Rest-Pause Addict
Stabiili ylikunto
Ei välttämättä, 1997-1999 ehkä paras.Ja tuossa vertailussako nyt sitten oli Priestin paras kunto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei välttämättä, 1997-1999 ehkä paras.Ja tuossa vertailussako nyt sitten oli Priestin paras kunto?
Yks jännä juttu tässä lajissa on, että voit voittaa lähes pelkällä selällä. Ei sillä etteikö selkä olisi se näyttävin. Hauisten epäsymmetrisyys ja lihaskiinnityksien päinvittua meno ei näytä olevan silmän alla tuomareilla ollenkaan. En viitsi nimiä mainita ettei mene ihan paskamyrskyks
Mutta tunnuit olettaneen, että ketjuun aiemmin postattu kuva oli paras. Ihan yhtä hyvin se olisi saattanut olla huonoin. Siksi kysyin. Ei mua kiinnosta etsiä kuvia Priestin parhaasta kunnosta. En koko lajia edes seuraa ja mulla on totaalisen paska silmä ihmiskehon estetiikan vertailuun. Aina ihmettelen kun joku väittää, että kilpailija X on valovuoden edellä kilpailija Y:tä ja mun mielestä ne näyttää ihan samalta.ma en ole postannut yhtaan kuvaa priestista...
...Voit tietysti postata kuvan paremmasta kunnosta jos sellaisen loydat
en olettanut mitaan tallaista, olen vaan nahnyt 'muutaman' kuvan priestista ja voin ihan noin lonkalta todeta etta markon -97 kunto murskaa totaalisesti leen minka tahansa esiintymisen missa tahansa, koskaan ikinaMutta tunnuit olettaneen, että ketjuun aiemmin postattu kuva oli paras. Ihan yhtä hyvin se olisi saattanut olla huonoin. Siksi kysyin. Ei mua kiinnosta etsiä kuvia Priestin parhaasta kunnosta. En koko lajia edes seuraa ja mulla on totaalisen paska silmä ihmiskehon estetiikan vertailuun. Aina ihmettelen kun joku väittää, että kilpailija X on valovuoden edellä kilpailija Y:tä ja mun mielestä ne näyttää ihan samalta.
nii voishan sitä aina olla isompiJa toivottavasti kukaan 20vuotias ei tuu näyttämäänkään tuolta.
Mee ylilaudalle, niin tää on kultaa.Vittu tää on pelle foorumi!
Yleensä jos kaikki ympärillä vaikuttaa pelleiltä, saattaakin syy olla siinä, että todellinen pelle löytyy sieltä peilistä.Vittu tää on pelle foorumi!
Näissä tapauksissa tekis jostain syystä mieli nähdä aina, minkähän näköinen tyyppi siellä oikein kirjoittelee..Vittu tää on pelle foorumi!
Tuossa viel yks hyvä video mis paljo hyviä kuvia Priestin huippukunnoista. Kannattaa tosiaan muistaa et Priestiltä löytyy voitot semmosista kavereista ku Jay Cutler, Ronnie Coleman ja Dexter Jackson.
Näissä tapauksissa tekis jostain syystä mieli nähdä aina, minkähän näköinen tyyppi siellä oikein kirjoittelee..