SUPERCARB 1kg -40%

BB Markus Heinänen

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Markuksella on erikoinen voimantuotto. Tekee hirveillä raudoilla sarjaa ja yhtäkkiä pysty enään edes nousemaan pystyyn.

Mulla on itellä ihan sama. Sit ku vetää viimisiä settejä ja kaivaa kaiken irti sieltä lihaksesta, niin heti kun sen lihaksen päästää pois jännityksestä niin siitä häviää ihan kaikki voima. Ei vaan saa jännitettyä enää uudelleen kun sen päästää löysäks. Sarjan aikanakin jos vahingossa päästää sen lihaksen rennoks niin sit se ei vaan herää enää ja se jää siihen se sarja. Tästä on pari kertaa saanu hauskat ongelmat kun ei oo päässy salilta pois kun ei jalat kanna rappusissa :D Pitää venaa se 5-10min että palaa tuntuma takasin.

Mulla on itellä ihan sama. Sit ku vetää viimisiä settejä ja kaivaa kaiken irti sieltä lihaksesta, niin heti kun sen lihaksen päästää pois jännityksestä niin siitä häviää ihan kaikki voima. Ei vaan saa jännitettyä enää uudelleen kun sen päästää löysäks. Sarjan aikanakin jos vahingossa päästää sen lihaksen rennoks niin sit se ei vaan herää enää ja se jää siihen se sarja. Tästä on pari kertaa saanu hauskat ongelmat kun ei oo päässy salilta pois kun ei jalat kanna rappusissa :D Pitää venaa se 5-10min että palaa tuntuma takasin.

Sama täällä. Ei oo yksi, eikä kaksi kertaa, kun on kontattu laitteesta toiseen supesarjan aikana. Sit kun kaveri jeesaa ekan toiston käyntiin, niin taas kulkee. Jaloissa etenki se on 'sokat pois polvista'. Karun näköistä, mut oikeestaan aika huvittavaa :D

Satutko muistaan/tietään, mikä oli miehen paino viime kisoissa?

Tää on kyllä mielenkiintoinen tapaus internetissä kun alkuperäinen lähde voi jopa samalta keskustelupalstalta löytyä eikä yhtään itse jakseta etsiä.

Tälle dieetille lähtöpaino oli 113kg ja korkein offipaino tällä hetkellä ja suoraan sanottuna saa jäädäkin isoimmaksi painoksi pitkään aikaan. Tarkoitus siis pysyä selkeästi kireämpänä koko offikausi, jotta dieetti on helpompi ja lopputulos parempi. Tänä aamuna paino oli 86,4kg eli jo nyt reilun kilon alempana kuin SM-kisassa puntarilla. Tästä se tipahtanee Islannin vaakaan varmaan lukemaan 85kg tai jopa alle. Katsellaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tää on kyllä mielenkiintoinen tapaus internetissä kun alkuperäinen lähde voi jopa samalta keskustelupalstalta löytyä eikä yhtään itse jakseta etsiä.
Eikös tämä ole keskustelu-foorumi, tolla logiikalla täältä ja varmasti muiltakin saiteilta voisi karsia aika reilusti sisältöä.

lBQD51i.jpg
Big Maakus

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom