa puheenaiheeseen.
Ja miten toi mun viestini ylempänä edes liittyy koko asiaan?
Ja pidä sä vain huoli omista asioistasi.

Kuvittelenko vain, vai luinko vähän ylempänä saman kaverin tekstin kikien kalisteluista ja asiallisesta keskustelusta? o_O

Hou! Rauhooottukaa ;) Nyt alko taas kroppa toimiin kisojen jälkeen ja hana aukes. Eilen aamupaino oli melkein 98kg mutta tänään se oli tullut jo 94kg. Oli melko turvonnut olo ton vedätyksen jälkeen ja tämä olikin odotettavissa. Tää viikko painetaan vielä kaasu pohjassa ja ens viikolla sitten viimeistellään! Videon saan tänään leikattua valmiiksi :) Toivotaan että se olisi huomenna katsottavissa!! HYVÄÄ VIIKONALKUA KAIKILLE!!!

Olen tässä vasta hiljattain, näin niinsanotusti myöhäissyntyisesti tutustunut Matiaksen videotarjontaan ja ajattelinpa tässä ihan ohimennen tulla kiittämään Kuningasta itseään kelpo viihdearvon pätkistä.
Hyvin sää pohojanmaan poika vedät. Ei muuta ku jatka samaan malliin :)

ps. Aiheutti kieltämättä lievähköä ivallista myhäilyä tuo vitosjakson "rakkaudenosoitus" vihaajakunnalle :D

Back
Ylös Bottom