Massankasvatus mielessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Murdoc
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli siis, olen kulkenut salilla jonkun aikaa tehden ohessa olevaa kiertoa. Kommentteja ?

1. Rinta, Hauis
2. lepo (joskus jätän pois ja hyppään suoraa 1->3)
3. Pohje, Etureisi
4. lepo
5. Ojentaja, hartiat, vatsa
6. lepo
7. Selkä, takareisi
8. lepo

Sarjoja 3-4
Toistoja 5-9
Painot noin 80-90 % maksimista.
Ja tietenkin alkulämmittelyt ja venyttelyt olen tehnyt.
Tuloksia on kyseisellä ohjelmalla tullut. Tmä on minun käsitykseni mukaan hyvä massankasvatus ohjelma. Ampukaa illuusioni alas, jos olen väärässä.

Lueskelin noita vanhoja juttuja ja minulle jäi epäselväksi tämä massankasvatus umpikuja ???

Ravinteista:

Nälän pidän loitolla syömällä Runsaasti monipuolista ruokaa.
Otan joka päivä proteiini ja hiilihydraatti juoman, treenipäivänä heti treenin jälkeen.
Päivässä proteiinia noin 2 rkl, hiilihydraattia saman verran. Gramman tarkkuudella en tiedä.
Suositteletteko jotain muita lisäaineita proteiini ja hiilihydraatti juoman kyytipojaksi, esim. kreatiini ?

Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista.

Päivässä proteiinia noin 2 rkl, hiilihydraattia saman verran. Gramman tarkkuudella en tiedä.
Suositteletteko jotain muita lisäaineita proteiini ja hiilihydraatti juoman kyytipojaksi, esim. kreatiini ?

Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista. [/B]

Tuo 2rkl proteiinia päivässä on ehkä "hieman" liian vähän...vois enemmänkin ottaa...:lol2:

Originally posted by Murdoc
Nälän pidän loitolla syömällä Runsaasti monipuolista ruokaa.
Otan joka päivä proteiini ja hiilihydraatti juoman, treenipäivänä heti treenin jälkeen.

Sun pitää muuttaa suhtautumista tohon syömiseen. Syy syömiseen ei ole se, että pysyy nälkä loitolla. Syy syömiseen on se, että edellinen ateria on jo laskeutunut sen verran, ettei meinaa enää tulla ylös :urjo:

Vakavasti ottaen... Muista siis todellakin syödä paljon. Ja fiksusti. Nuo mainitsemasi proteiini + hiilihydraatti-määrät ovat varsin pienet palautusjuomaan. Voit varmasti reilusti tuplata määrät. Lepopäivinä sitten mietit, minkä verran tarvit normaaliruokailuihisi täydennystä.

Kreatiini on melko halpa ja erittäin yleisestikäytetty lisäravinne, ja monelle siitä kuuluu olleen hyötyä. Kokeileminen ei ainakaan ole kovin iso rahallinen investointi. Mietit sitten, että kannattaako jatkaa käyttöä. Kreatiinin käytöstä löytyy täältä forumilta varsin kattavasti tietoa ja mielipiteitä.

Tuo asenne muuten on ihan tosi juttu, vähän OT mutta hassu kuvitella että jos lopettaisikin treenin ja eläisi sohvaperunan elämää, hölmön tuntuista syödä vain jotta ei ole nälkä? :)

Hullunkurista, mutta mulla ainakin lähinnä näkyy ruokakaapin avatessa makaronin, jauhelihan ym. sijasta silmissä vain hiilihydraattia, proteiinia, rasvaa, ravintosuhteita, siitä sitten ruoka kasaan ja ruokahalu senkun paranee kun ajattelee vaikkapa miten paljon tästäkin ateriasta irtoaa proteiinia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom