BB PRO Marko Savolainen

Nää seurapiiri jutut on varmaan jo taputeltu, mut puhutaan legacysta eli treenaaks kukaan Maken 2x6 systeemillä? Siis muutama rankka 2x6 eri kulmista lihasryhmälle ja thats it. Makella aika paljon youtubessa videota kans hyvin perushommista, siis todella hyviä noi Ari Uusitalo hommat informatiivisia ja sitten kun käy ettimässä vanhemmista niin tulee kaikennäköstä eri huipputason valmentajien kanssa. Todella mielenkiintosia juttuja, kuten esim. se tyyppi joka laitteita ja vempaimia suunnitteli saleille. Omissa mikki hiiri treeneissä huomannu että tossa 2x6 jutussa on taikaa. Ja mitä Mike puhuu täällä, niin on mun mielestä ihan prikulleen samaa mitä Make puhuu, siis sen suhteen et miten tuloksia tulee. Täysillä lihas loppuun. Mike ei sano 2x6 bodauksessa, vaan et lihas loppuun niinku Makekin sanoo, mut Make tosiaan teki ne niillä 2x6 sarjoilla. Ja Mikellä toi penkki 2x6 juttu, hämmentävän paljon yhtäläisyyttä!
Se mun mainostama 2x6 on painoprogressio, eikä siinä tehdä mitenkään failureen kuin hyvin harvoin. Muutoin kyllä kannatan lihaksen ajamista loppuun kuten Dorian Yates jne. Ja sen voi tehdä monella tapaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se mun mainostama 2x6 on painoprogressio, eikä siinä tehdä mitenkään failureen kuin hyvin harvoin. Muutoin kyllä kannatan lihaksen ajamista loppuun kuten Dorian Yates jne. Ja sen voi tehdä monella tapaa.

Juu. Aloin vähän niinku vahingossa vetämään leukoja tolla. Kun tajusin et hetkinen mähän teen 2x6 systeemiä, niin oon nyt pitänyt siitä kiinni ja toistaseks toiminu kuin junan vessa. Aloin nyt penkissä tekemään samaa.
Toi loppuunajamisjuttu on kyllä mielenkiintoinen. Hokasin että "proffien" jutut löytyy todella paljon laajemmin ja yksityiskohtaisemmin Juggernautin videoilta. Laji on tosin powerlifting, ei bodybuilding. Voimannostossa, siinä että yrittää kehittyä liikkeessä, on varmasti eri lainalaisuudet kuin puhtaasti lihaksen kasvattamisessa.
Maken 2x6 tais olla aika lailla voimabodauksen huipentuma, äärimmäisellä kuormalla ajettiin se lihas loppuun.
 
Facessa just näin paripäivää sit, kun kaveriks oli lisätty ties mitä nistejä ja elämän korkeimman koulun käyneitä todellisia maistereita.

Tais tehä Make Vaillantit... taino ihan perinteiset Savolaiset mitä tässä totuttu näkemään.
 
Komppaan.. kun ottaa miehen olotilat lähihistoriasta huomioon, niin lihaa näyttäis selässä ainakin olevan todella Paljon!

20 vuoteen ei ole Marko kunnolla pystynyt treenaamaan kunnolla ja 10 vuoteen syömään proteiinia tarpeeksi, lääkkeistä puhumattakaan. Ehkä tämä on niitä oikein bodarin ja wannaben eroja.
 
Moro!
Toodella pitkästä aikaa piti tulla ihan itse käymään Pakkiksella Ja tietty tulin postaamaan kuvan nykykunnosta Eli treenattu ei juurikaan olla jne. Mutta kun niitä pohjia on hakattu aika huolella, niin ei sitä nyt ihan maratoonarilta vielä näytä Kaikkea hyvää kaikille!
 

Liitteet

  • IMG_20170815_011142~5.jpg
    IMG_20170815_011142~5.jpg
    319,4 KB · Katsottu: 10 527
Hienoa nähdä supermassa kirjoittelemassa täällä pitkästä aikaa! Lihasta todellakin näyttää olevan yhä vaikka kuinka huolimatta vaikeista olosuhteistä lähiaikoina :)
 
Marko,any statements parin valkoisen bodarin tuoreeseen poistumiseen hiippakunnasta.Tarkoitan Dallasia ja Pianaa.
En ole perehtynyt kunnolla kumpaankaan tapaukseen. Todella ikäviä asioita ja voimia heidän läheisilleen. Kerran Fibossa Pianan tapasin ja oli ystävällisen oloinen kaveri.

Kiva, meinaatko viel käydä salilla?
Kyllä tarkoitus aloittaa käymään.

Hienoa nähdä supermassa kirjoittelemassa täällä pitkästä aikaa! Lihasta todellakin näyttää olevan yhä vaikka kuinka huolimatta vaikeista olosuhteistä lähiaikoina :)
Kiitos!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom