Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä lisää! Tätä voisi jalostaa vielä niin että ilmestyt bodareiden ovelle striimi päällä ja siitä sitten haastis
Hauska sarja olis. Keskellä aamupaskaa ovenraosta kameraa ”Mites kisasuunnitelmat?”
Muutaman sekunnin ig-video ja teit jo syväluotaavan fysiikka-analyysin? Voi luoja mikä nollakommentti sulta taas.Kadonnu 30 kiloa lihaksia? :D Näyttää parrakkaalta pikkupojalta nykyään.Tuo "niskaa alataljassa" tekevä nainen on lihaksikkaampi.
Yleensä jos pidempää taukoa tulee, niin tottakai lihasta palaa. Ja kun bodauksesta kyse on, niin ei ollenkaan huonompi idea olla välillä kevyempi. Mutta toki tämän voi nähdä kuten sinä, todella päin vittua.Kadonnu 30 kiloa lihaksia? :D Näyttää parrakkaalta pikkupojalta nykyään.Tuo "niskaa alataljassa" tekevä nainen on lihaksikkaampi.
Ei vittu näitä sun kommentteja jaksa enää lukea.Kadonnu 30 kiloa lihaksia? :D Näyttää parrakkaalta pikkupojalta nykyään.Tuo "niskaa alataljassa" tekevä nainen on lihaksikkaampi.
Painat käyttäjän profiilista ja sitten "jätä käyttäjä huomioimatta".Ei vittu näitä sun kommentteja jaksa enää lukea.
Saako toisen käyttäjän viestit blokattua jotenkin ettei niitä tartte katella?
Jos "kunnon bodarin" elämä on tota, niin mä olen helvetin iloinen siitä että mä olen yks niistä siimoista jotka pyörein silmin katsoo muiden 200kg penkkisarjoja.Aamupaskalla käydessä pönttö huutaa hoosiannaa veden noustessa ralleihin asti ison äijäpaskan seurauksena! Hyvä meininki perkele
Helvetti että tykkään tästä Markuksen offseason meiningissä, juuri sellaista kuin kunnon bodarilla pitääkin! Silloin kun ollaan offilla ei pelätä olla kunnon massoissa, jos huvittaa niin voi treenata vitun isoilla romuilla 200 kg penkkitangossa ollen peace of cake samalla kun siimat katsoo silmät pyöreinä ympärillä! Aamupaskalla käydessä pönttö huutaa hoosiannaa veden noustessa ralleihin asti ison äijäpaskan seurauksena! Hyvä meininki perkele