MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
Onneksi myös se tarkoitukseton makolla ajelu ja tyhjät planeetat poistettiin.
Itse pidin tuosta ja koko 2:n läpi kaipasi!

Sentäs siihen tuli lisäri jossa oli vehicle, mutta eihän se mitään avointa tutkimista ollut.

Mä aloitin valmistautumisen eilen. Eli pitkästä aikaa lähti ME1 alusta asti. Sen jälkeen sitten ME2 ja sitten vaan odotellaan kolmosen julkaisua.

Mun mielestä ME1 ja 2 ovat molemmat juonellisesti yhtä kovia, mutta pelattavuudessa ME2 menee itsellä selkeästi ykkösen ohi. Ykkösessä on monia ärsyttäviä pikkuasioita, jotka onneksi on kakkosessa karsittu pois.
Itse toivoisin, että ME3 olisi pelattavuudelta vastaava kuin ME2, mutta katsotaan mitä sieltä lopulta tulee.

Ykkösessä oli paljon eeppisempi loppu kuin kakkosessa, josta jäi aika paska maku, kun oli odottanut vähintään ekan osan veroista huipennusta. Jälkimmäinen on tullut pelattua vain kerran läpi ja kunhan muilta pelikiireiltä ehtii, niin tarvitsee vielä ennen kolmosen julkaisua toisen kerran vetäistä.

Jos ei vielä aikasempia osia omista niin nyt lähtee halvalla Steamista. Vajaa 9 euroa yhteensä :joulu2:

Täytyypä melkein käydä poistamassa. Itsehän olen tehnyt niin, että molemmat pelit olen ostanut Xboxille, mutta kumpaakaan en ole pelannut, vaan ware-versioita PC:llä. :D Aivan mahtava logiikka.

Vois huomenna ykkösen poistaa ja vetää läpi.

Ykkösestä on myynnissä nyt myös sellainen versio, johon kuuluu se Bring Down the Sky lisäri, eli kannattaa melkein se versio ostella, jos ei tuota lisäriä ennestään omista.

edit:
Ei tosin näytä ihan äkkiä ainakaan Suomalaisista verkkokaupoista löytyvän tuota versiota.
Itse ostin sen Amazonista aikoinaan (kun olin myös ehtinyt myymään ykkösen liian nopeasti pois).
Eli tätä versiota tarkoitin:
http://www.amazon.co.uk/Mass-Effect...YA74/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1324625779&sr=8-1

Ykkönen vedetty 13h läpitte ja kakkosen aloitin just. Importtaamisesta Sheppardin osalta ei liene mitään hyötyä kun ukko rakennetaan kuitenkin uudestaan lasaretissa. Vai onko siitä jotain iloa? Kakkonen nyt läpi ja sitten kolmosta venataan tatti ojossa.

On siitä importtaamisesta se hyöty, että kakkosessa tietyt asiat menee sen mukaan mitä itse päätit ykkösessä, ei ns. käsikirjoituksen perusteella.
Lisäksi siitä saa jotain bonuksia experiencen, resurssien ja rahan suhteen.

Ykkönen ja kakkonen pelattu putkeen läpi. Kakkosessa meni 22h57min, kaikki paitsi Miranda olivat lojaaleja. Nyt vain odotellaan ihan hulluna kolmosta.

Niin ja Mirandan hanuri on kyllä parhautta, vain muutaman kerran näyttivät sitä pelissä.

mass.webp

Ykkönen ja kakkonen pelattu putkeen läpi. Kakkosessa meni 22h57min, kaikki paitsi Miranda olivat lojaaleja. Nyt vain odotellaan ihan hulluna kolmosta.

Niin ja Mirandan hanuri on kyllä parhautta, vain muutaman kerran näyttivät sitä pelissä.

Kuva :)

Vois itekkin nykästä kakkosen uudestaan läpi ennen kolmosta. Eikös jossakin huhuttu, että jos kakkosen tallennus löytyy koneelta niin kolmonen jatkuu samalla jengillä mitä kakkosen lopussa oli mukana tms.

Kuva :)

Vois itekkin nykästä kakkosen uudestaan läpi ennen kolmosta. Eikös jossakin huhuttu, että jos kakkosen tallennus löytyy koneelta niin kolmonen jatkuu samalla jengillä mitä kakkosen lopussa oli mukana tms.
Eiköhän, pientä jatkumoa kun haettiin myös ykkös- ja kakkososan välille.

Sitten itse asiaan:

http://dome.fi/pelit/uutiset/tulossa-mass-effect-3n-demo
Tulossa: Mass Effect 3:n demo

"Demo julkaistaan tiemmä yhtaikaa kaikille alustoille. 14. helmikuuta."

No se on ihan totta :lol2:

Ehkä vaan graffat tsekkaa nopeasti, tai jotain. :david:

Odotan ainakin pari viikkoa julkaisusta, ennen kuin harkitsen ostoa. Näkeepähän pahimmat bugit ja sen, kuinka paljon siinä on sisältöä.

Back
Ylös Bottom