BB Markus Heinänen

Heinäsen lihaspulleudesta ja olemuksesta tulee mieleen kreikan suuri poika Michael Kefalianos. Tuosta on mahdollisuus päästä vielä pitkälle. Lahden Sm:min Overall meni kyllä oikealla miehelle. Onnea jatkoon - ei taida olla pro-korttikaan kaukana!

1798803_10152731647713895_3604869477831054180_n.jpg

Aivan mieletön kondis oli kisoissa, enpä ole parempaa pakettia ainakaan itse ikinä livenä lavalla nähnyt! Jatka kovaa duunia, meikä seuraa ainakin innolla ja muista että meitä hiljaisia faneja on paljon joten jatka sitä sisällön tuottamista. Olisi mielettömän siistiä nähdä esim. joku ruokavideokin mikäli herra kiireiltään kerkiää! :rock:

No nyt! :wtf: Kyllä mä sanon, että noilla Tommin metodeilla ollaan bodauksen ytimessä. Mä niiiiin tykkään noista hieman ufommista jutuista, joissa lihasta eristetään ja kuritetaan tehokkaimmalla mahdollisella tavalla. :whip:

No nyt! :wtf: Kyllä mä sanon, että noilla Tommin metodeilla ollaan bodauksen ytimessä. Mä niiiiin tykkään noista hieman ufommista jutuista, joissa lihasta eristetään ja kuritetaan tehokkaimmalla mahdollisella tavalla. :whip:
Ihme pelleilyä. Et sä nyt ole kuullut, että pitää tehdä voimanostokyykkyä 3x6 ja himaan???111!!!? ISOT PAINOT ISOT LIKAHSET!!!§1!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom