BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina tuntuu löytyvän joku joka on ritallisesti valmis puolustamaan Markoa, vaikka sille tulle tuskin on koskaan ollut mitään tarvetta.

Niinpä. Itse olen täysin hylännyt kaikki toiveet ja fanitukset.
Kyllähän sitä saa olla poissa valokeilasta mutta itseäni ei kiinnosta seurata tällaista kiikunkaakun toimintaa.
 
Niinpä. Itse olen täysin hylännyt kaikki toiveet ja fanitukset.
Kyllähän sitä saa olla poissa valokeilasta mutta itseäni ei kiinnosta seurata tällaista kiikunkaakun toimintaa.

Minua kyllä kiinnostaa. Ihmisenä olemiseen kuuluu virheiden teko. Ja niistä virheistä kärsii häpeän muodossa eniten usein tekijä itse. Joskus virheitä pitää tehdä monta kunnes on valmis katsomaan peiliin.

Kiikunkaakuntoiminta on elämässä hyvinkin yleistä, Markon tapauksessa se on vain julkista ja siksi niin helppo havaita.

Mutta tuosta Markon puolustamisesta olen edelleen samaa mieltä. On eri asia puolustaa puoluskyvytöntä asiattoman käytöksen edessä. Täällä en ole semmoista juuri havainnut, vaan lähinnä paljon loukkaantumista toisen puolesta.

Ehkä täälä moni on hylännyt toiveensa, mutta tärkeintä on, että Marko itse ei ole niin tehnyt. Sitä puolta voin sanoa hänessä fanittavani.
 
Laitetaan tännekin, sain joku aika sitten joltain jenkiltä tämän "semi relax" posekuvan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210530_091000.jpg
    Screenshot_20210530_091000.jpg
    66,9 KB · Katsottu: 1 352
Mites Marko, oliko vuonna 97 tosiaan paras kuntosi omastakin mielestä? Entäs minä vuonna oli suurin lihasmassa, muuten visuaalista laatua huomioimatta? Kuitenkin jonkun matkaa 2000 vuoden yli sinulla ura kesti. Olitko loppupäässä uraa suurimmillasi vai pysähtyikö kasvaminen jossain kohtaa ennen uran päättymistä?
 
Muistan ainakin jonkun - 94 vuoden kuvan nähneeni missä hurjat massat. Eikö pari viime vuotta ennen tuota - 97 kilpailua mennyt aika vituiksi a-vitamiinin takia?
 
Viimeksi muokattu:
@SUPERMASSA

Minua on pitkään askarruttanut, mikä on tuon vuoden -97 perverssin hiusmallin tausta. Voisitko avata tätä mysteeriä?
Mulla oli tuo takatukka jo yläasteella. Kaljuksi ajoin, ihan siitä syystä, että olen kapea harteinen, ja jos tukka olisi ollut, olisi se korostanut tätä puutetta. Noin ajattelin ja päädyin tuohon luukkiin.
Kisan jälkeen ammatti jaoston pomo Wayne De Milia sanoi, että leikkaa pois ennen Nykin kisaa. No leikkasin ja sen jälkeen kaikki alkoi mennä pieleen, ehkä ei olisi pitänyt tuossakaan asiassa uskoa muita 😁
 
Mulla oli tuo takatukka jo yläasteella. Kaljuksi ajoin, ihan siitä syystä, että olen kapea harteinen, ja jos tukka olisi ollut, olisi se korostanut tätä puutetta. Noin ajattelin ja päädyin tuohon luukkiin.
Kisan jälkeen ammatti jaoston pomo Wayne De Milia sanoi, että leikkaa pois ennen Nykin kisaa. No leikkasin ja sen jälkeen kaikki alkoi mennä pieleen, ehkä ei olisi pitänyt tuossakaan asiassa uskoa muita 😁

Muistanko oikein, eikö tuohon aikaan kaljusta saatettu pudottaa jopa pisteitä? Periaatteessa kalju oli sallittu, mutta sitä ei kuitenkaan kehonrakennuskisoissa katsottu kovin hyvällä?
 
Make, oliks se 94 sm ku voitit? jenkkisiili tukalla? mun mielestä se on tosi kova myös, kun miettii sun kuntoa ja Jaska Kutlerin kuntoa samana vuonna... tai jotain. Vai oliks se 91-92? ei voi muistaa.. mutta kuitenkin..
 
Make, oliks se 94 sm ku voitit? jenkkisiili tukalla? mun mielestä se on tosi kova myös, kun miettii sun kuntoa ja Jaska Kutlerin kuntoa samana vuonna... tai jotain. Vai oliks se 91-92? ei voi muistaa.. mutta kuitenkin..
1993
 

Liitteet

  • Screenshot_20210531_185937_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20210531_185937_com.instagram.android.jpg
    56,3 KB · Katsottu: 740
Vuosituhannen vaihteessa kun hera oli vielä tosi kallista, niin Kuusamon juustotehtaalta sai 25kg säkkejä juuston teossa yli jäänyttä heraa halvalla. En varmaksi muista hintaa mutta olisiko ollut luokkaa 1-2e/kg. Prodea siinä oli ehkä vaan 70g sadassa. Laktoosia ja rasvaa riitti. Ja tietysti maustamatonta. Mutta onneksi oli halpaa niin pystyi 200g vetää päivässä sitä.
Totanoin...mistä oletat sen heran nykyaikana tulevan? Sehän on ja on aina ollut juustonvalmistuksen sivutuote, sille on vaan keksitty uusi käyttö bodareitten appeena, ja sitä kautta uudet hinnat. Ei se raakahera prodekauppiaalle juuri enempää maksa, kun ostaa tukusta muutaman tonnin erissä. Sitten vain esanssit sekaan, kiva värikäs etiketti ja paljon hienoja vierasperäisiä sanoja peittämään sitä faktaa, että ihan perusheraa se on. Kiva muovipurkki, alle euron kappale, ja hyllyyn myyntiin 30€/kg. Jos purkaa tuollaisen herapurkin sisältöineen komponenteiksi, niin siinä on materiaalia & työtä noin vitosen edestä, ja loput voittoa.
Tuosta hankintaan: 80% konsentraatti

550$ metrinen tonni, ts. 55 senttiä kilo, jos ostat 27 tonnia kerralla. Purkitus ja etiketti, ja hinta onkin 30€ per kilo? Kyllä maailma on ihmeitä täynnä 😁👍
 
Back
Ylös Bottom