Massan lisäys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Power/
  • Aloitettu Aloitettu
Riippuu vähän kuinka paljon laardia haluat...
Mutta siis joku tommone 3000 on varmaan aika hyvä arvio, eipä se niin tarkkaa ole kun seuraa vaan peiliä ja vaakaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päätin nyt tässä ketjussa kysäistä, että kun te juotte tuon protsku drinkin aina aterian yhteydessä, niin esim. tässä mass2 proteiinis on ohjees neuvottu laittamaan toi 2dl jauhoo 5dl esim. maitoon, niin eihän sitä tahdo jaksaa sen ruoan päälle juoda millään, niin olisko järkevää tehdä sellanen 2,5dl annos, johon tulisi tuolloin desi jauhoa, juo sitten treenin päälle aina sen ohjeen mukaan?

jos ruuasta saa tarpeeks protskua,ni eihän sitä mitää protskujomia lisäks tarvii ees juoda.turhaan niitä kannattaa rupee enempiä kiskomaan.palautumisjuomana hyvä ottaa ja ehkä illlalla mut muuten ruuasta vaan.
riittää ku saat aterialla sen 30g-40g protskuu painon mukaan.jos syöt sen 6-7 kertaa päivässä.tottakai voit tehä pienemmän annoksen jos vaan haluut.

Aivan, olen vain ottanut ihan lähinnä sen takia, kun on ruokailu tahtonut ajautua epäsäännölliseksi ja täten en tiedä tuleeko tarpeeks proteiinia yms.. pitäisi etsiä ruokaohjelma :D

lihaa/kalaa/kanaa vaan se 150-250g lautaselle ja lasi maitoo,ni siinä tarpeeks protskuu ainaki.
tai jos ei ol tarpeeks lihaa,ni heitä vaikka parit munanvalkuaiset lasiin ja naamariin :)

yleensä tulee vaan lasista hörpittyy,ihan sillasenaan.
joskus tuli tehtyy pirtelö,johon laitto munan valkuaisii,jugurttia,maitoa ja banaania.oli aikas hyvää.tollasia join 2 päivässä,toinen minkä join illalla,ni sinne vielä jauhoo sekaan.
menneehän noita munanvalkuaisia 10-16kpl päivässä,pari keltsiä vaan,kaikki raakana vejän,paitti illalla yhen keitetyn.

Rahkan saa menee aika hyvin alas kun otta purkillisen ananasta mukana, itse syön mallia paloina..siitä vaan lusikkaan ananasta ja kauhasee mukaan rahkaa ja suuhun...ei mikään gourmee elämys mutta menee paljon paremmin alas kuin pelkkä rahka. Tai voihan rahkan sekoittaa valmiiksi satsiksi ananaksen kanssa..
Ja itse kyllä söisin hiukan useammin..esim. noin 2 tunnin välein..

hei mitenkä tärkeetä on toi rasvan nauttiminen illalla? En oo oikee ite viel sitä saanu järjeeni et pitäis lusikoida pelkkää rasvaa :D

No tuskimpa kuolet vaikka rasvat jäisikin illalla väliin, mutta ideana on se, että jos illalla jotain tekee mieli syödä niin mieluiten protskua ja rasvaa, ei hiilareita! Ja juuri illalla nautitut pehmeät rasvat tekee hyvää. Niin ja et sä kuole kyl noihin ilta-hiilareihinkaan varmaan, mutta jos haluut panostaa ni näin:D

No tuskimpa kuolet vaikka rasvat jäisikin illalla väliin, mutta ideana on se, että jos illalla jotain tekee mieli syödä niin mieluiten protskua ja rasvaa, ei hiilareita! Ja juuri illalla nautitut pehmeät rasvat tekee hyvää. Niin ja et sä kuole kyl noihin ilta-hiilareihinkaan varmaan, mutta jos haluut panostaa ni näin:D

Nojoo onhan sitä täs jo jokunen vuosi hengissä säilytty ilmankin. Alko vaan asia kiinnostaa ku monessa yhteydessä olen huomannu sen, että suositellaan ottaa ruokalusikka tai pari jotai rypsiöljyy illalla. Nii ajattelin että siinä sit joku taika tulis olla.

Nojoo onhan sitä täs jo jokunen vuosi hengissä säilytty ilmankin. Alko vaan asia kiinnostaa ku monessa yhteydessä olen huomannu sen, että suositellaan ottaa ruokalusikka tai pari jotai rypsiöljyy illalla. Nii ajattelin että siinä sit joku taika tulis olla.

Se öljyn nauttiminen illalla mm. hidastaa muiden ravintoaineiden imeytymistä, joka on pitkän ruoattoman yön aikana suotuisa vaikutus.

joo en tiedä onko mahdollista/ olenko sokea/ onko vaaka vituillaan?
aloitin salireenit ~5 viikkoa sitten, paino pysynyt täsmälleen 64-65kg sen 5 ekaa viikkoa.
ravintopuoli on ollut koko reenikauden ajan päin persettä.. nyt kuitenkin sunnuntai - tiistai eli kolme päivää olen syönyt aivan järkyttävän määrän normi ruokaa + tonnikalat + soijarouheet + palautusjuomat sunmuut = 67 kg saunan jälkeen kuivana kikkelipaljaana :O. eli n 3kg tullut lisää ihan 2-3 vuorokauden aikana.:david:

Se öljyn nauttiminen illalla mm. hidastaa muiden ravintoaineiden imeytymistä, joka on pitkän ruoattoman yön aikana suotuisa vaikutus.

Ja mikä imo ehrman tärkeintä, kolestroli ja tästä muodostuva testosteroni.

joo en tiedä onko mahdollista/ olenko sokea/ onko vaaka vituillaan?
aloitin salireenit ~5 viikkoa sitten, paino pysynyt täsmälleen 64-65kg sen 5 ekaa viikkoa.
ravintopuoli on ollut koko reenikauden ajan päin persettä.. nyt kuitenkin sunnuntai - tiistai eli kolme päivää olen syönyt aivan järkyttävän määrän normi ruokaa + tonnikalat + soijarouheet + palautusjuomat sunmuut = 67 kg saunan jälkeen kuivana kikkelipaljaana :O. eli n 3kg tullut lisää ihan 2-3 vuorokauden aikana.:david:

Et todennäköisesti ole sokea, vaan kehosi on kerännyt nestettä kun olet yhtäkkiä alkanut syömään. Tuolla tahdilla ei mitään muuta kehonmassaa ehdi kertyä. Seuraa nyt jatkossakin sitä painon nousua ja jos se nousee pitemmällä jaksolla kovin paljon yli 500g viikossa niin paina jarrua sen syömisen suhteen hieman ettei rasvan määrä kehossa kasva liian lujaa.

okei kiitos neuvosta, olin jo aika innoissani tästä paino boostista =) kehossa ei näy mitään merkkejä "ylimääräisestä" vaan päinvastoi, lihakset tuntuu vaan kasvaneen ja olo on kokoajan paljon parempi. Jaksan jopa valvoa kaikki tunnit koulussa ja illalla reenit menee paremmin. Pitää nyt alkaa rauhoitella jos menee heti yli 70 kilon, mutta 2 päivän aikana tuon edellisen postin jälkeen paino on pysynyt samassa vaikka olen syönyt samaa tahtia! eli n 67 kg:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom