BB PRO Marko Savolainen

Sitten sieltä tuleekin pieruheraa.
Ei ole Makelta tullu vielä paskaa lisäravinnetta.kalliitahan ne on,mutta laatuhan on ihan helekatin hyvää,sekoittuvuus,maku,koostumus,kaikki ihan viittä tähteä tällä hetkellä lisäravinteissa.
Ja zone sarjahan on ihan superia,ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole varaa laittaa 115€/kk pre-intra ja palkkariin..itse en muita ravinteita edes käytä,kaikki muu tulee ruuasta,joskus jotain pieruheraa ruuan päälle Myproteinilta :D

ajaahan jotkut tonnin autoa ja toiset tykkä ajaa sadantonnin autoa,sama kulkeminen,mutta toinen tykkää laadusta,toiselle riittää että pääsee liikkumaan(tosiasia on ettei vaan ole resursseja/rahaa laatuun jos olis niin ostas kans sadantonninauton,mutta...)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole Makelta tullu vielä paskaa lisäravinnetta.kalliitahan ne on,mutta laatuhan on ihan helekatin hyvää,sekoittuvuus,maku,koostumus,kaikki ihan viittä tähteä tällä hetkellä lisäravinteissa.
Ja zone sarjahan on ihan superia,ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole varaa laittaa 115€/kk pre-intra ja palkkariin..itse en muita ravinteita edes käytä,kaikki muu tulee ruuasta,joskus jotain pieruheraa ruuan päälle Myproteinilta :D

ajaahan jotkut tonnin autoa ja toiset tykkä ajaa sadantonnin autoa,sama kulkeminen,mutta toinen tykkää laadusta,toiselle riittää että pääsee liikkumaan(tosiasia on ettei vaan ole resursseja/rahaa laatuun jos olis niin ostas kans sadantonninauton,mutta...)

Hyvä posti muuten ja yhdyn verbaalisesti. Ps. Warren Buffet taitaa ajaa noin 3 tonnin Lincoln Town Caria ja asua ensimmäisessä ostamassaan talossaan, joka maksoi 50 000usd. Omaisuus 67,6mrd USD :)
 
Ei ole Makelta tullu vielä paskaa lisäravinnetta.kalliitahan ne on,mutta laatuhan on ihan helekatin hyvää,sekoittuvuus,maku,koostumus,kaikki ihan viittä tähteä tällä hetkellä lisäravinteissa.
Ja zone sarjahan on ihan superia,ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole varaa laittaa 115€/kk pre-intra ja palkkariin..itse en muita ravinteita edes käytä,kaikki muu tulee ruuasta,joskus jotain pieruheraa ruuan päälle Myproteinilta :D

ajaahan jotkut tonnin autoa ja toiset tykkä ajaa sadantonnin autoa,sama kulkeminen,mutta toinen tykkää laadusta,toiselle riittää että pääsee liikkumaan(tosiasia on ettei vaan ole resursseja/rahaa laatuun jos olis niin ostas kans sadantonninauton,mutta...)

Amen to that, pre ja intra on Savon, palkkari perus jauhoista. Onhan esim. toi intra lähes ylivertainen.
 
Hyvä posti muuten ja yhdyn verbaalisesti. Ps. Warren Buffet taitaa ajaa noin 3 tonnin Lincoln Town Caria ja asua ensimmäisessä ostamassaan talossaan, joka maksoi 50 000usd. Omaisuus 67,6mrd USD :)
Hän on hyvinkin outo ihminen,vaatis jonkulaista tutkimusta.Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä
 
Voi vitu kyrpä, se sitä tarkoita.
No sellaisena sitä näköjään markkinoidaan "estävät aromataasia". Ei tuota tapahdu ellei ole myrkyttänyt. Ja tuskin moni vetää liver supportteja ellei ole kuivia koneessa, toisaalta ei se kellekkään tee pahaa noita vetää välillä esim. NACia.
 
No sellaisena sitä näköjään markkinoidaan "estävät aromataasia". Ei tuota tapahdu ellei ole myrkyttänyt. Ja tuskin moni vetää liver supportteja ellei ole kuivia koneessa, toisaalta ei se kellekkään tee pahaa noita vetää välillä esim. NACia.
Aromataasi on entsyymi, jota on jokaisella miehellä elimistössä vaihtelevia määriä. Ne kymmenet tuhannet teini-ikäiset ketunneniä sporttaavat nuorukaiset ovat hyvä osoitus siitä, että aromatisotumista todellakin tapahtuu ihan gynekomastiaankin riittävästi.
 
Ei ole Makelta tullu vielä paskaa lisäravinnetta.kalliitahan ne on,mutta laatuhan on ihan helekatin hyvää,sekoittuvuus,maku,koostumus,kaikki ihan viittä tähteä tällä hetkellä lisäravinteissa.
Sen verran olen eri mieltä, että stimuvapaa prezone paakkuuntuu aika pahasti purkkiinsa. Ilmeisesti se imee itseensä kosteutta erityisen herkästi. Mikään muu lisäravinnejauhe mulla ei ole paakkuuntunut.
 
Sen verran olen eri mieltä, että stimuvapaa prezone paakkuuntuu aika pahasti purkkiinsa. Ilmeisesti se imee itseensä kosteutta erityisen herkästi. Mikään muu lisäravinnejauhe mulla ei ole paakkuuntunut.

Sellanen tipsi että noita kosteudenpoistajia pystyy uudelleen aktivoimaan uunissa. Niissäkin on rajallista se miten paljon ne voi kosteutta imeä ennenkun lakkaa toimimasta
 
Aromataasi on entsyymi, jota on jokaisella miehellä elimistössä vaihtelevia määriä. Ne kymmenet tuhannet teini-ikäiset ketunneniä sporttaavat nuorukaiset ovat hyvä osoitus siitä, että aromatisotumista todellakin tapahtuu ihan gynekomastiaankin riittävästi.

Ootko varma että niiden estro tulee juuri aromatisoitumisen kautta, ettei muuta reittiä?
 
Ootko varma että niiden estro tulee juuri aromatisoitumisen kautta, ettei muuta reittiä?
Turun motaria pitkin tulee joskus. :eek: Ei vaan, tuo mekanismi on monimutkainen ja saattaa johtua myös muistakin seikoista kuin "murkkuteston" aromatisoitumisesta. Tässä esim. aika hyvää settiä vuodelta 2013. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3706045 Aromatisoituminen on toki mainittu, mutta tosiaan muitakin reittejä on. Ja olennaista on myös se, että koska kyseessä on varsinainen rintarauhaskudoksen kasvu ja koska se on pelkkä laihduttamalla pois lähtevä mänbuupsi.
 
Nyt se taas vilauttelee lihoja. Kohta alkaa kova treeni ja ihmiset sankoin joukoin kannustaa Makea lavalle! Sitten sieltä tuleekin pieruheraa. Lompakko kiittää ja auto kiiltää.

No joo onhan noi kintut jäätävät jos jätkä ei ole edes treenannut niitä :D
Ukko hiffas näin nopsaan jo kuinka lisäravinne bisnes toimii. Mielikuvia ja toiveita siitä mitä voi saada aikaseksi ko tuotteella. Hyvinhän se vitargo ja intrakin ajettiin sisään Wlogeilla. Millähän prosentilla ennen sitä kukaan käytti intraa tahi vitargoa ennen näitä?? Ja on se tainnu aakkostenki suosio lisääntyä ja tankkauksessa pullavapitkojen. Kyllähän perus puntti pertti syö ja juo ihan mitä tahansa, jos jossain videossa joku vaan vauuttavasti kertoo kuinka paljon siitä saa etua ja kuinka paljon paremmin ne lihat kasvaa/läski lähtee. Haaveet ja mielikuvat on niin kovia valteja lisäravinnebisneksessä.
 
Kaks purkkia (prezone) ostanu ja molemmat kovettunu reilu vkon käytön jälkeen. Sai kyllä paloja ulos ja liukeni joten kuten nesteeseen mut ei häävisti. Kolmatta en osta.
 
No kyllähän nyt monet boosterit kovettuu, mutta ei se siitä käyttökelvotonta tee. Ei ole ikinä joutunut heittämään purkkia pois, sen takia, että en saa sitä sieltä ulos. Ei se mitään betonia kuitenkaan ole..
 
En tiedä prezonesta, kun olen vain ostanut irtopusseja, mutta itse olen käyttänyt tässä viimeaikoini sportyfeelin boostia, jolla on ilmeisesti sama ongelma.
Tämän tuotteen kohdalla toimii muutama "hellä" kopsu purkin kylkeen&pohjaan.

Tosin muistan esim. crazessa saman ongelman ajottain, joka teki pienestä osasta jauhosta todellista liisteriä, jota ei meinannut saada irti piikkaamallakaan.
 
Back
Ylös Bottom