Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin, demon pointti menee ohi tässä. Ite välttelen arvosteluita ja trailereitakin.Mä jätän demon väliin, odotan suosiolla pelin julkaisua. Ei viitsi kiusata itseään, kun se demo kuitenkin loppuu kesken ihan liian nopeasti.
Samoin, demon pointti menee ohi tässä. Ite välttelen arvosteluita ja trailereitakin.
Jep. Demoja tarvitaan, jos kyseessä on "hankkia vaiko eikö" tyylinen peli, mutta näissä pakkohankinnoissa ei demoja tarvita.
Jep. Demoja tarvitaan, jos kyseessä on "hankkia vaiko eikö" tyylinen peli, mutta näissä pakkohankinnoissa ei demoja tarvita.
Perkele, oon nyt pelannu tota demoo noin 8 tuntia, pelkästään multiplayeria.Koukuttaa :D Pakko ostaa tää peli (ja kokeilla varmaan sitä singleplayeriakin...)
En ymmärrä, miksi noi haukkuu tota multiplayeria? :D
Eli demo oli ihan helvetinmoinen pettymys, ainakin itelleni.
Vitsillä sanoin tonMä en ole sitä testannut, mutta sulla ei ilmeisesti ole mitään tietoa siitä, että mikä pelisarja tämä on? Päätellen tuosta "pitää varmaan kokeilla singleplayeriäkin" kommentista.
Eli tämän pelisarjan tärkein pointti ei ole MP (sitä ei ole edes kahdessa aiemassa osassa ollut), joten ehkä haukutaan siksi.
Mutta en ole siis pelannut pelisarjaa.(Oon kyllä katsonut paljon commentary-videoita, ME1 ja 2 vaikutti lupaavalta)Mulla on sellainen mututuntuma, että pelitrilogian päättävä osa ei tässä tapauksessa ole paras mahdollinen tapa tutustua viime vuosien parhaimpaan ropesaagaan. Luultavasti saisit enemmän irti ja tarina tuntuisi syvemmältä, jos pelaisit ykkösen ja kakkosen pois kuleksimasta.Vitsillä sanoin tonMutta en ole siis pelannut pelisarjaa.(Oon kyllä katsonut paljon commentary-videoita, ME1 ja 2 vaikutti lupaavalta)
Mulla on sellainen mututuntuma, että pelitrilogian päättävä osa ei tässä tapauksessa ole paras mahdollinen tapa tutustua viime vuosien parhaimpaan ropesaagaan. Luultavasti saisit enemmän irti ja tarina tuntuisi syvemmältä, jos pelaisit ykkösen ja kakkosen pois kuleksimasta.
Ite oon jo valmiiksi suunnitellut ensi viikon ohjelman niin, että muutaman päivän mittainen no-lifettäminen on mahdollista.ja Mitkä graffat tossa pelissä onkaan!! Demoa oon kokeillu , mut kun toi ilmestyy niin lukittaudun kämppääni , otan kupin kahvia ja pelaan koko päivän. Sit seuraavan päivän taas punttikselle hirveissä tärinöissä.
http://www.verkkokauppa.com/fi/masseffect3 Muaha. Pitäsköhän mennä hämmentään..
Kohta se tulee :P