BB PRO Marko Savolainen

Jos jättää turhan tunteilun ja sympatiat/empatiat pois, niin ei Kp nyt ihan väärässä ollut (motiiveita en lähde kirjoituksen suhteen arvailemaan). Munuaissiirrännäisen kanssa kilpaileminen on lisäriski. Ilmeisesti se ei ole mahdotonta mutta lisäriski kuitenkin ja siinä pahimmassa tapauksessa henkikin voi olla vaarassa (ei niitä uusia munuaisia noin vaan kaupan hyllyltä osteta). Jokainen näkee myös, että Markon toinen käsi on vioittunut eikä se voi estetiikkalajissa olla vaikuttamatta. Pystyisikö Marko silti pärjäämään kisoissa näistä puutteista huolimatta, niin siihen en osaa sanoa mitään. Ja on tietysti ihan hänen itsensä asia, haluaako vielä kilpailla. Edelliseen viitaten, en silti lähtisi yllyttämäänkään vaikka kuinka ko. herra olisi idoli. Tsemppiä vaan Savolaisella ja toivottavasti terveys edellä mennään.
Jos minä valaisen vähän sinulle, kun et tiedä koko keissistä mitään. Marko oli koko dieetin ajan hyvin tiiviissä yhteistyössä lääkärin kanssa ja Marko dieettasi koko ajan terveys edellä. Mitään hullutuksia ei lähdetty tekemään. On aika väheksyvää luulla, että Marko lähtisi dieettailemaan jonkun toisen yllytyksestä. Kyllä aikuinen mies tietää mitä tekee ja mihin ryhtyy ja itse päättää mitä tekee. Ja kuten sanoit, on ihan Markon itsensä asia kilpaileeko hän vai ei. Diettaako hän omaksi ilokseen vai ei. (y)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä siinä keskutelussa edes olisi mitään järkeä, porukkaa aukoo päätään ja asioista joista suurimmalla osalla ei ole mitään totuus perää.
Paljonkos tää herra itse sitten aukoo päätänsä? Sen jutuissa ei viimeaikoina ole ollut mitään totuusperää.
 
Tuossa kun KP-aihetta sivuttiin, niin muistaako joku konkari sen KP:n paljastuskirjan 90-luvulta, missä oli jotain juoruja ja vastaavaa mustamaalausta kulissien takaa kehonrakennuspiireistä?

Lukiko joku tuon? Saako sitä jostain?
 
Hienoa että Marko on avautunut nyky tekemisistään.Ei hänen varmaankaan tarvitsisi todistella kuntoaan nykyisin.Pitäisin hienona
että mies on elossa.Kaikki kovat kilpakumppanit eivät enää ole.Kilpaileminen enää jatkossa.Okei,se on Markon omissa intresseissä.
Itse en näkis että siinä olisi mitään järkeä.
 
Tuossa kun KP-aihetta sivuttiin, niin muistaako joku konkari sen KP:n paljastuskirjan 90-luvulta, missä oli jotain juoruja ja vastaavaa mustamaalausta kulissien takaa kehonrakennuspiireistä?

Lukiko joku tuon? Saako sitä jostain?
Meinaatkohan Elämää Bodynewsin takana? Löytyy hyllystä ja ihan mielenkiintoisia juttuja kaikesta aiheeseen liittyvästä. Tuosta mustamaalaamisesta en kyllä muista olisiko sitäkin ollut?
 
Hienoa että Marko on avautunut nyky tekemisistään.Ei hänen varmaankaan tarvitsisi todistella kuntoaan nykyisin.Pitäisin hienona
että mies on elossa.Kaikki kovat kilpakumppanit eivät enää ole.Kilpaileminen enää jatkossa.Okei,se on Markon omissa intresseissä.
Itse en näkis että siinä olisi mitään järkeä.

