Massakauden rasva%

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka suureksi päästätte rasvaprosentin kasvamaan massakaudella? Bulkkia on nyt yli kolme kuukautta takana, eikä peiliin viitsi enää paljoa vilkuilla. Vaaka ilmoittaa tylysti rasvoiksi 22% ja se on liikaa. Tämä laardimaha joutuu nyt dietille, vaikka tarkoitus oli aloittaa se vasta joulun jälkeen.

Toihan se perusongelma mullakin on. Kasvaa voisi helposti mutta ei ole halua olla missään vaiheessa huomattavan läski. Jotain 15% varmaan lähenee 'massakaudella' (eli nyt).

Mulla taas mittattiin semmosella vaa´alla rasva% 23,5 ja heti perään semmosella formularatil rasva% oli 10,1. On vähän niinku heittoa vois väittää.

Kyllä se peili varmaan parhaimman totuuden antaa...

Joo mul on kans vaaka. Täl hetkel näyttää 20-22 ja pihdit näyttäis 15% jos menisin kokeilee +-1%. Ja en tosiaankaan viitsi kattoa peiliin muutakun hauiksia treenatessa jolloin suonet vähän pullistuu käsissä :)

Siks oonki nyt dieetillä, niinku oon ollu viimeset 7 vuotta. Jos tällä kertaa koittais tehä asiat kunnolla ja lopettaa vasta kun on tiukahko, tippu sitte voimat kuin paljon vaan.

Myös mun 'massakaudet' on jääny liian lyhyiksi kun oon kauhistunu sitä peiliä tosissaan. Ei rasva% oo varmaan noussu yli 17% mutta kun sekin on jo niin paljon... Niin paljon liikaa. *vaipuu omiin ajatuksiin*

Joo, mäkin yritän pysyä erossa peilistä, kun muuten aina masentaa... bulkilla tulee hirveä läski ja dieetillä kuihtuu pois. ;)

rasva%

Joo mua ei kiinnosta toi rasva % vaikka se on taas massa kaudella tähtitieteellisen suuri. Turha ottaa ressiä siitä, että pyykkilauta on vaihtunut pesupalloon:lol1:

Kumma juttu, mulla ei ole edes pahimman jenkkibulkin (30 kg) jälkeen lakannut vatsalihakset näkymästä. Silti on kyllä aivan liikaa rasvaa, pakko ottaa dieettiä heti kun pääsee pois rasittavista ;) inttihommista.

no ei se 30kg bulkki vaan se että sixpacki erottuu koko ajan kertoo kyllä uskomattomista lihaksenkasvatusgeeneistä (tai loistavista lääkkeistä mut Hulkkihan on natu)!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by meitsi
Hulkkihan on natu)!!

Näin itsekin sanoisin, vaikkakin joidenkin mukaan efen käyttöni poistaa natu-statukseni... Oli miten oli, ilman anabolisia sun muita hormoneja on eteenpäin menty.

Mielenkiintoista miten yleensä suomalaismiehillä rasva kerääntyy sisäelimien ympärille, vatsan alueelle ja alaselkään, mutta monilla "etelänmiehillä" taas alkaa perse kasvamaan. Karseen näköstä.

Onpa muuten taas vittumaista treenata dietillä, kun ei virtaa riitä ja bonuksena tulee vielä oksettava olo.

Rasvat aina ollut 5-8 % välillä, kai sitä massaa voisi bulkkaamalla saada enemmän, mutta mukavampi olotila näin vähärasvaisena:)
Ja sitten jos kisat alkaa joskus kiinnostaa, niin pääseepähän helpommalla.:D

Originally posted by Richard75
Ja sitten jos kisat alkaa joskus kiinnostaa, niin pääseepähän helpommalla.:D

Siis älä yritä väittää ettetkö olisi jo lavalla käynyt, jos kerran tuolta näytät kuin avatarissasi?!?!? Itse JUOKSISIN hampaat lepattaen Kultsan lavalle - oli siellä kisat tai ei - jos olisin yhtä kovassa kunnossa, enkä edes pidä juoksemisesta :eek:

Kiitoksia vaan:)

Siis ei ole tullut kisoihin mentyä.
Kun ikää tuli, niin kisojen paikalle ilmaantui muutakin ajateltavaa;)
Treenimotivaatio kuitenkin säilyi.

Kisoista kun ei tahdo saada oikein positiivista julkisuutta, paitsi täällä forumissa tietenkin:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom