Eli siis, olen kulkenut salilla jonkun aikaa tehden ohessa olevaa kiertoa. Kommentteja ?
1. Rinta, Hauis
2. lepo (joskus jätän pois ja hyppään suoraa 1->3)
3. Pohje, Etureisi
4. lepo
5. Ojentaja, hartiat, vatsa
6. lepo
7. Selkä, takareisi
8. lepo
Sarjoja 3-4
Toistoja 5-9
Painot noin 80-90 % maksimista.
Ja tietenkin alkulämmittelyt ja venyttelyt olen tehnyt.
Tuloksia on kyseisellä ohjelmalla tullut. Tmä on minun käsitykseni mukaan hyvä massankasvatus ohjelma. Ampukaa illuusioni alas, jos olen väärässä.
Lueskelin noita vanhoja juttuja ja minulle jäi epäselväksi tämä massankasvatus umpikuja ???
Ravinteista:
Nälän pidän loitolla syömällä Runsaasti monipuolista ruokaa.
Otan joka päivä proteiini ja hiilihydraatti juoman, treenipäivänä heti treenin jälkeen.
Päivässä proteiinia noin 2 rkl, hiilihydraattia saman verran. Gramman tarkkuudella en tiedä.
Suositteletteko jotain muita lisäaineita proteiini ja hiilihydraatti juoman kyytipojaksi, esim. kreatiini ?
Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista.
1. Rinta, Hauis
2. lepo (joskus jätän pois ja hyppään suoraa 1->3)
3. Pohje, Etureisi
4. lepo
5. Ojentaja, hartiat, vatsa
6. lepo
7. Selkä, takareisi
8. lepo
Sarjoja 3-4
Toistoja 5-9
Painot noin 80-90 % maksimista.
Ja tietenkin alkulämmittelyt ja venyttelyt olen tehnyt.
Tuloksia on kyseisellä ohjelmalla tullut. Tmä on minun käsitykseni mukaan hyvä massankasvatus ohjelma. Ampukaa illuusioni alas, jos olen väärässä.
Lueskelin noita vanhoja juttuja ja minulle jäi epäselväksi tämä massankasvatus umpikuja ???
Ravinteista:
Nälän pidän loitolla syömällä Runsaasti monipuolista ruokaa.
Otan joka päivä proteiini ja hiilihydraatti juoman, treenipäivänä heti treenin jälkeen.
Päivässä proteiinia noin 2 rkl, hiilihydraattia saman verran. Gramman tarkkuudella en tiedä.
Suositteletteko jotain muita lisäaineita proteiini ja hiilihydraatti juoman kyytipojaksi, esim. kreatiini ?
Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista.