Massan hankinnassa kiire!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen pian 17-vuotias, 165cm pitkä ja painan 45.5kg.
Ja nyt pitäisi saada jalkoihin ja muualle jostain massaa. Tässä olen vajaan vuoden käynyt salilla ja syönyt mahdollisimman paljon monipuolisia ruokia, mutta muutosta ei tunnu näkyvän missään.
Olen siis melko alipainoinen, mutta syön kyllä mielestäni hyvin, aineenvaihdunta vain on nopea.
Ja tavoitteena olisi tässä kesäkuun loppuun mennessä saada edes reisien välissä oleva monen sentin vako täytettyä ja sääriin hieman muotoa, joten olisiko tehokkaita neuvoja joilla saisin tämä tapahtumaan?
Kiitän jo etukäteen.

Jos nyt pistäisit esimerkin että mitäs sä oikeen vedät nassuun päivän aikana. Sana "hyvin" ei välttämättä olekaan hyvin, kun sitä alkaa tarkemmin tutkimaan :)

Aamusta lähtien mahdollisimman monipuolisesti.
Normaali aamupala on leipä, jonka välissä on lihaa,juustoa ja salaattia. Lämpimiä aterioita kahdesti päivässä, joihin yritän mahdollisimman monipuolista valmistaa. Sekä vähän väliä napostellen hedelmiä ja muuta pientä.
Riittääkö esimerkki?

Aamusta lähtien mahdollisimman monipuolisesti.
Normaali aamupala on leipä, jonka välissä on lihaa,juustoa ja salaattia. Lämpimiä aterioita kahdesti päivässä, joihin yritän mahdollisimman monipuolista valmistaa. Sekä vähän väliä napostellen hedelmiä ja muuta pientä.
Riittääkö esimerkki?

No aamupala nyt on ainakin suht. olematon, jopa sinun painoiselle. Jos vaan aamusin pystyt syömään, niin puuro ehdottomasti mukaan. Eipä tässä nyt sen kummempaa kuin että lisää syöntiäs sen verran että lähtee paino nousuun.

Jep, eli yksinkertaisesti syö enemmän niin kauan että painoa alkaa tulla 1-2 kiloa kuukaudessa. Helvetin vaikeaa se on, mutta palkitsevaa.

E: Ja proteiinia mukaan, aamupalalla sinulla ei ole sitä juuri ollenkaan.

Kun tämä nyt ilmeisesti näyttää olevan vaan siitä syömisestä kiinni, niin ette sattuisi osaamaan kertoa tarkemmin mitä ja miten kannattaa sitä ruokaa mättää suuhun.

Cyralife hommahan on niinkin yksinkertainen että paino nousee jos kalorin saanti ylittää kulutuksen. Laskeppa siis saadut kalorit ja katso kalorinkulutus esim. www.kalorilaskuri.fi niin ei tarvi ihmetellä.

Viimeksi muokattu:
-Syö isompia kerta-annoksia-->vatsalaukku venyy ja nälkä ajaa syömään ihan luonnollisesti. (Taikatemppuna tähän kaurahiutaleet raakana.)
-Vähennä muuta liikuntaa

Kaurahiutaleet raakana - enpä ole moista ennen ajatellutkaan! Eli vetää niita ison satsin ja kun turpoavat masussa niin mahalaukku venyy? Itselläni juurikin ongelmana se että on vaikea syödä tarpeeksi ruokaa, mahaan ei oikein mahdu. Varmaan esim. mysli toimii kanssa kun pistää vain vähän maitoa eikä anna niiden "vettyä" siinä lautasella vaan kiskoo kiiruusti?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muista myös rasvat esim. rypsäri ja oliiviöljy. Saa paljon kaloreita. esim. maitorahka 250g+rypsiöljy 20g on sellanen yli 300kcal eikä pitäs paljon mahan täyttyä.

onko sitten minkäänlaisia vinkkejä jalkojen kasvuun? kun nyt on tullut paljon vinkkejä syömisen suhteen, mutta tärkein pointti tässä minulla oli tämä reisien ja säärien muodot. jotain tietynlaisia liikkeitä?
n. jokatoinen päivä teen askelkyykkyjä 3x30, joskus myös käsipainojen kanssa.

Muotoon et voi vaikuttaa, kokoon voit. Ei kannata mitään askelkyykkyjä ainakaan hirveästi tehdä, perusliikkeet kuiten kyykky, etukyykky, mave yms. ovat parempia. Toistot 6-15, treenaa jalat 2-3 kertaa viikossa.

Kaurahiutaleet raakana - enpä ole moista ennen ajatellutkaan! Eli vetää niita ison satsin ja kun turpoavat masussa niin mahalaukku venyy? Itselläni juurikin ongelmana se että on vaikea syödä tarpeeksi ruokaa, mahaan ei oikein mahdu. Varmaan esim. mysli toimii kanssa kun pistää vain vähän maitoa eikä anna niiden "vettyä" siinä lautasella vaan kiskoo kiiruusti?

Näin olen itse ajatellut. Ihan helppouden ja laiskuuden takia noita syönyt. Nälkä noilla ainakin lähtee, jos ei muuta.

onko sitten minkäänlaisia vinkkejä jalkojen kasvuun? kun nyt on tullut paljon vinkkejä syömisen suhteen, mutta tärkein pointti tässä minulla oli tämä reisien ja säärien muodot. jotain tietynlaisia liikkeitä?
n. jokatoinen päivä teen askelkyykkyjä 3x30, joskus myös käsipainojen kanssa.

Kyykky, hack-kyykky, prässi, jalanojennus, jalankoukistus, MaVe. Siinähän niitä liikkeitä.

Olen huomannut että usein nuoret salilla vääntäjät (toki muutkin) tekee kaikenlaista pientä rimplausta sen sijaan että tekis jotain missä tulee hiki. Aika huvittavaa kun joku laihaakin laihempi kaveri tekee jotain rannekääntöjä ja muuta oleellista. Sulla nyt ei välttämättä ole tästä kyse, olethan varsinkin ikä huomioonottaen poikkeus kun kyselet JALKOJEN treenaukseen vinkkejä, hyvä!

Olen pian 17-vuotias, 165cm pitkä ja painan 45.5kg.
Ja nyt pitäisi saada jalkoihin ja muualle jostain massaa. Tässä olen vajaan vuoden käynyt salilla ja syönyt mahdollisimman paljon monipuolisia ruokia, mutta muutosta ei tunnu näkyvän missään.
Olen siis melko alipainoinen, mutta syön kyllä mielestäni hyvin, aineenvaihdunta vain on nopea.
Ja tavoitteena olisi tässä kesäkuun loppuun mennessä saada edes reisien välissä oleva monen sentin vako täytettyä ja sääriin hieman muotoa, joten olisiko tehokkaita neuvoja joilla saisin tämä tapahtumaan?
Kiitän jo etukäteen.

syöt kaiken mitä eteen tulee.ja juo maitoa paljon ja salilla perusliikkeitä.itel kyl myös alussa oli vaikeeta saada massaa enkä nytkään mikään massa monsteri ole 171cm ja 70kg :D

vaikka arskan kuutonen ohjelmaksi ja kunnolla ruokaa naamaan! aamu lähtee käyntiin puurolla tai vaikka myslillä,sitten vähintään 2 lämmintä ateriaa, mielummin vaikka kolme! paljon perus safkaa perunaa,lihaa,raejuustoa,rahkaa,maitoa jne!

Syö kolme kertaa päivässä kunnon +1000 kalorin mätöt ja perustreenillä eteenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom