BB Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Rasvoilla ja hiilihydraateilla täytetään lihasten rasva- ja hiilihydraattivarastoja --> lihakset täyttyy. Sitä en osaa miksi ja miten nuo saadaan rasvavarastojen sijasta nimen omaan lihaksiin.

Justiinsa kerkesin tuon videon katsoa ja oli kyllä hyvä. Tässäkin päästiin lavan taakse näkemään kisaajien touhuja ja mukavan paljon näki myös Matiaksen fiiliksiä ja rutiineja kisojen alla. Kaveri on niin rento ja avoin, ja tuota murretta on aina mukava kuunnella. Pakkohan tässä on fanittaa, jatka samaan malliin! :)

Pakko kyllä ihailla tuota 2014 olemusta. Siinä näkyy suomalaisen miehen upea roppa joka sopisi suoraan häjyt leffan snagarijonoon :D On kyllä joo muutos aikamoinen. Naamastakaan enää pysty tunnistamaan samaksi.

Morjesta! Oon kyllä käynyt lukemassa täältä kaikki kommentit mitä on tullut! Kiitos mukavista sanoista :) Paljon on tullut onnitteluita ja mies on ollut yhtä hymyä aamulenkeistä lähtien. Jalka ei kyllä taas paina yhtään ja oon nauttinu joka hetkestä! Urheilu on todella hienoa ja mukavaa kun se välillä myös palkitsee. Moni on kysynyt että eikö jännittänyt olla lavalla ja esiintyminen oli näyttänyt kuulemma hyvältä. Tottakai sitä pieni jännitys oli aluksi mutta se unohtui nopeaa. Monesti katselin ylös niitä kattolamppuja ja mietin että mä oon pian kymmenen vuotta haaveillut tästä hetkestä. Siinä meinas mies välillä herkistyä... Odotan innolla Lahden SM - kisoja!!! Meillä oli kisaajien keskuudessa mahtavan hyvä yhteishenki siellä takatiloissa. Mukava oli tutustua uusiin ihmisiin! Lahden kisoihin tulee taas kaveri kuvaamaan videota samalla kaavalla kun noi Jyväskylän kisatkin. Paljon oon taas poseerannut ja miettinyt mitä tällä kertaa tarjoaisin tuomareille, jotain erilaista...haha!! Nähdään Lahdessa ja tulkaahan sitten juttelemaan!! Kovia reenejä kaikille :)

Justiinsa kerkesin tuon videon katsoa ja oli kyllä hyvä. Tässäkin päästiin lavan taakse näkemään kisaajien touhuja ja mukavan paljon näki myös Matiaksen fiiliksiä ja rutiineja kisojen alla. Kaveri on niin rento ja avoin, ja tuota murretta on aina mukava kuunnella. Pakkohan tässä on fanittaa, jatka samaan malliin! :)
Sanasta sanaan sama!
Vahva arvostus menestyksestä, ilo on seurata! Alusta asti videoissa on ollut selkeä (omaleimainen, tyylikkään suorapuheinenkin) linjansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
88,9 kg puntari.

NFE-2016-0020.jpg

Viimeksi muokattu:
Torstaina katsoin videon Matiaksen Jyväskylän kisoista. Ei voi kuin hattua nostaa ja tsempata miestä eteenpäin. Hieno projekti jo tähän asti ja uskon, että palkitaan myös tänään hyvin. Varmaan antaa lisäbuustia kohti tulevaisuutta tuollainen onnistuminen ja menestyminen. Kiitokset Matias videoista. Katsomossa ollaan kannustamassa tänään!

joskus keväällä seurasin et mikä hiton pullukka taas tulossa lipemään,mutta on perkele matias kovassa kunnossa,sä oot voittanu perkele ittes

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom