Mass Effect 2 (XBOX360 / PC)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Heh, päätinpä TML:n kirjoituksen innoittamana aloittaa taas kakkosen läpipeluun. Repesin tosin, että olin jostain kumman syystä kauan sitten vaihtanut introruudun taustakuvan vähän innoittavampaan :D

aloitus.webp

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onpas hassua ku oikea Shepard puhuu :D

Saakohan tol äänellä paljon pimperoa nörttitytöiltä? :D

"Tell more about yourself. Whats your oppinion of this club? And what about Cerberus?

[video=youtube_share;ypOyQrymZbk]http://youtu.be/ypOyQrymZbk[/video]

Eipä kyllä ennen ole ollut peliä jotai näin pohtii vielä jälkikäteen. En ole vieläkään jatkanut tekemättömiä missioita, en tiedä haluanko jos se pilaakin tätä jotenkin. :)

Huomasin että jostain syystä mulla on Bioware Social Network sivustolla kauhea kasa DLC:tä johon olen oikeutettu. Latailen niitä just. Ei tosin ole tota Shadow Broker settiä. Mitenhän parikin noista jotka näyttäis missioneita olevan toimii jos pelaa ne kun peli on läpi...

Joutu ihan kattomaan netistä kun multa puuttuu yks jäbä mun kokoonpanosta eikä oo tullu mitään missionia sen hakemiseksi. Eli peli ois siinä vaiheessa kun toi stop the collectors on aika loppuvaiheessa eli: use omega 4 relay-the final assault. Netissä luki että ton jonkun freedom's progress jälkeen pitäs tulla automaattisesti tonne dossiereihin toi the veteran jäbä mutta eipä oo mun pelissä. Joku bugi?

edit. En laittanu spoilereita kun eipä toi pelin kulusta oikein mitään kerro

Zone-sarja -42%
Joutu ihan kattomaan netistä kun multa puuttuu yks jäbä mun kokoonpanosta eikä oo tullu mitään missionia sen hakemiseksi. Eli peli ois siinä vaiheessa kun toi stop the collectors on aika loppuvaiheessa eli: use omega 4 relay-the final assault. Netissä luki että ton jonkun freedom's progress jälkeen pitäs tulla automaattisesti tonne dossiereihin toi the veteran jäbä mutta eipä oo mun pelissä. Joku bugi?

edit. En laittanu spoilereita kun eipä toi pelin kulusta oikein mitään kerro

Ootko ladannut sen tuohon hahmoon liittyvän DLC:n?
Se ei siis muuten ole mukana.

Ootko ladannut sen tuohon hahmoon liittyvän DLC:n?
Se ei siis muuten ole mukana.
Kiitti. Enpä oo meinaan hakenu. Toi joku shadow broker mission kuitenkin löytyy ja on tossa just kesken. 30tuntia peliä takana ja nyt kun avokki toi tänne xboxin kun aiemmin oli vaan toi pleikka niin joutuu varmaan mass effect ykkösenkin hakeen kaupasta

Itse pelasin tän läpi, sitten läpällä pyörin Bioware Social Networkissä... mulla oli sitten järjetön läjä DLC:tä joka kuulu mulle. Hah... mm. toi ylimääräinen ukko, sitten Normandyn crash site, ja sitten vielä ne hovertank missionit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom