Massakuuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kesälomanloputtua koitettu ottaa reeniä plussakaloreilla. Tällä hetkellä paino 65kg -> 75kg, tosin parikiloa painoa tais tulla heti sen jälkeen kun rupesin ottamaan kreaa. Käytetty jo n,3viikkoa.

Aikalailla yllätyin kun puntarille loikkasin ja sain huomata että noin 10kk ja painoa tullut lisää 26kg, onko hyvin? läskinä ei kyllä missään näy, eikä pahemmin lihanakaan..:wtf:

Edit: Ja tais nosto olla pop..

Omituista massankeruussa on, että itse ei huomaa kasvaneensa, mutta kaikki muut alkaa näyttää pienemmiltä.

Omituista massankeruussa on, että itse ei huomaa kasvaneensa, mutta kaikki muut alkaa näyttää pienemmiltä.

Toi on oikeesti ihan totta, oon ihmetelly ku jotenki tuntunu duunis oudolt mut sitähä se on et jengi näyttää pienenevän silmis ku ite kasvan nii kovaa vauhtii, kiitos herätyksestä :):worship:

Hyvin pyyhkii?

Itellä on tässä nyt noin 12kk reeniä takana. Aloitin melko laihana poikana (paino 69kg, pituus 175cm), siispä lihasmassaa lähettiin hakemaan. Olen koittanut syödä paljon lihaa ja proteiinipitoisia maitotuotteita, hedelmiä ja kanamunia. Välipaloina, palautuksena, ja iltapalana protsku jauheita. Hiilarit oli aluksi aika vähällä mutta väsymyksen ja sairastelun lisäännyttyä lisäsin niitäkin ruokavalioon vähän. (läskiä ilmaantui heti kun hiilaria lisäsin) Tällähetkellä Painoa 81kg ja pituus 175cm. Lihasta on kyllä tullu mutta niin on vähän ylimärästäkin. Lihakset kyllä alkanu peilistä katsomaan takasi. Ainoa mikä vähän mieltä painaa on vyötärön kasvu, ei välttämättä niinkään läskinä mutta kasvanu kuitenkin (vatsalihakset näkyy jonnin verran mutta vyötärö on tukevoitunut) Alkoholia juon hyvin harvoin, ja sokeriset herkut olen jättäyt pois jo 2 vuotta sitten kokonaan. Tuloksista nyt ekana tulis mieleen, penkki tulos noussu 40kg:lla ja 20 leukaa menee sutjakasti, mavena 145kg.

Miltäpä keitykseni kuullostaa?
Oisko jollakin hyvää neuvoa miten polttaa rasvaa massa ja voima reenien ohella?
Miten vyötärön ympärystä saisi "solakoitua"? (alaselkä ja alavatsa)

Minulla tilanne on aika hyvä, mutta muille antaisin neuvoksi: syö paljon ja puhtaasti, nuku säännöllisesti, reeneissä vie itsesi äärirajoille ja ole kärsivällinen sillä tulokset vaatii aikaa. Älä anna muiden kehityksen ja isojen painojen masentaa vaan ajattele vain ja ainoastaan omaa suoritusta ja kehitystä. Viimeisenä suosittelen alan lehtien ostamista kun niitä ilmestyy, siellä on usein hyviä vinkkejä reeniin ja ruokavalioon.

Tsemppiä reeniin kaikille. =)

tähän väliin sanoisin, että syökää oikeesti paljo ja hyvin ku treenaatte. nimimerkillä vertasin just 2 vuoden takasia kuvia tänä päivänä otettuihin ja kasvua oli tullu asteikolla 0-10 ehkä 1. käyny kuitenki vähintään 2 kertaa viikossa salilla, mutta syöny vähä. ja nyt vituttaa

Suositut

Back
Ylös Bottom