BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkuun isot onnittelut makelle hienosta elämäntyöpalkinnosta :)

ite testannut vuosien varrella monia lisäravinteita, sekä natutreenauksessa ja hormoneilla tehostetussa treenaamisessa. 20 vuoden em. jakson jälkeen jotain oikeaa hyötyä koen saavani ainoastaan heraproteiinista, kreatiinista ja kofeiinitableteista. Maltolla/ Vitargolla jne. tietysti perusteltu paikkansa, mutta ainakin natutreenissä niiden kanssa paljon läträtessä saan vain mahan parhaiten kasvamaan. Kun tosissaan haetaan lihaa luiden ympärille, niin parhaiten asiaa auttava kombo on testo/anabolit ja oikea ruoka.

Mailman kuntosalit on täynnä tissiposkia, jotka kantavat viikkorahansa lisäravinnefirmoille vuodesta toiseen ja pattia ei ole juuri nimeksikään. Samoille jätkille puolivuotta testo/ana/kasvulääkitys, niin homma olis heti ihan toinen, mahdollisista huonoista geeneistä huolimatta.

Normaali heikkogeeninen saavuttaa sen oman natumaksiminsa tavallisilla ruoka-aineilla ja herapalkkarilla.

-Samoilla linjoilla olen kaiman kanssa mutta itsellä on 16v salitaustan jälkeen hieman laajempi kuva niistä lisäravinteista, jotka pidän omassa stackissa koko ajan jos mahdollista, ne ovat;
-proteiini (parempi laatu/hydrolysaatti jos joskus sattuu rahaa olemaan)
-kreatiinimonohydraatti
-Bcaa/Eaa
-Sitrulliinimalaatti
-Arginiini
-Glutamiini
Tiedä sitten johtuuko jostain ruokavalion puutoksista (tuskin), mutta kovasti tuntuu hyötyä olevan kun noi pitää mukana matkassa. Markon tuotteista olen kovasti pitänyt mitä kokeillut olen ja liikaa tulee mielestäni negatiivistakin palautetta. Tosin itsellä ei koneisto kestä enää vuosien (väärin)käytön jälkeen kroppa edes kunnolla kahta kahvikupillista kofeiinia, niin siksi noi piristeelliset lisäravinteet jää hyllyyn kokonaan. Aluksi innostuin piristevapaasta prezonesta mutta toistaiseksi en ole sitäkään hankkinut kovan tauriinimäärän pelossa. Mutta sellaiselle jonka kroppa kestää/jolle piristeet tuntuu sopivan ja tuntee tarvitsevansa lisäbuustia kovimpiin treeneihin, on joku inzane tai prezone varmasti hyvä tuote (ainakin niin paljon on kehuja kuulunut).
 
Joo, aivan rahastustahan nuo maken tuotteet on. Tyhmiltä rahat pois.

Jos verrataan Afterzonea muihin palkkareihin (esim. hera+malto sekoitukseen) niin plussana voidaan ainakin maun lisäksi mainita se, että Afterzone on koostumukseltaan "mehumainen" eikä aiheuta muiden palkkareidin tapaan sellaista kylläisyyden tunnetta joten ruokapöytään voi astella miltei samantien. Pitkään olen miettinyt onko vastaavia markkinoilla ja ainoa joka testaamistani on päässyt lähelle on Mannisen Anabolic Overdrive 2.
 
Alkuun isot onnittelut makelle hienosta elämäntyöpalkinnosta :)



-Samoilla linjoilla olen kaiman kanssa mutta itsellä on 16v salitaustan jälkeen hieman laajempi kuva niistä lisäravinteista, jotka pidän omassa stackissa koko ajan jos mahdollista, ne ovat;
-proteiini (parempi laatu/hydrolysaatti jos joskus sattuu rahaa olemaan)
-kreatiinimonohydraatti
-Bcaa/Eaa
-Sitrulliinimalaatti
-Arginiini
-Glutamiini
Tiedä sitten johtuuko jostain ruokavalion puutoksista (tuskin), mutta kovasti tuntuu hyötyä olevan kun noi pitää mukana matkassa. Markon tuotteista olen kovasti pitänyt mitä kokeillut olen ja liikaa tulee mielestäni negatiivistakin palautetta. Tosin itsellä ei koneisto kestä enää vuosien (väärin)käytön jälkeen kroppa edes kunnolla kahta kahvikupillista kofeiinia, niin siksi noi piristeelliset lisäravinteet jää hyllyyn kokonaan. Aluksi innostuin piristevapaasta prezonesta mutta toistaiseksi en ole sitäkään hankkinut kovan tauriinimäärän pelossa. Mutta sellaiselle jonka kroppa kestää/jolle piristeet tuntuu sopivan ja tuntee tarvitsevansa lisäbuustia kovimpiin treeneihin, on joku inzane tai prezone varmasti hyvä tuote (ainakin niin paljon on kehuja kuulunut).

Itsekkin vedin ennen aika paljon kaikkee.
Tällä hetkellä vain bcaa ja leusiini treenin aikana.Muuten ei mitään. En huomannut mitään eroa missään kun jätin runsaat määrät lisäravinteita pois.
 
niimpä, Afterzone ja AO2 ovat ainoat palkkarit mitkä maistuvat hyvältä eivätkä täysin blokkaa ruokahalua reenin jälkeen. Eipä tässä ole muita tuotteita enää käytettykään kun on löytänyt tuottteet mitkä toimii ja vatsa tykkää. Paha se on natuna sanoa että mikä vaikuttaa ja kuinka paljon mutta palkkarista en tingi.

