massanlisäys ja maha?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
training_day sanoi:
Mitä jauhoa käytät välipalajauhona? Mulla ois tällä hetkellä ainakin SportPharman heraa jonkin verran ikäänkuin ylimääräisenä, eli ei palkkarikäytössä.

Mä käytän tota American Mass Blastia tai sitten Protein XL ja Hera80 1:1 suhteessa sekaisin. Jauhoja 40-50 g riippuen kumpaa on, Mass Blastia enenmmän kun proteiinipitoisuus on pienempi. Öljyä sekaan n. 10 g, joskus enemmänkin. Hiilareita en näiden aterioiden kanssa ota, hiilarit tulee aamupalasta, päiväsafkasta ja iltapäivän safkasta kotona ja tietty treenipäivinä myös palkkarista.

Timba79 sanoi:
Mä käytän tota American Mass Blastia tai sitten Protein XL ja Hera80 1:1 suhteessa sekaisin. Jauhoja 40-50 g riippuen kumpaa on, Mass Blastia enenmmän kun proteiinipitoisuus on pienempi. Öljyä sekaan n. 10 g, joskus enemmänkin. Hiilareita en näiden aterioiden kanssa ota, hiilarit tulee aamupalasta, päiväsafkasta ja iltapäivän safkasta kotona ja tietty treenipäivinä myös palkkarista.

Sekoitatko veteen vai maitoon?

training_day sanoi:
Sekoitatko veteen vai maitoon?

Jos haluan ottaa välipalla hiilareita, niin sitten reiluun määrään maitoa, tällöin voi vähän jauhon määrää laskea jotta proteiinimäärä pysyy kohtuullisena (itsellä max 50 g). Jos sekoitan maitoon, eli otan hiilareita, niin silloin en öljyä laita. Ehkä hifistelyäkin jo, mutta kuitenkin noilla päivän kahdella isommalla aterialla menee kaikkia makroja reilusti sekaisin, muissa yritän välttää hiilarien ja rasvojen syömistä samaan aikaan.

Eipä muuten tuo kaloreiden saaminen tuota mitään ongelmia, kun hieman totuttelee. Mulla vasta ensimmäinen varsinainen bulkkiviikko menossa ja eilen jo "lipsahti" kalorit 3450kcal. Eikä tehnyt edes tiukkaa. Mielenkiinnolla seuraan miten treeni alkaa kulkea kun ensimmäistä kertaa elämässäni oikeasti syön tarpeeksi.

training_day sanoi:
Mielenkiinnolla seuraan miten treeni alkaa kulkea kun ensimmäistä kertaa elämässäni oikeasti syön tarpeeksi.

Todennäköisesti se alkaa kulkemaan todella mukavasti. Mutta älä tule "vauhtisokeaksi" kuten minä viimevuonna tähän aikaan. Puntti kulki ja ei malttanutkaan pitää niitä dieettijaksoja, sitten olikin vuodenvaihteessa rasvat 20 % pahemmalla puolella ja edessä oli piiiitkä dieetti.

Timba79 sanoi:
Todennäköisesti se alkaa kulkemaan todella mukavasti. Mutta älä tule "vauhtisokeaksi" kuten minä viimevuonna tähän aikaan. Puntti kulki ja ei malttanutkaan pitää niitä dieettijaksoja, sitten olikin vuodenvaihteessa rasvat 20 % pahemmalla puolella ja edessä oli piiiitkä dieetti.

Samoin kävi mulla. Nyt alan saavuttaa 10% rasvoja, mutta viisastuneena ei enää tollasta megapitkää bulkkia.

Timba79 sanoi:

Juu, mä pidän tiukasti mielessä sen tämän hetkisen tavoitteen, että 30 päivä maaliskuuta kun talvilomareissulle lähdetään niin rasvat on mahdollisimman alhaalla (ja siinä sivussa on hankittu hieman lisää lihaa). Sen jälkeen voi sitten asetella uutta tavoitetta seuraavan puolen vuoden päähän :)

edit: tänään otetaan tämän hetkisestä kunnosta kuvia. myöhemmin sitten lisää, että näkee missä mennään. jos ja kun tämä projekti toteutuu niin kuin on suunniteltu niin laitetaan kuvia sitten näkyvillekin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom