BB PRO Marko Savolainen

Kuinka helppo olis kerätä 212 massat lavalle kun lihasmuisti on nii jäätävä kauanko tämä ottais aikaa?
Entä kestäiskö elimistö sitä rääkkiä vielä kun tarvii kerätä "vaan 212" massat?

Olisiko 120-125kg lavapaino ollut kuinka mahdollista saavuttaa jos vastoinkäymisiä ei olisi tullut??

Nämä tälläisiä jossitteluja mutta kiinnostais kuulla Maken mielipide
No ei se koskaan helppoa ole, juurikin johtuen huonosta ruokahalusta, mutta eihän 212 massoihin menisi kuin 6 kk. 120 kg lavapaino olisi ollut todellinen ilman ongelmia, ei todellakaan mikään ongelma. Olin jo ennen huumejaksoa 1994 110 kilon lavamassoissa. Jokainen voi kuvitella tuohon viimeksi postaamaani kuvaan 10 kg lisää lihasta 🙂
Se mitä siirrännäinen tykkäisi, ei voi sanoa, enkä aio ottaa selvää 😊
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Make on liian pitkä 212 sarjaan.
Tässä mestarin kanssa. Ja mitä massoihin tulee, itse olen tässä pelkällä korvauhoidolla 😉
 

Liitteet

  • Screenshot_20210604_090142.jpg
    Screenshot_20210604_090142.jpg
    95 KB · Katsottu: 1 077
No ei se koskaan helppoa ole, juurikin johtuen huonosta ruokahalusta, mutta eihän 212 massoihin menisi kuin 6 kk. 120 kg lavapaino olisi ollut todellinen ilman ongelmia, ei todellakaan mikään ongelma. Olin jo ennen huumejaksoa 1994 110 kilon lavamassoissa. Jokainen voi kuvitella tuohon viimeksi postaamaani kuvaan 10 kg lisää lihasta 🙂
Se mitä siirrännäinen tykkäisi, ei voi sanoa, enkä aio ottaa selvää 😊
Sori tuohan on siis joku 97 kg tuo raja, ei menis ku 3 kk 🙂
 
Ootte varmaan nähneet mitä Manninen on musta kirjoittanut, mutta silti annan olla keskustelut Legendista. Että jos sitten pelataan toiseenkin suuntaan ja pidetään se merkki pois keskustelusta.
 
Ootte varmaan nähneet mitä Manninen on musta kirjoittanut, mutta silti annan olla keskustelut Legendista. Että jos sitten pelataan toiseenkin suuntaan ja pidetään se merkki pois keskustelusta.
Miten Manninen liittyy tähän
Ootte varmaan nähneet mitä Manninen on musta kirjoittanut, mutta silti annan olla keskustelut Legendista. Että jos sitten pelataan toiseenkin suuntaan ja pidetään se merkki pois keskustelusta.
Miten Legend ja Manninen liittyy tpi
Ootte varmaan nähneet mitä Manninen on musta kirjoittanut, mutta silti annan olla keskustelut Legendista. Että jos sitten pelataan toiseenkin suuntaan ja pidetään se merkki pois keskustelusta.
Mitä minun olisi Mikasta pitänyt sanoa, että olisit tyytyväinen?
 
Ootte varmaan nähneet mitä Manninen on musta kirjoittanut, mutta silti annan olla keskustelut Legendista. Että jos sitten pelataan toiseenkin suuntaan ja pidetään se merkki pois keskustelusta.

En tunne Mannista, mutta kyllähän se kaveri heittelee välillä asiattomuuksia suuntaan jos toiseen.

Myös Markon suuntaan kun haukkui mm. superjätteeksi. Oli sitten Mannisella mikä tahansa pettymystä takana, niin julkisesti toisen haukkuminen oli silti vähän erikoista.

Ehkä tajusi sen itsekin kun poisti kommenttinsa tai sitte joku pyysi poistamaan. Ilmeisesti ovat nyt kuitenkin sopineet asiat kun ovat taas yhteistyössä.

Bisnes on bisnestä, mutta se tuskin toimii kovin hyvin pidemmän päälle jos asioita ei oikeasti sovita ja käydä läpi.

Ne Hulmin blogiin kirjoitetut kommentit oli myös asiattomia ja kertoivat kyllä Mannisesta taas aika paljon. Vaikea tajuta mikä saa niin fiksun miehen aina välillä alentumaan semmoisiin ulostuloihin. Tuntuu olleen tapana jo vuosia aina välillä kaataa omaa pahaa oloa muiden päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Ne Hulmin blogiin kirjoitetut kommentit oli myös asiattomia ja kertoivat kyllä Mannisesta taas aika paljon. Vaikea tajuta mikä saa niin fiksun miehen aina välillä alentumaan semmoisiin ulostuloihin. Tuntuu olleen tapana jo vuosia aina välillä kaataa omaa pahaa oloa muiden päälle.

Taitaa valitettavasti olla pääkopan kanssa ongelmia. Toisaalta ihmekös tuo, jos ei nukukaan juuri olleenkaan.
 
Minä myös aloitellessani hauiksen pumppaamisen mietin että en ala jauhojen kanssa sotkemaan ja tilasin monta purkkia Wrange super turbo protein tabletteja.
Siinä aina äkkiä niitä nieleskellessä totesin että jauhot on ihan jees ja seuraavalla ostosreissulla Wrangelta Mega Mass 4000 kainaloon 😎

Ite joitain vuosia sitten tilasin Fitnesstukusta legendaarista Super Mega Mass 2000:ta ja oli muuten sikahyvää suklaanmakuisena. :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom