Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samalla lailla sitä läskiä tulee noista massajauhoistakin, itseasiassa helpomminkin kuin perusruoasta.Originally posted by pakko
Niin mutta kun ruokaakin ku syö paljon tahtoo tulla myös läskiä
Originally posted by pakko
Haluaisin tietää kuin paljon voi saada esim 12. viikossa lihasmassaa laillisilla aineilla eli proteeinilla ja massoilla
ja kuin paljon tulee painoa muuten lisää. kuin kalliiksi tulee
ja onko teistä kannattavaa vetää kunnon massakuuri.
Et kuitenkin selventäisi hieman pointtiasi? Uskon että täältä löytyy toista tuhatta jäsentä jotka eivät aivan ymmärtäneet miten massanlisääjillä saisi rasvattomampaa lihaa kuin ruoalla?Originally posted by pakko
No emmä nyt sitä sano etsä vissiin oikein tajunnu kysymystäni anna olla
Hmmh.. Saa nähdä miten minun käy, koska aloitan tänään G-Mass:n käytön.
Aikalailla yllätyin kun puntarille loikkasin ja sain huomata että noin 10kk ja painoa tullut lisää 26kg, onko hyvin? läskinä ei kyllä missään näy, eikä pahemmin lihanakaan..:wtf:
Edit: Ja tais nosto olla pop..
Kyllä on noussut, mut himassa ku treenaa ni vaikee kattoo ku nii vähä kiekkoi et kokoaja saa nytki maksimeilla rykiä.. mut enpä vedelly vielä pari kk sit maximeilla! ;)pnuQ sanoi:: Luulisi että tollanen painonlisäys alkaa näkymään jo..Onko sarjapainot nousseet hyvin?
Itsellä n.4kk massa kautta takana. Painoa tullu n.4kg lisää, liekkö hyvä tahti?? Ilman kalorien laskemista on menty. Proteiini pitosta ruokaa vaan reilusti syöny, niin ettei varmasti nälkä ole yllättäny missään välissä. Reilun ruoan lisäksi oon vielä "varman päälle" G-massia, kreatiiniä ja aminoa syöny. Ja tietenki kovaa treeniä ja unta. Sarja painot nousseet hyvin, lähes joka treeni kerta saa lisäillä rautaa Itse ajattelen niin että syön vaan paljon ja mahdollisimman puhtaasti ja jos läski alkaa pelottaan niin treenaan vaan kovempaa..