Marko; tuleeko fitness classiciin yhtä kovat tarjoukset mitä syksyn kisoissa oli? Ja uutta kirjaa myyntiin, nimmarein tietty? :)
 
Mitenkäs @SUPERMASSA treenit kulkee tällä hetkellä ?
Tuleeko montakin punttia viikkoon ?
Mennäänkö tarkallakin ruokavaliolla ?

Etkös tuossa dieetillä aikanaan tehnyt ensimmäistä kertaa 2-jakoista ohjelmaa vai muistanko väärin ?
Vieläkö menet tuolla jaolla ?

Ainakin hyvässä kuosissa näytät olevan ! ;)


View: https://www.instagram.com/p/BBXclAQLVsu/
 
Marko; tuleeko fitness classiciin yhtä kovat tarjoukset mitä syksyn kisoissa oli? Ja uutta kirjaa myyntiin, nimmarein tietty? :)
Marko, miten tämä mahtaa olla? Itseäni enemmän tuo jälkimmäinen kiinnostaa, josko olisi mahdollista saada kirja nimmarilla, ja jos vaikka vielä raapustus kenelle kirja tulee (eli siis itselle) :D Kirjaahan saa jo nyt tilattua signature-versiona ennakkoon, mutta olisihan se nyt paljon päheempi, jos siinä olisi vielä omakin nimi sinun kirjoittamana.
 
Viimeksi muokattu:
Mitenkäs @SUPERMASSA treenit kulkee tällä hetkellä ?
Tuleeko montakin punttia viikkoon ?
Mennäänkö tarkallakin ruokavaliolla ?

Etkös tuossa dieetillä aikanaan tehnyt ensimmäistä kertaa 2-jakoista ohjelmaa vai muistanko väärin ?
Vieläkö menet tuolla jaolla ?

Ainakin hyvässä kuosissa näytät olevan ! ;)


View: https://www.instagram.com/p/BBXclAQLVsu/


Treenit kulkee aina kun salilla ollaan, se on ihan automaatio, eikä mitään tsemppiä tarvitse erikseen hakea
Noin kolme treeniä viikkoon tullut jo varmaan kohta puoli vuotta. Sen viime dieetin jälkeen menty ihan miten sattuu. En ole ikinä treenannut/syönyt näin huonosti näin pitkään. Pelkkää ennestään ja herkkuja. Helmikuun aikana olisi tarkoitus laittaa homma taas ruotuun. Itsekin tässä hieman ihmetellyt, kun kunto pysynyt kohtuullisena näinkin.
Joo, kokeilin ensimmäistä kertaa kunnolla 2 jaloista ja yllätyksekseni se oli ihan ok varsinkin tuollaiseen kiristelyjaksoon toimi suht hyvin. Mutta kyllä parhaat tulokset tulee edelleen minulle tavallisella 4 jakoisella ohjelmalla. Olen silloin aina vahvempi ja paksumpi ja homma menee eteenpäin kaikinpuolin nopeampaa. Eli summa summarum: syönnin ja treenit ihan hanurista tällä hetkellä.
Tuotekehittely jne. vie suurimman osan ajasta. Mutta on aivan mielettömän mukavaa ja samalla haastavaa tehdä Suomessa toimivia lisätavinteita.
 
Marko, miten tämä mahtaa olla? Itseäni enemmän tuo jälkimmäinen kiinnostaa, josko olisi mahdollista saada kirja nimmarilla, ja jos vaikka vielä raapustus kenelle kirja tulee (eli siis itselle) :D Kirjaahan saa jo nyt tilattua signature-versiona ennakkoon, mutta olisihan se nyt paljon päheempi, jos siinä olisi vielä omakin nimi sinun kirjoittamana.
Pidetään salassa vielä nuo lisäravinnejutut Kirjan pitäisi olla siellä.
 
googletin puolestasi
M-nutrition Vege Protein 700g

Ainesosat:
VegePro -kasviproteiinisekoitus (riisi, hamppu, herne), sakeuttamisaine (guarkumi), makeutusaine (stevioliglykosidit).

Tuote on laktoositon sekä gluteeniton.
 
Olen syönyt Inzanea yhden purkin ja toinen menossa. Kun kaksi kippaa ei enää vaikuta, olen ottanut kolme. Otan sen joskus 17.00:n aikoihin, kun menen jumpalle 18.00 aikaan. Uni ei tahdo tulla sen jälkeen. Sama on tilanne, jos juon kahvia illalla liikaa. Onko muilla samoja havaintoja?
 
Olen syönyt Inzanea yhden purkin ja toinen menossa. Kun kaksi kippaa ei enää vaikuta, olen ottanut kolme. Otan sen joskus 17.00:n aikoihin, kun menen jumpalle 18.00 aikaan. Uni ei tahdo tulla sen jälkeen. Sama on tilanne, jos juon kahvia illalla liikaa. Onko muilla samoja havaintoja?
No shit sherlock. Tuo määrän kun vedät piristeitä nii ei varmaan tuu uni.
 
Olen syönyt Inzanea yhden purkin ja toinen menossa. Kun kaksi kippaa ei enää vaikuta, olen ottanut kolme. Otan sen joskus 17.00:n aikoihin, kun menen jumpalle 18.00 aikaan. Uni ei tahdo tulla sen jälkeen. Sama on tilanne, jos juon kahvia illalla liikaa. Onko muilla samoja havaintoja?

Onko ihme tuolla määrällä stimulantteja. :D Pietä vähän aikaa taukoa niin pelittää taas pienemmiläkin määrillä.
 
Back
Ylös Bottom