massanlisäys ja maha?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vyötärynympärys on levennyt varmaa ainaki neljä senttiä ja tullut tuollasia pikku makkaroita vyötärölle kun oon käynyt salilla ja yrittänyt kasvattaa massaa. painoa on tullut lisää mutta mietityttäää onko se mennyt muualle kuin mahaan. käyn salilla 3x viikos ja pelaan 3x viikossa tunnin tennistä. onko tää normaalia massanlisäysvaiheessa?

Aika vähissä on ne jotka lihasmassaa haaliessaan ei sais vähän fläsää samalla :D

Siis tuohan on vaan hyvä merkki että mahaa alkaa pikkuhiljaa tulla. Mikäs massanlisäyskausi se semmoinen olisi jossa ei fläsääkin tule? Aikamoinen fakiiri kyllä pitää olla jos pystyy hyvään lihaskasvuun ilman että yhtään läskiä tulisi. Ei kannata huolissaan pikku makkaroista olla kunhan ei paino pompsahda kilotolkulla parissa viikossa. Kyllä ne sitten lähtee pois kun diettailee vähän.

Hoho tulee mieleen se South parkin jakso missä Cartman vetää massanlisääjää.

Siitä läskistä ei ole mukava yrittää päästä eroon ja dietillä liha ei ainakaan kasva.

se on kyllä aika hyvä jakso :) mut protskuu tulee imettyy ehkä se 150g/päivä ja painan 74kg. kalorit siltci on tosi vähäset varmaa 2000kal pintaan..oon aika pieniruokanen ja en saa syötyä hirveitä määriä päivässä. painoo tulee kyl lisää toivottavasti ihan kaikki ei sentäs mee sinne mahaan :) pakotatteko ittenne syömään sen jonku 3000kcal vai tuleeko se luonnostaan??

naruranne sanoi:
pakotatteko ittenne syömään sen jonku 3000kcal vai tuleeko se luonnostaan??

Kyl se alkaa menemää luonnostaa, heti kun vaan tohon syömiseen tottuu. Bodyruokaa toki saa tohon 3000kcal asti syödä ihan riittämiin.

naruranne sanoi:
se on kyllä aika hyvä jakso :) mut protskuu tulee imettyy ehkä se 150g/päivä ja painan 74kg. kalorit siltci on tosi vähäset varmaa 2000kal pintaan..oon aika pieniruokanen ja en saa syötyä hirveitä määriä päivässä. painoo tulee kyl lisää toivottavasti ihan kaikki ei sentäs mee sinne mahaan :) pakotatteko ittenne syömään sen jonku 3000kcal vai tuleeko se luonnostaan??
Viisaammat voi korjata, mutta eikös öljyn lisääminen nosta aika mukavasti kaloripitoisuutta. Rypsärin ottaminen ei pitäisi tiukkaa tehdä.

Älkää vetäkö liian pitkiä bulkkijaksoja. Itse olen pari kertaa tehnyt sen virheen, että bulkki on kestänyt jopa 6-8 kk, sitten meneekin diettaillessa 3-4 kk helposti ja lopussa alkaa jo tosissaan tympimään se touhu. Kannattaa ottaa lyhyemmissä sykleissä, esim. 4 vk bulkkia, 2 vk dieettiä tai tuplaten pidemmät jaksot. Tuollaissa syklittämisessä ei pääse makkarat liikaa valtaamaan vatsanseutua ja ei tarvitse kärsiä pitkistä dieeteistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Älkää vetäkö liian pitkiä bulkkijaksoja. Itse olen pari kertaa tehnyt sen virheen, että bulkki on kestänyt jopa 6-8 kk, sitten meneekin diettaillessa 3-4 kk helposti ja lopussa alkaa jo tosissaan tympimään se touhu. Kannattaa ottaa lyhyemmissä sykleissä, esim. 4 vk bulkkia, 2 vk dieettiä tai tuplaten pidemmät jaksot. Tuollaissa syklittämisessä ei pääse makkarat liikaa valtaamaan vatsanseutua ja ei tarvitse kärsiä pitkistä dieeteistä.

Kannatan samaa järjestelmää. Itselleni ainakin todella tehokasta ja paino ei pääse nousemaan liikaa kun voimanosto/penkkikisojakin on aina sillon tällöin.

Bulkilla 500kcal yli kulutuken ja sit dietillä 500kcal alle kulutuksen eli kyllä..

ZaGaTo sanoi:
Bulkilla 500kcal yli kulutuken ja sit dietillä 500kcal alle kulutuksen eli kyllä..

Tämä on todellakin aika hyvä perussääntö. Ja jos olet esim. 4 vk plussalla ja 2 miinuksella, niin kokonaisuudessaan olet plussalla ja sun pitäisi kasvaa. Tuo syklittäminen vaan on kätevä tapa pitää läskit kurissa ja aineenvaihdunta vilkkaana, kun ei mennä pitkää aikaa samaa tahtia syömisten kanssa.

Te jotka jotain näistä bodaushommista tiedätte,niin löytyykö huipulta semmosia,jotka ei varsinaisesti bulkkaa ja diettaa,vaan ovat suht kireessä kunnossa läpi vuoden?

haba78 sanoi:
Te jotka jotain näistä bodaushommista tiedätte,niin löytyykö huipulta semmosia,jotka ei varsinaisesti bulkkaa ja diettaa,vaan ovat suht kireessä kunnossa läpi vuoden?

ainakin Reijo "big bad" Pasanen tulee ekana mieleen..

Sitähän aika monia tapoja arvioida sitä omaa kulutusta, mutta mikä mahtaisi olla luotettavin? Eli mikä olisi tarkin tapa arvioida se peruskulutus?

haba78 sanoi:
Matti-Esko Hytönen. :hyper:

Ei varmaan Pasanenkaan varmaan tuolla tyylillä ole lihojaan hankkinut. Oma käsitys on, että tuolla tyylillä käy kun Hytösellä, eli Vuotuinen kasvu jää hyvin minimaaliseksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom