Mass Blast palautusjuomaksi, mikä sekoitussuhde heraan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pecca
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin Mass Blast:ia, ja tarkotus olis käyttää palutukseen treenin jälkeen. Mikä ois sopiva määrä Mass Blast:ia ja siihen proteiinia joka ois perus Hera80. Tähän mennessä oon käyttäny palautus juomaksi Hera80+malto+dextroosia ja nyt ois kiva saada vaihtelua mutta sekotus suhteesta en ole varma...Treeniä tasaisesti joka toinen päivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Miken ehdottama suhde on oikein hyvä. Tuo pieni heraklöntti tossa "laimentaa" sitä juuri sopivasti ja tuo toki drinksuun myös hieman lisää proteiinia.

Ei mun mielestä tarvii sekoittaa heraa sekaan. 100g mass blastia on hyvä. Mutta jos välttämättä haluaa, niin desi perusheraa ( prodee n. 20g ) ja desi maltoa, jotta suhde pysyy kohtalaisen samana. Olen suhteen 2:1 hiilarivoittoisena kannattaja :)

Ei mun mielestä tarvii sekoittaa heraa sekaan. 100g mass blastia on hyvä. Mutta jos välttämättä haluaa, niin desi perusheraa ( prodee n. 20g ) ja desi maltoa, jotta suhde pysyy kohtalaisen samana. Olen suhteen 2:1 hiilarivoittoisena kannattaja :)

Usein tuotteissa suositellaan (muuallakin) tuota 2:1 hiilareiden puolesta. Miksi silti täälläkin osa porukasta suosii esim 1:1 tai jopa alle suhdetta? Ymmärrän että joillain liika hiilari tuottaa väsymyksentunteen mutta onko muita syitä? Itellä MBlast menee sellaisenaan palautukseen mutta välipalat juurikin maidolla tai maitoprodella höystettynä.

Meikä vetää 75g massblastia ja sen 20-30g heraa. Ainakin halventaa annoksen hintaa vrt. pelkkä massblast ja pehmentää sitä ällömakeaa makua.

Usein tuotteissa suositellaan (muuallakin) tuota 2:1 hiilareiden puolesta. Miksi silti täälläkin osa porukasta suosii esim 1:1 tai jopa alle suhdetta? Ymmärrän että joillain liika hiilari tuottaa väsymyksentunteen mutta onko muita syitä? Itellä MBlast menee sellaisenaan palautukseen mutta välipalat juurikin maidolla tai maitoprodella höystettynä.

pelkäävät, että tulee liikaa läskiä, tai käyttää palkkaria proteiinilisänä. Itse pyrin pitämään palkkarin sellaisena 40g prodee ja 80g hiilaria. Proteiinit tulevat pääasiassa ruuasta.

[offtopic]
Paljonkos noita HT-R juomia kannattaa 90kg kaverin mätätä tuonne sheikkeriin kun mass blastia menee tuollanen annos. Ja ei jaksais puntaroida niin onko desi/gramma suhde minkälainen eli jos laitan 2dl jauhoo niin paljon se on grammoissa ?
[/offtopic]

1 desi blastia painaa 50 g. Pöntön kylki ohjeistaa laittamaan sen 2 dl blastia. Tuohon kun nakkaa desin perusheraa vielä niin tulee ihan toimiva setti.

1 desi blastia painaa 50 g. Pöntön kylki ohjeistaa laittamaan sen 2 dl blastia. Tuohon kun nakkaa desin perusheraa vielä niin tulee ihan toimiva setti.

Paljonkos on sanottu veden tai muun nesteen määräksi? Ajattelin vain, että treenin jälkeen ei oikein paljoa nestettä mene alas...

no enpä enää maltoa lisäisi,mutta kukin tyylillään...

itse laitan 1,5 desiä massalaastia,0,5 desiä heraa (ja huomisesta lähtien 5-10g kreatiinia)

Mites kannattaako sotkea koko pönttö kerrallaan? Eli pönttö Blastia ja pussukka heraa sekaan? Meinaan että onko mitään haittaavia vaikutuksia keston suhteen tms?

Mites kannattaako sotkea koko pönttö kerrallaan? Eli pönttö Blastia ja pussukka heraa sekaan? Meinaan että onko mitään haittaavia vaikutuksia keston suhteen tms?
Voihan nuo sekoittaa keskenään ihan hyvin. Nämä on makuasioita tosin. Itse pidän heran ja blastin erillään ja laitan niitä sheikkeriin treenin kovuuden mukaan. Tuleepa ainakin haluttu määrä molempia.

Pöntön kyljessä lukee 3-4dl vettä tai maitoa. Mutta eiköhän se ihan riipu, paljon laittaa ja tekeekö jotain sekoituksia. ym.

Suositut

Back
Ylös Bottom