Massanlisäyslisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kari-1
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä tarvis jotain hyvää massanlisäys lisäravinnetta ja koska saan herkästi finnejä ei sais sisältää kreatiinia.. Mielummin sitten muita makuvaihto ehtoja kuin suklaa.. Olen siis 16v.. olen treenanut kohta vuoden ja palautusjuomaa olen käytänyt pari kuukautta.. Ruokavalio on kunnossa. Syön 2 lämmintä ateriaa ja neljä välipalaa.. ja kans aika edullista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sulla on OIKEASTI ruokavalio kunnossa, niin sä et tee yhtään mitään, jollain "massanlisäys" lisäravinteilla. Niissä on ihan samaa protskua ja hiilaria, kuin sun palkkarissakin. Se on sitten eriasia onko niitä samassa suhteessa.

Eli yksinkertaisesti syöt vaan tarpeeksi ja mieluummin lasket ne kalorit, että olet varmasti plussalla. Ei ole mitään oikotietä siihen painon nousuun, --> treeniä ja ruokaa.

Banaani
Purkki ehramia
2dl jogurttia
½dl rypsiöljyä

Noi tehosekoittimeen ja sekasin.
Maistuu helvetisti paremmalta kuin jauhot, ja ravintoarvoissakin varmaan voittaa jauhot.

ööö 2 lämmintä ateriaa? itse syön keskimäärin 5 ja moni isompi varmaan vielä enemmän. Palkkariksi suosittelisin esim massblastia tai muuta hintalaatusuhteeltaan sopivaa palkkaria.

väh.3 lämmintä ateriaa ja 2-3 välipalaa

Sillä mitään väliä ole, vaikkei söisi yhtään lämmintä ateriaa, kunhan aterioista löytyy kaikki mitä tarvitaan ;)

Sitä mieltä myös itse, ettei mitään massanlisäysjauhoja, turha nappailla suurinmäärin nopeita hiilareita ja pienissä määrissä proteiinia (hiilareihin suhteutettuna, yleensä). Normi safkaa vaan lisää.

Ihmiset Ihmiset, älkää alkako tyrkkään noita perus safkoi kun hän kerran kysyy tota perkeleen massanlisääjää, ja vielä kun viestissä lukee että: "Ruokavalio on kunnossa"
ELI SANOKAA NYT NIITÄ PERKELEEN MASSANLISÄÄJII ÄLKÄÄKÄ LÄMPIMIÄ ATERIOITA.
Ja vaikka en ole kokeillu mitään massanlisääjää, niin pitäisin ihan kokeilun arvoisena tota mass blast tai Evolution Mass

Minusta näissä ns. massanlisääjissä on aivan turhaan niin paljon hiilaria ja täten en kyllä näe niitä järkeviksi valmisteiksi. Palkkarina toimivat varmaan ihan hyvin, mutta muuten ei. Jos on vaikeuksia saada painoa nostettua ja haluat nimenomaan jauhoista ottaa niitä kaloreita, on varmaan paras vetää ihan vaan protskudrinkkejä välipaloiksi. Öljyä vielä kyytipojaksi niin siinä on minusta paras "massanlisääjä".

Itse käytän Nutri Plussan Pro gaineria.. Mansikanmakuisena vielä siedettävän makuistakin..
Palkkarina toimii mun mielestä hyvin ja yleensä nykäsen tota aamusesta myös vähän.
Tähän päälle tietty ruokavaliosta saatavaa massaa jossa itsellä pääpaino..

Jos massanlisääjä on pakko saada,niin osta heraa ja maltoa erikseen ja sekoita niistä massanlisääjä.
Ei sen nyt pakko ole tuollaista olla jos ei makeutusaineita pelkää. pro gainerit ja mass blastit pelittää myös nätisti. parasta laskea mikä on halvinta ja ostaa sitä, ja pääpaino pidetään tietenkin siinä kiinteässä oikeassa ruuassa ;)

Ei sen nyt pakko ole tuollaista olla jos ei makeutusaineita pelkää. pro gainerit ja mass blastit pelittää myös nätisti. parasta laskea mikä on halvinta ja ostaa sitä, ja pääpaino pidetään tietenkin siinä kiinteässä oikeassa ruuassa ;)
Olenko puhunut jotain makeutusaineista :confused:

Mielipiteitä tästä: http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=406

Pidättekö tätä laadukkaana herana jokapäiväistä proteiinintarvetta täydentämään?

Tuossa on kyllä aika paljon hiilaria mukana ja hiilaristahan ei kannata maksaa ylimääräistä:) Palkkariin varmaan hyvää, mutta välipalaksi hankkisin jotain muuta kun imeytymisnopeudella ei ole silloin sitä vähääkään merkitystä. Jotain perusheraa tai kaseiinia välipalaprotskuksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom