MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
Yksi asia ärsyttää tuossa pelissä jo valmiiksi.
En ole isommin arvosteluja jaksanut lukea, mutta se on käynyt selväksi, että tuossa on jotain "war assets" nimellä kulkeviä resursseja tms. joita ei voi saada tarpeeksi pelkällä yksinpelillä.
Eli jos haluaa saada yksinpelin puolella kaiken tehtyä mahdollisimman hyvin, niin moninpeliä on pakko käydä pelaamassa.

No, tuossa ilmeisesti se moninpeli on kuitenkin ihan hyvin tehty, joten ehkä se ei haittaa. Itse vaan pitäisin mieluusti yksinpelin ja moninpelin erillään.

Yksi asia ärsyttää tuossa pelissä jo valmiiksi.
En ole isommin arvosteluja jaksanut lukea, mutta se on käynyt selväksi, että tuossa on jotain "war assets" nimellä kulkeviä resursseja tms. joita ei voi saada tarpeeksi pelkällä yksinpelillä.
Eli jos haluaa saada yksinpelin puolella kaiken tehtyä mahdollisimman hyvin, niin moninpeliä on pakko käydä pelaamassa.

No, tuossa ilmeisesti se moninpeli on kuitenkin ihan hyvin tehty, joten ehkä se ei haittaa. Itse vaan pitäisin mieluusti yksinpelin ja moninpelin erillään.

Paras loppu on mahdollista saada, vaikka ei pelaisi ollenkaan moninpeliä. Moninpeliä pelaamalla pystyy nostamaan war assettien arvoa ja näin saada assettien määrä helpommin vaaditun rajan yli. Vaaditut rajat pystyy kyllä täyttämään pelaamalla ainoastaan yksinpeliä, mutta näin tehdessään joutuu pelaamaan enemmän sivutehtäviä ja nuuskimaan galaksia tarkemmin resurssien löytämiseksi jne.

Paras loppu on mahdollista saada, vaikka ei pelaisi ollenkaan moninpeliä. Moninpeliä pelaamalla pystyy nostamaan war assettien arvoa ja näin saada assettien määrä helpommin vaaditun rajan yli. Vaaditut rajat pystyy kyllä täyttämään pelaamalla ainoastaan yksinpeliä, mutta näin tehdessään joutuu pelaamaan enemmän sivutehtäviä ja nuuskimaan galaksia tarkemmin resurssien löytämiseksi jne.

Hyvä jos noin on. Joku arvostelija vaan väitti, että oli tehnyt "kaiken", mutta silti lopputulos oli "huono". Ehkä se vaan ei osannut :D

Hyvä jos noin on. Joku arvostelija vaan väitti, että oli tehnyt "kaiken", mutta silti lopputulos oli "huono". Ehkä se vaan ei osannut :D

Arvostelijat on yleensä ihan paskoja pelaamaan :D Varsinkin jos kyse on jostain metacriticin pelaajista, jotka "arvostelee" sitä peliä.

Tarkoitat varmaan PC-Gamerin juttua.

Mielestäni spoiler vapaa, jos nyt ei ole ihan täysin ollut pimennossa.

http://www.pcgamer.com/2012/03/06/m...eadiness-how-multiplayer-affects-your-ending/

Tuolla lukee, että kaveri on tehnyt kaikki "proper" tehtävät jotka löysi, mutta kertoo, että tylsät planeettojen skannaukset resurssien keräämiseksi jäivät vähemmälle. Planeettojen skannaus on toteutettu nyt erilailla ja se ei onneksi ole samanlaista pakkopullaa kuin kakkosessa.