Savolaisen kilpailuhenkisyydellä kiinnostaa tuskin mikään sija kahdeksan missään Suomen amatöörien masters-höntsäkisoissa vaan se on all-in. Sitä all-in vaihtoehtoa tuskin enää terveys kestää.

Eli viisaampaa harrastella omaksi iloksi ilman mitään kisailuja sen verran kun tuntuu hyvältä.

Toki jos joku onnistuisi aikakoneen keksimään ja sillä voisi palata vuoteen 1997 tai 1998 niin sitten asia olisi eri. Sitä tuskin tulee tapahtumaan.
 
Savolaisen kilpailuhenkisyydellä kiinnostaa tuskin mikään sija kahdeksan missään Suomen amatöörien masters-höntsäkisoissa vaan se on all-in. Sitä all-in vaihtoehtoa tuskin enää terveys kestää.

Eli viisaampaa harrastella omaksi iloksi ilman mitään kisailuja sen verran kun tuntuu hyvältä.

Toki jos joku onnistuisi aikakoneen keksimään ja sillä voisi palata vuoteen 1997 tai 1998 niin sitten asia olisi eri. Sitä tuskin tulee tapahtumaan.
Luuletko että noilla massoilla ja kireydellä oltaisiin masterssissa vasta kahdeksas? :woot:
 
Luuletko että noilla massoilla ja kireydellä oltaisiin masterssissa vasta kahdeksas? :woot:

Se oli sellainen kärjistetty esimerkki.

Savolainen on kuitenkin jo 45-vuotias ja henki meinannut joskus lähteä kilpakehonrakennuksen vuoksi, niin eiköhän se kisailu ole jo nähty eikä kannata enää tuuriaan koetella. Mitään mahdollisuutta enää nousta sille tasolle mikä oli 20 vuotta sitten ei ole.

En näe itse tuossa mitään muuta kuin hävittävää Savolaisen kannalta jos lähtee kilpailemaan minne tahansa.
 
Sehän on just niin tässä maailmassa noin ylipäänsä, että kukaan ei tiedä kenenkään yksittäisen henkilön asioita, aikomuksia, ajatuksia ja omaa etua niin hyvin, kuin kaikki muut, tutut ja tuntemattomat. :D Spekulaatio on jossittelua ja ennen lähinnä akkojen kahvipöydässä harjoittama lörpöttely ja juoruilu on nyttemmin koko kansan somehupia. Markolle tsemppiä. :)
 
Viimeksi muokattu:
(Kisaamista) Ei ole kuopattu, mutta kiirus tulee :) Pitäs pikku hiljaa päästä leikkaukseen. Ajattelin aluksi, että jos yhdeksän kuukautta jää, niin se riittää tai ainakin nuorempana riitti :) Näyttää nyt kyllä siltä, että ei jää kun joku seitsemän kuukautta aikaa treenata kisoihin. Ja nyt on kaikkia rajoituksia, niin ei voi olla varma, miten kroppa lähtee vastaamaan kovaan treeniin. Jos olis terve mies, niin ei olisi mitään hätää. No mutta jos siihen joku tuossa ajassa pystyy, niin minä ;)

En tosiaan osaa edes sanoiksi pukea sitä, kuinka hienoa olisi vielä kerran päästä nouseen lavalle. Ja nimenomaan suomessa ja suomalaisten fanien, ystävien ja omaisten edessä. Joka kerta kun sitä ajattelen (lähes päivittäin), niin tulee kylmät väreet ja kyyneleet silmiin.

Antaisit jo kisojen olla .

Näin voisin sanoa kaikille, jotka suunnittelevat kisaavansa tai edes aloittavansa kehonrakennuksen. Eihän sairaampaa hommaa juuri ole. Ja ymmärrän teidän pointin jotka ihmettelette, miksi haluan vielä kisata. Mutta en edes yritä sitä teille selittää, kun ette koskaan ole eläneet niinkuin minä.

Näin 2011 marraskuussa. On muuten mukava lukea viestiketjua tuolta ajalta kun Make vastailee koko ajan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom