Eikös se kotona makoilu, "treeni lepo ruoka netti", ole juuri sitä taviselämää? Sitä glorifioi vain ne unikuvat, joissa valehtelet olevasi fyysikko, koska mikä on sen helpompaa, kuin valehtelu anonyymin nimimerkin takaa? Niistä pitkälle opiskelleista, joita olen tavannut paljonkin, sattuneesta syystä, heille yhteinen nimittäjä on äly ja terve itsetunto. Sinulta puuttuu nuo molemmat, sitä kuvaa tuo niukka-älyisille tyypillinen argumentaatio: "Kerropa hieman itsestäsi, mikä tutkinto, mitä teet työksesi, paljonko tienaat kuussa? Paljonko penkki ja Cooper, löytyykö vaimo ja lapsia, omakotitalot ja mökit, sijoitussalkut, huvijahdit ja urheiluauto?".
Ts. sinun säälittävä yrityksesi nostaa itsesi muitten yläpuolelle, vaikka kyse on vain jonninjoutavasta keskustelusta aasien keskustefoorumilla. Jos sinulla olisi äly ja terve itsetunto, viittaisit kintaalla niille mielipiteille, joita olen esittänyt, mutta ei, meni ihon alle kuten muillakin täällä? Selitän vielä kerran, jos joku ei ole vieläkään ymmärtänyt: Hyvin vähän mitä täällä porukka esittää itsestään, on totta, ja siksi en itsekään ryhdy todistelemaan mitään, ihmisille jotka eivät itsekään koskaan todistele mitään. Kaikki nämä foorumit, kaikki nämä keskustelut, ne kuuluu kategoriaan "uskokoon ken tahtoo". Minulle on täysin yhdentekevää uskooko kukaan, koska, kuten kuvattu, länkytän täällä paskaa. Ero on siinä että minä myönnän sen rehellisesti, en edes yritä peitellä sitä..