Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huumorimiehiähän Matias on kaikin puolin. Ei kai noista videoista tule kuin hyvä mieli? Positiivista itseironiaa, joka kieltämättä on valitettavan aliarvostettu taiteenlaji.Aina kun tämän kaverin videoita katsoo niin väkisin nousee pintaan suuri myötähäpeän tunne. Mikä tuo kuningasjuttukin oikein mahtaa olla ?
Aina kun tämän kaverin videoita katsoo niin väkisin nousee pintaan suuri myötähäpeän tunne. Mikä tuo kuningasjuttukin oikein mahtaa olla ?
Ei tuo kuningas -juttu ole Matiaksen itsensä keksimä. Se on otettu elokuvasta Häjyt, joka taas kertoo pohjalaisesta arjesta ja elämästä. Seinäjoella asuneena voin todeta, että meno on vieläkin samaa luokkaa kun mitä elokuvassa. Nimismiehet hyppii silmille...Huumorimiehiähän Matias on kaikin puolin. Ei kai noista videoista tule kuin hyvä mieli? Positiivista itseironiaa, joka kieltämättä on valitettavan aliarvostettu taiteenlaji.
Ei tuo kuningas -juttu ole Matiaksen itsensä keksimä. Se on otettu elokuvasta Häjyt, joka taas kertoo pohjalaisesta arjesta ja elämästä.
Haha! Joo tosin kun aloin tekemään videoita ja niissä vahvasti pohjalaisuus mukana,niin jossain vaiheessa toi "kuningas" juttu tuli videoihin mukaan. Mietin silloin vaparia että haluan siihen jotain erilaista ja mieleenpainuvaa ja härmä leffasta laitettiin sitten toi "kuningas" kohta mukaan! Huomenna oon itseasiassa menos studiolle nauhoittamaan uuteen vapariin vastaavaa... Mun videon intro on todella vahva sanomaltaan sitä en kiellä... Ehkä mä halusinkin aiheuttaa sillä ihmisissä tunteita! Sä kuitenkin katsot mun videoita joten kiitos siitä <3 Välillä mä en vaan tajua teitä...Aina kun tämän kaverin videoita katsoo niin väkisin nousee pintaan suuri myötähäpeän tunne. Mikä tuo kuningasjuttukin oikein mahtaa olla ?
Huumorimiehiähän Matias on kaikin puolin. Ei kai noista videoista tule kuin hyvä mieli? Positiivista itseironiaa, joka kieltämättä on valitettavan aliarvostettu taiteenlaji.
Ei pidäkään miellyttää. Tärkeintä on tehdä sitä omaa juttuaan. Niin itsekin olen kaikki nämä vuodet tehnyt ja välillä sataa kakkaa.Haha! Joo tosin kun aloin tekemään videoita ja niissä vahvasti pohjalaisuus mukana,niin jossain vaiheessa toi "kuningas" juttu tuli videoihin mukaan. Mietin silloin vaparia että haluan siihen jotain erilaista ja mieleenpainuvaa ja härmä leffasta laitettiin sitten toi "kuningas" kohta mukaan! Huomenna oon itseasiassa menos studiolle nauhoittamaan uuteen vapariin vastaavaa... Mun videon intro on todella vahva sanomaltaan sitä en kiellä... Ehkä mä halusinkin aiheuttaa sillä ihmisissä tunteita! Sä kuitenkin katsot mun videoita joten kiitos siitä <3 Välillä mä en vaan tajua teitä...
Ps. Paljo penkki ?
Kiitos @Bisley kun ymmärrät! ) Kaikkia tässä maailmassa ei voi miellyttää enkä kyllä itse asiassa haluakkaan. Ihmiset tykkää tai sitten ei... Onneksi palaute mitä saan videoista on positiivistä. joten hommat jatkuu!
Itselleni tulee tämän miehen videoiden jälkeen lähinnä häpeän tunne omista touhuistani, tai saamattomuus olisi ehkä oikeampi termi. Bulli on Tampereella tuon alan kuningas, Matias vähintäänkin helvetin hyvä perintöprinssi!Aina kun tämän kaverin videoita katsoo niin väkisin nousee pintaan suuri myötähäpeän tunne. Mikä tuo kuningasjuttukin oikein mahtaa olla ?
Videoista ja äijästä muuten diggaan, mutta noi posettelukohtaukset joutuu kelaamaan noitten näppylöiden takia
-90kgMihis sarjaan tää on menossa ?