Karstis oli kyllä levoton tyyppi, vähän samantyylistä kouhotusta kuin vaginaattorilla mutta sillain harmittomampi.Gaylord ja karstakeuhko on mun mielestä legendaarisimmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karstis oli kyllä levoton tyyppi, vähän samantyylistä kouhotusta kuin vaginaattorilla mutta sillain harmittomampi.Gaylord ja karstakeuhko on mun mielestä legendaarisimmat
Jatkuva ittensä vähättely ja haukkuminen tosin on täyttä huomion ja hyväksynnän hakemista mistä aijemmin tuossa porukka mainitsikin, lapsellista ja rasittavaa.
Voihan se olla joillain niin syvällä mutta käsitetään kaikki se että jos vedät 300 maasta ja 200 penkistä että et nyt itteäs voi mitenkään haukkua ja soimata heikoksi. Sama kun tienata nettoat vaikka sen 7k kuussa rahaa ja sanoisi olevansa aika varaton tai pienituloinen niin eihän se nyt vain pidä paikkaansa.Voi se olla näinkin. On kuitenkin yllättävän paljon ihmisiä, jotka eivät kerjää niitä kehuja, vaan ovat oikeasti sitä mieltä itsestään.
Itse olen menestynyt aika monellakin elämän osa-alueella, mutta erittäin harvoin olen silti itseäni postiivisessa valossa kyennyt katselemaan.
Joitain ihmisiä se itsensä vähättely kyllä varmasti ärsyttää. Sille positiiviselle saattaa vain itse olla kumman sokea. Silloin tarvitsee peiliä toisista ihmisistä, jotka näkevät asiat realistisemmin.
Kyllä se itsensä vähättely saattaa silti olla niin syvällä, ettei siinä mitkään kehut auta tippaakaan.
Voihan se olla joillain niin syvällä mutta käsitetään kaikki se että jos vedät 300 maasta ja 200 penkistä että et nyt itteäs voi mitenkään haukkua ja soimata heikoksi. Sama kun tienata nettoat vaikka sen 7k kuussa rahaa ja sanoisi olevansa aika varaton tai pienituloinen niin eihän se nyt vain pidä paikkaansa.
Noissa edellisissä jos jaksaa tosissaan vähätellä itseään niin sillon ei enää puhuta terveestä ihmismielestä, ja se on asia eri IMO.
Karstis tais olla kova poika tanssimaan treenipäiväkirjan mukaan.Karstis oli kyllä levoton tyyppi, vähän samantyylistä kouhotusta kuin vaginaattorilla mutta sillain harmittomampi.
Voihan se olla joillain niin syvällä mutta käsitetään kaikki se että jos vedät 300 maasta ja 200 penkistä että et nyt itteäs voi mitenkään haukkua ja soimata heikoksi. Sama kun tienata nettoat vaikka sen 7k kuussa rahaa ja sanoisi olevansa aika varaton tai pienituloinen niin eihän se nyt vain pidä paikkaansa.
Noissa edellisissä jos jaksaa tosissaan vähätellä itseään niin sillon ei enää puhuta terveestä ihmismielestä, ja se on asia eri IMO.
Priimaa kyl silti pukkaa. Sarjahan oli melkolailla maailman paras kun aikoinaan tuli ulos ja pitää vieläkin pintansa. Ainesosien määrä suhteutettuna hintaan varmasti markkinoiden paras ja jokaista aineosaa oikeasti toimiva määrä tuotteissa.no onhan se sitten aika sama poppoo kuin aiemmin jos ex-vaimokin mukana. onnistumisen mahdollisuudet on ihan hyvät jos vaan markon rooli muokataan hänen elämäntavoilleen ja tyylilleen sopivaksi. Herra on keulakuvana, joka välillä pitää hiljaiseloa ja tulee uusien lisäravinnepurnukoitten kanssa aina rytinällä takaisin
SSimolla korkki narahtanut?Tekopyhä parhaimmista vahvuuksista, julkisesti . Kuuluu narsistisen, äärimmäisen sairaan ihmisen portfolioon.
Priimaa kyl silti pukkaa. Sarjahan oli melkolailla maailman paras kun aikoinaan tuli ulos ja pitää vieläkin pintansa. Ainesosien määrä suhteutettuna hintaan varmasti markkinoiden paras ja jokaista aineosaa oikeasti toimiva määrä tuotteissa.
No toki. Eikä markon asiantuntemuksesta ole epäilystäkään. Sympaattisia vaan nämä maailman parhaat lisäravinnesarja- puheet. Hyviähän ne oli ainakin alkuun ja jos kööri on sama kuin silloin niin eiköhän nämä mahdollisesti ehkä tulevat Legenditkin ole sisältönsä puolesta asiallisiaMarkohan ei ole vuosiin ollut tekemisissä tuon Supermass-sarjan kanssa ja siihen on sen jälkeen tullut muutoksia. Jos Markon asiantuntemusta haluaa siitä päätellä, niin kannattanee keskittyä sen aikaisiin tuotteisiin, kun Marko oli vielä hommassa mukana.
Btw. Make itse pääsi kyllä hämmästyttävän koviin tuloksiin ilman näitä " maailman parhaita lisäravinteitakin", kuten kaikki tämän hetken pro-huiputkin. No, olihan Makella riittävästi roinaakin mukana, mutta olisiko kehitys ollut näillä Maken omilla lisäravinteilla yhtään sen kovempaa, kuin se silloin oli?No toki. Eikä markon asiantuntemuksesta ole epäilystäkään. Sympaattisia vaan nämä maailman parhaat lisäravinnesarja- puheet. Hyviähän ne oli ainakin alkuun ja jos kööri on sama kuin silloin niin eiköhän nämä mahdollisesti ehkä tulevat Legenditkin ole sisältönsä puolesta asiallisia
Juu Markohan taisi päivän kaloreistakin puolet juoda lisäravinteista koska oli huono syömään.Olen kyllä siinä käsityksessä, että kilpaurallaan Marko käytti varsinkin aikaansa nähden todella paljon erilaisia lisäravinteita.
Näiden Legend ja aiemmin Supermass -tuotteiden idea on kai lähinnä koota yhteen purkkiin hänen hyödyllisimpinä pitämiään aineita.