Jos kisaajan perusdieetti on hoidettu kunnolla ja ollaan noin pari viikkoa ennen kisoja änkyräkireänä, niin vaikea sitä on sössiä täysin surkeaksi vaikka paastoaisi viikon King Kamali tiivisti minusta aika hyvin mitkä kriteerit kannattaa ottaa huomioon, kun valitsee valmentajaa.Saisi joo, mutta mun eka kisavalmennettava (Satu Javarus) otti naisten fysiikassa SM-kultaa (ja MM-kisoissa 4.) vasta mun valmennuksessa, vaikka malli tuskin oli merkittävästi muuttunut edellisestä kisasta. Eli kyllä sen hyvänkin kisaajan saa tuotua huonossa kunnossa lavalle, jos tekee kaikki mahdolliset suolan eliminoinnit ja juomattomuudet.
Jiipee:n urheilijat on järjetään aina kolme päivää ennen kisoja täysin suolatta, ja hyvässä kunnossa. Mutta siellä yleensä ollaan kunnossa ajoissa.Saisi joo, mutta mun eka kisavalmennettava (Satu Javarus) otti naisten fysiikassa SM-kultaa (ja MM-kisoissa 4.) vasta mun valmennuksessa, vaikka malli tuskin oli merkittävästi muuttunut edellisestä kisasta. Eli kyllä sen hyvänkin kisaajan saa tuotua huonossa kunnossa lavalle, jos tekee kaikki mahdolliset suolan eliminoinnit ja juomattomuudet.
En itsekkään suosi suolattomuutta.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: