BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

View: https://www.instagram.com/p/BXI24O3gvKk/?taken-by=matias_niemi

20398281_1716625291976751_695103683347611648_n.jpg

Aina kun tämän kaverin videoita katsoo niin väkisin nousee pintaan suuri myötähäpeän tunne. Mikä tuo kuningasjuttukin oikein mahtaa olla ?
Huumorimiehiähän Matias on kaikin puolin. Ei kai noista videoista tule kuin hyvä mieli? Positiivista itseironiaa, joka kieltämättä on valitettavan aliarvostettu taiteenlaji.

Aina kun tämän kaverin videoita katsoo niin väkisin nousee pintaan suuri myötähäpeän tunne. Mikä tuo kuningasjuttukin oikein mahtaa olla ?

Huumorimiehiähän Matias on kaikin puolin. Ei kai noista videoista tule kuin hyvä mieli? Positiivista itseironiaa, joka kieltämättä on valitettavan aliarvostettu taiteenlaji.
Ei tuo kuningas -juttu ole Matiaksen itsensä keksimä. Se on otettu elokuvasta Häjyt, joka taas kertoo pohjalaisesta arjesta ja elämästä. Seinäjoella asuneena voin todeta, että meno on vieläkin samaa luokkaa kun mitä elokuvassa. Nimismiehet hyppii silmille...

Haha! Joo tosin kun aloin tekemään videoita ja niissä vahvasti pohjalaisuus mukana,niin jossain vaiheessa toi "kuningas" juttu tuli videoihin mukaan. Mietin silloin vaparia että haluan siihen jotain erilaista ja mieleenpainuvaa ja härmä leffasta laitettiin sitten toi "kuningas" kohta mukaan! Huomenna oon itseasiassa menos studiolle nauhoittamaan uuteen vapariin vastaavaa... Mun videon intro on todella vahva sanomaltaan sitä en kiellä... Ehkä mä halusinkin aiheuttaa sillä ihmisissä tunteita! Sä kuitenkin katsot mun videoita joten kiitos siitä <3 Välillä mä en vaan tajua teitä...

Ps. Paljo penkki ?

Kiitos @Bisley kun ymmärrät! :)) Kaikkia tässä maailmassa ei voi miellyttää enkä kyllä itse asiassa haluakkaan. Ihmiset tykkää tai sitten ei... Onneksi palaute mitä saan videoista on positiivistä. joten hommat jatkuu!

Haha! Joo tosin kun aloin tekemään videoita ja niissä vahvasti pohjalaisuus mukana,niin jossain vaiheessa toi "kuningas" juttu tuli videoihin mukaan. Mietin silloin vaparia että haluan siihen jotain erilaista ja mieleenpainuvaa ja härmä leffasta laitettiin sitten toi "kuningas" kohta mukaan! Huomenna oon itseasiassa menos studiolle nauhoittamaan uuteen vapariin vastaavaa... Mun videon intro on todella vahva sanomaltaan sitä en kiellä... Ehkä mä halusinkin aiheuttaa sillä ihmisissä tunteita! Sä kuitenkin katsot mun videoita joten kiitos siitä <3 Välillä mä en vaan tajua teitä...

Ps. Paljo penkki ?

Kiitos @Bisley kun ymmärrät! :)) Kaikkia tässä maailmassa ei voi miellyttää enkä kyllä itse asiassa haluakkaan. Ihmiset tykkää tai sitten ei... Onneksi palaute mitä saan videoista on positiivistä. joten hommat jatkuu!
Ei pidäkään miellyttää. Tärkeintä on tehdä sitä omaa juttuaan. Niin itsekin olen kaikki nämä vuodet tehnyt ja välillä sataa kakkaa.

Meikäläisen viimeisin minuutin pituinen instavideo sai jonkun kommentoimaan kutakuinkin näin: "tekisi mieli vetää lättyyn, jos olisi enemmän pokkaa".

Aika mielisairasta porukkaa, että vihataan mutta silti katsotaan tarkemmin kaikki videot sun muu materiaali. Tällaista tää kai sit on kun ollaan syntyessä vähän säikähtäneitä, eikä lääkkeitä ole käytössä. Lol! :D

Jatka kuitenkin vaan samoilla linjoilla. Sä olet lahjakas ja taiteellinen ihminen, joka herättää tunteita ja mielipiteitä. Se on tärkeintä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselleni tulee tämän miehen videoiden jälkeen lähinnä häpeän tunne omista touhuistani, tai saamattomuus olisi ehkä oikeampi termi. Bulli on Tampereella tuon alan kuningas, Matias vähintäänkin helvetin hyvä perintöprinssi!

Videoista ja äijästä muuten diggaan, mutta noi posettelukohtaukset joutuu kelaamaan noitten näppylöiden takia

Videoista ja äijästä muuten diggaan, mutta noi posettelukohtaukset joutuu kelaamaan noitten näppylöiden takia

Ootpa herkkis. Mua ärsyttää kyllä omassa ihossa myös, että kreatiini/hormonit aiheuttaa yläselkään ja rintakehään näppylöitä. :D

Noista akne koteista pääsisi eroon kun marssii ihotautilääkäriin. Sieltä saa lääkityksen. Eikä näytä enää haulikolla ammutulta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom