Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Markosta liikkuu Oulun seudulla niin paljon pahoja juttuja ja huhuja, ettei mitään rajaa. Sen vain sanon, että niin paljon pahoja tarinoita on ollut jo pitkään liikkeellä, että herran kannattaisi tulla itse esiin ja kertoa missä mennään. Sikäli, kun on tullut töskättyä, niin nekin kannattaa kertoa. Kansa antaa kyllä anteeksi, kunhan tunnustaa ja pyytää anteeksi. Ja etenkin parantaa tapansa. Marko on aina ollut pidetty persoona. Eiköhän sitä anteeksiantoa löytyisi nytkin, jos on tullut töpättyä. Mutta avoimuutta se vaatii. Se selvä.
Make, yllätä meidät ja pidä sanasi että kerrot kuulumisesi tälläviikolla, niinkuin lupasit. Nää kirjoittelulupaukset vaan unohtuu niin monelta niin helposti.
No kerro muillekin, eikös tämä juorupalsta ole ?!
Samaa mieltä - aika paljon Matti N:kin on saanut anteeksi. Kaikkea hyvää Supermassalle.Markosta liikkuu Oulun seudulla niin paljon pahoja juttuja ja huhuja, ettei mitään rajaa. Sen vain sanon, että niin paljon pahoja tarinoita on ollut jo pitkään liikkeellä, että herran kannattaisi tulla itse esiin ja kertoa missä mennään. Sikäli, kun on tullut töskättyä, niin nekin kannattaa kertoa. Kansa antaa kyllä anteeksi, kunhan tunnustaa ja pyytää anteeksi. Ja etenkin parantaa tapansa. Marko on aina ollut pidetty persoona. Eiköhän sitä anteeksiantoa löytyisi nytkin, jos on tullut töpättyä. Mutta avoimuutta se vaatii. Se selvä.
Otas nyt ihan iisisti. Tottakai kaikki kaikki haluaa kuulla mitä markolla on sanottavaa. Aina on mukavaa kun hän jotain kirjoittaa. Mies on yleisesti ottaen mukava ja pidetty persoona, sekä suuri mestari suomessa kehonrakennuksen saralla, ihan ikonin asemassa.Riittääkö porukalle, jos Marko loihtii itsensä esiin ja kertoo "Hyvää kuuluu! Kinkkua söin jouluna kernaasti, uutenavuotena räjäytän papatin pihalla", lopettaa siihen ja katoaa puoleksi vuodeksi? Ei, pitkää tilintekoa te haluatte kuulla ja anteeksipyyntöjä ja vertailla stooria kuulemiinne juoruihin ja taas spekuloida lisää.
Äläs nyt, on sillä vielä pari päivää aikaa seisoa sanojensa takana. ;)Miten mua ei yllätä ettei savolaisesta kuulukkaan mitää, harmi kyllä.
No kerro muillekin, eikös tämä juorupalsta ole ?!
No eipähän täällä erityisemmin ole Markolle esitettyjä kysymyksiäkään näkynyt.
Joulun aikaanko alkaa tankaa niin autoki hukattu :DOnhan tässä vielä tietysti 40 minuuttia viikkoa aikaa päivitellä kuulumisia, kun ei ole näkynyt. Viikko meni liian vauhdilla?
Makella on aina ollut "espanjalainen meininki" eli tulee kun tulee tai sitten ei tule.Ainahan se on tuollainen ollut sen mitä olen häntä seurannut vuoodesta 1998Eikös Marko luvannut pariinkiin kertaan kertoa kuulumisia. Eipä oo mitään kuulunut.