No, mä olen itse tehnyt ME1/ME2 kaikki mahdolliset tehtävät, planeettojen tutkimiset yms, joten ei ole ongelma tässäkään :) Jotkut itkee, että siihen menee "liikaa aikaa", mutta hei, eikös se vähän ole pointti näissä peleissä, että riittää sitä tekemistä...
Tulee varmaan tuo MP myös testattua, mutta hyvä tietää, että sitä ei ole ekalla pelikerralla pakko alkaa vääntämään, jos ei satu huvittamaan.

http://news.softpedia.com/news/Mass...acritic-Bombed-By-Unhappy-Gamers-257162.shtml

Tää on kyllä naurettavaa touhua, vaikka toki jonkinlaisena protestina menee.
Tuossa jutussa mainitaan, kuinka esim. The Witcher 2 sai julkaisussa samanlaista kohtelua, sekin oli todella käsittämätöntä touhua, kun miettii millainen peli ja millainen julkaisija oli kyseessä (niille jotka eivät peliä ja sen tekijöitä tunne, niin kyseessä yksi viimevuosien parhaista roolipeleistä ja takana tiimi, joka jakaa esim. kaiken DLC:n ilmaiseksi).

Itse odottelen postin tuloa :)
Jos, ei peli postissa saavu, niin sitten tulee lähtö ostoksille :D

Kävin ruokatunnilla nappaamassa ennakkovaratun pelin mukaani.
Emäntäkin on onneksi töissä vielä illalla ja tänään ei ole salia. Todella kovaa ja hikistä pelaamista tiedossa klo:16:00 jälkeen!!

http://news.softpedia.com/news/Mass...acritic-Bombed-By-Unhappy-Gamers-257162.shtml

Tää on kyllä naurettavaa touhua, vaikka toki jonkinlaisena protestina menee.
Tuossa jutussa mainitaan, kuinka esim. The Witcher 2 sai julkaisussa samanlaista kohtelua, sekin oli todella käsittämätöntä touhua, kun miettii millainen peli ja millainen julkaisija oli kyseessä (niille jotka eivät peliä ja sen tekijöitä tunne, niin kyseessä yksi viimevuosien parhaista roolipeleistä ja takana tiimi, joka jakaa esim. kaiken DLC:n ilmaiseksi).

Offtopic: Mikä asia The Witcher 2:ssa on jollekkin voinut aiheuttaa närää? Ei jymmärrä.

Eipä tullut postitse toimitus tänään, joten kävin lähikaupasta hakemassa. Parhaillaan asentuu koneelle.

Haluaako joku ostaa huomenna saapuvan ylimääräisen kappaleen (XBOX360 versio)? :D

edit:
myyntiosiolla tarkemmat tiedot, joilla tuo ylimääräinen peli vaihtaa omistajaa.

Kyllähän tämä aivan loistavalta vaikuttaa!
Perusmekaniikka on tuttua aiemmista osista (etenkin ME2:sta), mutta jälleen mukana paljon pieniä parannuksia.
Myös grafiikat on parantuneet samassa suhteessa kuin ME1 -> ME2.

Se on jo selvä, että ne lukuisat 0 pisteen käyttäjäarviot on pelkkää vittuilua.

Itse ostin samantien tuon suurta itkua aiheuttaneen From Ashes lisärin. Se kun taitaa tuoda ihan mielenkiintoista sisältöä.
Sitäpaitsi, onhan se ihan oikein, että normiversion ostajat joutuu siitä maksamaan hieman, kun se kerran on Collector's Editionin ilmaisisältöä.

Ite skippaan tämän, 1 hyvä, 2 jäi kesken kun alkoi "tarina" ja toiminta puuduttamaan ja 3 demon tyypitys antoi varsin karun kuvan, pelimekaniikka ei ollut sulavaa ja animaatio kankeaa. Tarinakin on niin toistoa edellisestä, jotain uutta pitäisi olla mutta ei niin ei. Eika paluuta ole tehnyt 1 osan planeetta seikkailut.. plääh.

Posti ei tietenkään tuonut tätä tänään. VMP!

Eipä tullut itsellekkään postissa tätä vaikka ahvenanmaalta maanantaina jo pistivät postiin :curs:

Jospa huomenna tulee niin voi sitten koko viikonlopun jyystää sitä :D

Ei kyllä noi War assetit vaadi multiplayeria. Itsellä nimittäin lähes täynnä ne, vaikka en ole yhtään pelannut vielä multiplayeria. Olen tehnyt ihan kaikki tehtävät.
Parissa kohtaa tullut jo manly tears, kun pari hyvää vanhaa tiimin jäsentä kuollut, eikä niille mahda mitään :(

Back
Ylös Bottom