BB PRO Marko Savolainen

Opettele sitten vitun vajaaälyinen puhumaan niistä treenilatureista äläkä yleisesti lisäravinteista kun olevinaan heität jonkun näppärän heiton ilmoille. Tuossa mun lainaamassa kohdassa puhuit pelkästään lisäravinteista ja niitä on sun yllätykseksi aika iso kirjo.

Eiköhän tuosta kirjoitusannista aika nopeasti ole pääteltävissä, kumpi meistä on se vajaaälyinen. :)


Ei tässä kukaan ole taaskaan ollut perus hyvää ruokavalioa jauholla korvaamassa, tai väitä tekeväntä itsestänsä kehonrakentajaa syömällä mutant massaa ja katsomalla gymlogeja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opettele sitten vitun vajaaälyinen puhumaan niistä treenilatureista äläkä yleisesti lisäravinteista kun olevinaan heität jonkun näppärän heiton ilmoille. Tuossa mun lainaamassa kohdassa puhuit pelkästään lisäravinteista ja niitä on sun yllätykseksi aika iso kirjo.
Ja itse vastauksessasi yhdistit lisätavinteisiin uskomisen päin vittua treenaamiseen, keskustelun aiempaan sisältöön liittymättömänä heittona. Että on sitä opeteltavaa sielläkin..
 
Inzane vetää täälläkin kosteutta aika kiitettävästi

J2PIO8D.jpg
jce3sAU.jpg

lqt3hOF.jpg
Ja tälläsistä tuotteista jengi maksaa maltaita. Ihmisten hyväuskoisuus on kyllä huvittavaa. No ei kai siinä, make nauraa pankkitiliä katellessa.
 
Ja tälläsistä tuotteista jengi maksaa maltaita. Ihmisten hyväuskoisuus on kyllä huvittavaa. No ei kai siinä, make nauraa pankkitiliä katellessa.
No iik, ompa nyt kovaa valittamista pienestä asiasta. Ravistakaa sitä purkkia aina ennen kun lyötte tavarat sheikkeriin, niin kyllä toi pysyy hyvänä.:D
 
Nää ikuiset "tutkimukset sitä, tutkimukset tätä" "ei mitään hyötyä" -huudot on aina vaan yhtä typeriä. Vaikka esim. aminoista, kreatiinista, palkkareista etc. olis tutkimusdataa tuhannen vuoden ajalta, niin yksikään tutkimus ei kerro sitä miten ne mahdollisesti auttaa juuri sinua. Se on hyvä että asioita tutkitaan, mutta niissä on lähinnä kiinnostavaa minkälaisia määriä koekaniineille on syötetty ja mitä sillä on mahdollisesti saavutettu. Esim kreatiinista mainostetaan sitä että on yksilöitä jotka saattavat saada 10-15% voimanlisäyksen syötyään x määrän, x ajan, mutta kukaan ei tiedä kuuluuko siihen ryhmään ellei sitä tutkimusta omalla kehollaan tee. Loppuviimein kaikki on kokeiltava itse, ja itse tutkia omaa ruhoaan saako tuotteesta jotain hyötyä vai ei. Sitä ennen voi punnita sitä onko tämä testaaminen sen 30-40euron arvoista vai ei, ja mikäli tuotteesta ei koe saavansa hyötyä niin sitä ei toista kertaa enää osta. Se ei poista sitä mahdollisuutta etteikö joku muu voisi mitään hyötyä saada.

ps. Itse käytän ainoastaan Supermassan latureita, koska ne omalla kohdalla tekee sen mitä niiden odottaa tekevän. BCAA:t ja protskut tulee MyProteinilta joissa koen hinnan ja laadun kohtaavan.
 
Kyllä se o vaa vaikea joidenki kusipäiden ymmärtää että ihan yhtä tärkeää ovat kaikki lisäravinteet ja vitaamiinit, ruoka ja juoma oli sitten kilpailema SM kehonrakentaja, Natu tai sitte kilpaileva PRO.

Jossain tapauksissa näille ihan kehon kehonrakentjille jopa tärkempiä.
 
Vaikee käsittää tätä keskusteluilmapiiriä joidenkin osalta. Joku saa tittelin "vitun vajaaälyinen" ja moni ihan perus "kusipään".
Itse yritän pitää kirjoitteluni sellaisena, että tarvittaessa sen voisin sanoa kasvokkainkin :) .....tai ainakin edes selän takana. :p
 
Savolainen on tehnyt hyvän jalanjäljen lisäravinne bisnekselle ja tuotteet on osoittanu toimivuutensa, jo silläkin perusteella että moni tilaa kyseisi tuotteita edelleen. Jos halutaan enemmän toimivia lisäravinteita, niin tulisi astua todella harmaalle alueelle.
 
Missä Marko? Onko mennyt itseltäni jotain ohi, vai miksei Savolaisestä kuulu missäänpäin somea?

Hyvin näkymätön on ollut syystä tai toisesta. Voisiko olla, että kaiki resurssit on panostettu NFE:n kun M-Nutrionin pitäisi olla kisojen pääyhteiskumppani vai puhunko höpö löpöjä? En tiedä...
 
Instagramista löytyy ainakin nimimerkillä @markoanterosavolainen tätä nykyä. Taisi mainita jossain kuvassa että alkuperäiset tilit IG:ssä ja naamakirjassa oli hakkeroitu.
 
Tuskimpa kiinnostaa vaan vastailla... varmasti mukava persoona oikeessa elämässä, mut ohan se vähän tyhmää, että ei täällä enään kertoile mitään enään vaikka kuitenkin moni fani seuraa tätäkin ketjua..
 
Back
Ylös Bottom