Juu elikkä ongelmahan ei ole mitenkän harvinainen, mutta silti
ite olen 17wee 171/62 jätkä, ja salilla käynyt nyt 2kk aktiivisesti loman jälkeen. ennen lomaakin tuli käytyä, mutta nyt iha "tositarkoituksella" aiemmin oli vähän enempi turisti olo.
Ohjelmana oon tehny pääosin ylävartaloa, koska jalat tuntunee olevan jokseenkin edes kuosissaan. mutta ottanen ne mukaan ohjelmaan. joulun jälkeen otan myös vatsat reeniin, ja siirryn tohon keskikohtaan kesäkuntoa havittelemaan :D
tähänasti ohjelma ollut aika pitkälti jokakerta varioitu, mutta pohja on:
Penkki 25x 20kg
10x 30kg
7x 37,5kg
3x 40kg
2x 45kg
1x 47,5
1x MAX
1x(uus)MAX
sit penkki 75 otteella 2x3x25-35kg
loppuojennus 2x3x25-35kg 35cm otteella
ranskalaiset 1-2x 6-8
Scott 3x7-8
kulmasoutu 1x6-10x25kg
viparit 1x10sivuille ja 1x8eestä
ja vihoittelevii kiertäjäkalvosimii varten niille liikkeitä 2x10-15
~Ykkösmaksimit~ iha varmuuden vuoksi näkyviin;
penkki 55kg :(
scott(penkistä vapail painoil) 35kg
ylätalja 70kg(90)
jalkaprässi n.120kg(200)
alatalja ~80kg(110)
leukoja ~16
suluissa arvot koulun punttisalin vehkeillä, toiset ns oikeilla vehkeillä.
Rasvaa itellä kohtuullisen vähän, just ihanasti tossa alimpien vatsalihasten peitteenä että ei varmasti näy mitään :curs:
tärkeimpänä ois tommone kokonaisvaltaine kunnon kasvattaminen, mutta tota massaa pitäs saaha hilattuu ylöspäin. eli millasilla liikkeillä ja sarjoilla se lähtis parhaiten liikkeeseen?
ruokailut vissii aikas kunnossa, ravitsemusnainen laski päivittäiseksi määräksi n. 3600kcal. paino vaa ei meinaa lähtee liikenteeseen. nyt pyrkiny heittään settiin sekaan sekaan rahkaa ja koulussa paaaljon raejuustoa. kans hillittömän nopee aineenvaihdunta, et melkei kokoajan pitää olla jotai mutustamassa :P
Kiitosta jo nyt avusta
Ps. söötsiä käytetty, enhän minä tätä muuten laittas :lol2:
ite olen 17wee 171/62 jätkä, ja salilla käynyt nyt 2kk aktiivisesti loman jälkeen. ennen lomaakin tuli käytyä, mutta nyt iha "tositarkoituksella" aiemmin oli vähän enempi turisti olo.
Ohjelmana oon tehny pääosin ylävartaloa, koska jalat tuntunee olevan jokseenkin edes kuosissaan. mutta ottanen ne mukaan ohjelmaan. joulun jälkeen otan myös vatsat reeniin, ja siirryn tohon keskikohtaan kesäkuntoa havittelemaan :D
tähänasti ohjelma ollut aika pitkälti jokakerta varioitu, mutta pohja on:
Penkki 25x 20kg
10x 30kg
7x 37,5kg
3x 40kg
2x 45kg
1x 47,5
1x MAX
1x(uus)MAX
sit penkki 75 otteella 2x3x25-35kg
loppuojennus 2x3x25-35kg 35cm otteella
ranskalaiset 1-2x 6-8
Scott 3x7-8
kulmasoutu 1x6-10x25kg
viparit 1x10sivuille ja 1x8eestä
ja vihoittelevii kiertäjäkalvosimii varten niille liikkeitä 2x10-15
~Ykkösmaksimit~ iha varmuuden vuoksi näkyviin;
penkki 55kg :(
scott(penkistä vapail painoil) 35kg
ylätalja 70kg(90)
jalkaprässi n.120kg(200)
alatalja ~80kg(110)
leukoja ~16
suluissa arvot koulun punttisalin vehkeillä, toiset ns oikeilla vehkeillä.
Rasvaa itellä kohtuullisen vähän, just ihanasti tossa alimpien vatsalihasten peitteenä että ei varmasti näy mitään :curs:
tärkeimpänä ois tommone kokonaisvaltaine kunnon kasvattaminen, mutta tota massaa pitäs saaha hilattuu ylöspäin. eli millasilla liikkeillä ja sarjoilla se lähtis parhaiten liikkeeseen?
ruokailut vissii aikas kunnossa, ravitsemusnainen laski päivittäiseksi määräksi n. 3600kcal. paino vaa ei meinaa lähtee liikenteeseen. nyt pyrkiny heittään settiin sekaan sekaan rahkaa ja koulussa paaaljon raejuustoa. kans hillittömän nopee aineenvaihdunta, et melkei kokoajan pitää olla jotai mutustamassa :P
Kiitosta jo nyt avusta
Ps. söötsiä käytetty, enhän minä tätä muuten laittas :lol2: