BB PRO Marko Savolainen

On se sen verran muuttunut että koko tupakointi yleensäkin on vähentynyt nykypäivänä ja on hiipumaan päin.
Toivottavasti kohta nähdään 20e askin hintana
No sillä tavalla, että nuuska on korvannnut aika pitkälti tupakan. Mutta yllätävän paljon duunipaikoilla poltetaan, naiset varsinkin, iästä riippumatta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sillä tavalla, että nuuska on korvannnut aika pitkälti tupakan. Mutta yllätävän paljon duunipaikoilla poltetaan, naiset varsinkin, iästä riippumatta.
Juu en ole kieltänytkään etteikö enää poltettaisiin. Suomessa se on vähentynyt, harmi tosin että nuuska on tullut kuvioihin
 
Hyvä. Sillä ite en ole onnistunut nikotiinia lopettamaan, mutta nykyään menee nikotiinipussien muodossa 4mg vahvuisena niin haitat on sentään toivottavasti varsin pienet verrattuna polttamiseen.
Nikotiini itsessään on vain mieto stimulantti, kahviin verrattava. Eli pienissä määrin ei kannata edes alkaa miettimään.
 
nikotiini varmaan viimeisin aineosa tupakasta mikä ois haitallinen bodaukselle. Kutistaa verisuonia eli jotain vaikutuksia voi olla pumppiin, mut itse en ole huomannu mitään eroa vaikka oon polttanu,käyttänyt nuuskaa ja ollut täysin ilman
 
En röökin haittavaikutuksiin ole sen syvällisemmin perehtynyt koska en polta. Mutta uskoisin että haittoja on edes turha miettiä "bodauksen kannalta" koska röökin poltto joka tapauksessa tuhoaa terveyden pitkässä juoksussa ja lyhyellä ajalla heikentää hapenottokykyä, joka automaattisesti vaikuttaa treenitehoihin. Joten on ihan turha miettiä jotain nyansseja miten jokin yksi aine vaikuttaa, koska lopputulos kokonaisuudessaan on tuhoisa.
 
nikotiini varmaan viimeisin aineosa tupakasta mikä ois haitallinen bodaukselle. Kutistaa verisuonia eli jotain vaikutuksia voi olla pumppiin, mut itse en ole huomannu mitään eroa vaikka oon polttanu,käyttänyt nuuskaa ja ollut täysin ilman
Etkö edes kovissa pudotussarjoissa jaksamisen kanssa ole huomannut eroa..?
 
Ei taida paljoa menoa haittaa pienet nikotiinimäärät mitä ite olen tehnyt aika happea syöviä vetoja.
Baby Jay sanoi polttaneensa tupakkaa (näin ymmärsun, kun sanoi polttaneensa?) , joka kyllä vääjäämättä henkentää hapensaantia.

Ja tässäkin keskustelussa tullaan asiaan nimeltä omistautuminen. Miksi tehdä jotain asiaa joka edes teoriassa haittaa kehitystä. Nokotiinista saati tupakasta, ei ole mihinkään asiaan hyötyä, mitä tulee urheiluun. Siksi minä lopetin tupakan polton ja juomisen jo nuorena. Aloitin muuten taoakan polton eka luokalla ja poltin punaista norrtia 😁

Ja joo huumeet tuli ikävä kyllä mukaan, mutta sepä sitten pilasikin kaiken.
 
Ja tässäkin keskustelussa tullaan asiaan nimeltä omistautuminen. Miksi tehdä jotain asiaa joka edes teoriassa haittaa kehitystä. Nokotiinista saati tupakasta, ei ole mihinkään asiaan hyötyä, mitä tulee urheiluun. Siksi minä lopetin tupakan polton ja juomisen jo nuorena. Aloitin muuten taoakan polton eka luokalla ja poltin punaista norrtia 😁
Kun saisi edes yhden perustelun miksi joku käyttää tupakkaa tai muita nikotiinivalmisteita.
Mitään muuta ei ole kuin riippuvuus ja se että voi muille näyttää "coolilta" 😁
 
Suurin miinus jos haittoja saliharrastukseen miettii on ruokahalun heikentyminen. Bodysafkan pupeltamisesta tulee aika pakkopullaa. Tupakka vaikuttaa negatiivisesti reeneihin hapenoton merkeissä ja tehot jää varmasti vajaaksi. Nuuska parempi tuossa mielessä. Ite käytän molempia tilanteen mukaan, yöllä vain nuuskaa ja se heikentää unen laatua kun mälli valuu pitkin poskia ja täytyy herätä vaihtaa pussia.
 
Suurin miinus jos haittoja saliharrastukseen miettii on ruokahalun heikentyminen. Bodysafkan pupeltamisesta tulee aika pakkopullaa. Tupakka vaikuttaa negatiivisesti reeneihin hapenoton merkeissä ja tehot jää varmasti vajaaksi. Nuuska parempi tuossa mielessä. Ite käytän molempia tilanteen mukaan, yöllä vain nuuskaa ja se heikentää unen laatua kun mälli valuu pitkin poskia ja täytyy herätä vaihtaa pussia.
Yölläkin nuuska huulessa?
 
Suurin miinus jos haittoja saliharrastukseen miettii on ruokahalun heikentyminen. Bodysafkan pupeltamisesta tulee aika pakkopullaa. Tupakka vaikuttaa negatiivisesti reeneihin hapenoton merkeissä ja tehot jää varmasti vajaaksi. Nuuska parempi tuossa mielessä. Ite käytän molempia tilanteen mukaan, yöllä vain nuuskaa ja se heikentää unen laatua kun mälli valuu pitkin poskia ja täytyy herätä vaihtaa pussia.
Vastaavasti nikotiini nostaa BMR:ää eli siitä voi myös olla hyötyä. Toki netto vaikutus varmaan onkin miinus merkkinen.
 
Baby Jay sanoi polttaneensa tupakkaa (näin ymmärsun, kun sanoi polttaneensa?) , joka kyllä vääjäämättä henkentää hapensaantia.
Tupakassa on ne palotuotteet ja niillä on paljonkin merkitystä hapenottoon.
 
Ja mitä tulee minun treenimetodeihin, niin jotain tein oikein, 21 v 125 kg rasva% alle 7 🙂 Bodausta takana neljä vuotta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210613_112201_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20210613_112201_com.instagram.android.jpg
    74,2 KB · Katsottu: 584
Back
Ylös Bottom