What's up Doc? Ketju on ollut jo kuukauden päivät mykkänä...
Ei ole uusia tuotteita tulossa markkinoille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
What's up Doc? Ketju on ollut jo kuukauden päivät mykkänä...
Ei ole uusia tuotteita tulossa markkinoille.
No mikäs nyt niissäkin on? :DPaitsi että yli kymmenen uutta tuotetta tullut ja tulossa tässä alkusyksyn mittaan. Taitaa nyt liittyä Maken ja Miken väleihin.
Eihän Make ole ollut aktiivinen edes Facebookissa vähään aikaan.
Meidän tavallisten tissiposkien elämä on hyvin tapahtumaköyhää, joten siksi kehittelemme draamaa ja salaliittoteorioita ihailun kohteidemme ympärille. Myös se riittämättömyyden ja huonouden tunne saa meidät tavalliset läskit vittuuntumaan ja kateelliseksi sankariemme elämälle, joten siksi etsimme heistä jatkuvasti vikoja, jotka osittamalla voimme korottaa itseämme toisten surkimusten silmissä. Netti on helpottanut tuota em. idotismia todella paljon. Kun kilpabodari treenaa salilla, niin kaikki kuikelot ovat hyvin hiljaa nurkissa ja suorittavat omat säälittävät veivauksensa. Kun tuo vitun kuikelo pääsee kotiin ja kirjautuu foorumille, niin uskaltaa sitä kautta sönköttää kaikkea paskaa, mitä ei ikipäivänä uskaltaisi sanoa salilla päin naamaa sille kilpabodarille.Pitääkö se joka asiassa kehitellä jotaki draamaa ja salaliittoteorioita. Make on aina antanut kuulua itsestään kausittain oli taustalla mainontaa tai ei. Ja kellä edes kiinostaa tuollaset jutut. Markosta olisi kyllä kiva kuulla jotain, mielenkiintoinen kaveri kun on.
Joo, mut Mike onkin tän hiekkalaatikon kuninkas!!!11!1!!!11!!! ... :D :DTänne ei saanut laittaa edes Kotipohjan blogilinkkiä koska siellä oli banneria Supermass-sarjan tuotteisiin.
Joo, mut Mike onkin tän hiekkalaatikon kuninkas!!!11!1!!!11!!! ... :D :D
Pitääkö se joka asiassa kehitellä jotaki draamaa ja salaliittoteorioita. Make on aina antanut kuulua itsestään kausittain oli taustalla mainontaa tai ei. Ja kellä edes kiinostaa tuollaset jutut. Markosta olisi kyllä kiva kuulla jotain, mielenkiintoinen kaveri kun on.
Tänään myös saatiin alulle minusta kertova kirja
Et ole, enkä minä sun kanssa. Netti on netti.En ole myöskään vihoissa Miken kanssa
Mulla on mainossopimukset, sori jos kunnioitan niitä.Joo, mut Mike onkin tän hiekkalaatikon kuninkas!!!11!1!!!11!!! ... :D :D
Et ole, enkä minä sun kanssa. Netti on netti.
Mike-and-Make, lovely!
1993 hyvä vuosi minun elämässä! ☺