MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
Mä jätän demon väliin, odotan suosiolla pelin julkaisua. Ei viitsi kiusata itseään, kun se demo kuitenkin loppuu kesken ihan liian nopeasti.

Samoin, demon pointti menee ohi tässä. Ite välttelen arvosteluita ja trailereitakin.

Jep. Demoja tarvitaan, jos kyseessä on "hankkia vaiko eikö" tyylinen peli, mutta näissä pakkohankinnoissa ei demoja tarvita.

Jep. Demoja tarvitaan, jos kyseessä on "hankkia vaiko eikö" tyylinen peli, mutta näissä pakkohankinnoissa ei demoja tarvita.

Joo näissä tapauksissa ei tarvita ja en halua edes spoilata itseäni millään tavalla ennen pelin julkaisua. Sen takia ei ole tullut edes katsottua trailereita eikä myöskään mitään preview - juttujakaan.

Aloitin viikonloppuna pelaamaan Mass Effect 2 Hardcorella uudestaan läpi, että saan kerrattua tapahtumat itselleni ja saan valinnoistani tallennuksen mukaan Mass Effect 3:een.
Kyllä vaan on mahtava peli ja mulle kyllä riittää vaikka sama pelimekaniikka ja grafiikka kunhan vaan on uusi juoni ja tehtävät.

Mulla itseasiassa oli ennen demon pelaamista fiilis "varmasti hankin, onhan se helvetin Mass Effect!" ja sitten pelasin demon.. ja nyt on sellanen fiilis että "joo.. odotanpa arvosteluja ja lisäinfoa pelistä ennen kuin ostan sikaa säkissä"

Eli demo oli ihan helvetinmoinen pettymys, ainakin itelleni. Suurinpana narinana voisin sanoa että dialogin taso on kokenut aivan jäätävän mahalaskun, samoin kun aikaisemmin ME:t on saanu hyvin välitettyä pelaajalle sen tietyn fiiliksen, nyt kaikki tuntui niin teennäiseltä ja sellaselta että ei oikein jaksa kiinnostua erillisistä kohtaloista. En viitsi sen enempää kertoa ettei tule spoilereita, mutta kaikilla on mahdollisuus tsekata se itse ja muodostaa siitä omamielipide.

Toivon että peli ei oikeasti ala siitä kohtaa mistä demo alkaa.

Perkele, oon nyt pelannu tota demoo noin 8 tuntia, pelkästään multiplayeria.Koukuttaa :D Pakko ostaa tää peli (ja kokeilla varmaan sitä singleplayeriakin... :rolleyes: )

En ymmärrä, miksi noi haukkuu tota multiplayeria? :D

Perkele, oon nyt pelannu tota demoo noin 8 tuntia, pelkästään multiplayeria.Koukuttaa :D Pakko ostaa tää peli (ja kokeilla varmaan sitä singleplayeriakin... :rolleyes: )

En ymmärrä, miksi noi haukkuu tota multiplayeria? :D

Mä en ole sitä testannut, mutta sulla ei ilmeisesti ole mitään tietoa siitä, että mikä pelisarja tämä on? Päätellen tuosta "pitää varmaan kokeilla singleplayeriäkin" kommentista.
Eli tämän pelisarjan tärkein pointti ei ole MP (sitä ei ole edes kahdessa aiemassa osassa ollut), joten ehkä haukutaan siksi.

Eli demo oli ihan helvetinmoinen pettymys, ainakin itelleni.

ME1 oli hieno ja uusi elämys vaikkakin aika kömpelö toiminnassaan, 2 oli parempi toiminnassa ja grafiikoissa mutta hienot näpräämiset oli poistettu inventaariosta ja tarina oli "nähty", jäi kesken pelaaminen, tylsistytti... Noh, 3 demo, järkytys, karsea varjostus hahmoissa ja sheppiksen toiminta kanki persiissä fiiliksellä kamerakulman ollessa surkea. Hienosti tappo kaikki fiilikset mitä edes vähäsen oli :(
Tarina ja sen kerronta menee yleensä hypen puolelle, muistan monesta "ei niin tarinallisesta pelistä" tarinan ihanuuden paremmin kuin esim. ME2:sta, eli se että on dialogia ja muka tarina ei tee siitä hyvää. Kun tehdään jatko-osia niin hommaa pitää parantaa kaikilta osin muuten vaikultelma jää asteikolle "tämä on nähty". Pelkään että ME3 jatkaa ME2 perinnettä, kiva mutta hommaa ei ole viety uudelle tasolle.

Ööö, eikös multiplayer ole vain "multiplayer"... eli siinä torjutaan wave after wave ja sen mukaan miten pärjää tulee jotain shittiä singlen puolelle.

Mä en ole sitä testannut, mutta sulla ei ilmeisesti ole mitään tietoa siitä, että mikä pelisarja tämä on? Päätellen tuosta "pitää varmaan kokeilla singleplayeriäkin" kommentista.
Eli tämän pelisarjan tärkein pointti ei ole MP (sitä ei ole edes kahdessa aiemassa osassa ollut), joten ehkä haukutaan siksi.
Vitsillä sanoin ton :rolleyes: Mutta en ole siis pelannut pelisarjaa.(Oon kyllä katsonut paljon commentary-videoita, ME1 ja 2 vaikutti lupaavalta)

Vitsillä sanoin ton :rolleyes: Mutta en ole siis pelannut pelisarjaa.(Oon kyllä katsonut paljon commentary-videoita, ME1 ja 2 vaikutti lupaavalta)
Mulla on sellainen mututuntuma, että pelitrilogian päättävä osa ei tässä tapauksessa ole paras mahdollinen tapa tutustua viime vuosien parhaimpaan ropesaagaan. Luultavasti saisit enemmän irti ja tarina tuntuisi syvemmältä, jos pelaisit ykkösen ja kakkosen pois kuleksimasta.

Mulla on sellainen mututuntuma, että pelitrilogian päättävä osa ei tässä tapauksessa ole paras mahdollinen tapa tutustua viime vuosien parhaimpaan ropesaagaan. Luultavasti saisit enemmän irti ja tarina tuntuisi syvemmältä, jos pelaisit ykkösen ja kakkosen pois kuleksimasta.

Todellakin. Sattuu vielä sopivasti olemaan myynnissä tuo ensimmäinen osa (xbox 360-versio) tuolla pelien osto/myynti -osiossa... ;)

Joo siis ei missään nimessä ole järkeä aloittaa suoraan ME3 pelaamisesta jos ei ole aiempiin osiin tutustunut! Ensin ME1 läpi ja siitä talletukset ME2 ja sen kun läpäisee niin sitten talletukset siitä ME3 ja tarina ja trilogia loppuun :)

ja Mitkä graffat tossa pelissä onkaan!! Demoa oon kokeillu , mut kun toi ilmestyy niin lukittaudun kämppääni , otan kupin kahvia ja pelaan koko päivän. Sit seuraavan päivän taas punttikselle hirveissä tärinöissä.

ja Mitkä graffat tossa pelissä onkaan!! Demoa oon kokeillu , mut kun toi ilmestyy niin lukittaudun kämppääni , otan kupin kahvia ja pelaan koko päivän. Sit seuraavan päivän taas punttikselle hirveissä tärinöissä.
Ite oon jo valmiiksi suunnitellut ensi viikon ohjelman niin, että muutaman päivän mittainen no-lifettäminen on mahdollista.

Justiinsa pistin ennakkotilauksen sisään, olikos tämän eurojulkaisupäivä nyt 6.3 vaiko 8.3 ?

Back
Ylös Bottom