BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
10647155_10204942060844842_1492644264958791057_n.jpg
 
Maken blogissa on kylläkin sangen täsmälliset päiväkohtaiset tiedot millä ravinnolla massaa tällä haavaa kasvatetaan, ja paljonko tarkalleen aamu- sekä iltapainot. Ihan aamupalasta lounaaseen, päivällisestä iltapalaan.

Joo ja ois ihan ennenkuulumatonta että jotain on jätetty kertomatta?enkä nyt meinaa sitä mikä kaikilla tulee ekana mieleen.
 
Joo ja ois ihan ennenkuulumatonta että jotain on jätetty kertomatta?enkä nyt meinaa sitä mikä kaikilla tulee ekana mieleen.

Joo Marko on jättänyt taktisesti kertomatta että massanlisäyksen takana on joku hänen uusi litkunsa :Dd nyt jälkikäteen sitten ilmoittaa "minun uuden tuotteen ansiota"
 
Joo Marko on jättänyt taktisesti kertomatta että massanlisäyksen takana on joku hänen uusi litkunsa :Dd nyt jälkikäteen sitten ilmoittaa "minun uuden tuotteen ansiota"

Nimenomaan tätä hain takaa. Ihmettelenkin ettei ole vielä moista markkinointi kikkaa käytetty kun mies vielä näkyy aika rapsakkaan kuntoon pääsevän :)
 
Onhan toi Savolainen muihin suomalaisiin verrattuna kuin vertaisi ferraria ladaan. Ihan omalla tasolla se on ollut ja ainoa joka kestänyt vertailun maailman huippujen kanssa.
 
Nyt kun tänne tuli kirjauduttua käyttäksi niin haluan itseni puolesta sanoa kuinka suuri motivaation lähde Marko on ollut minulle 10reenivuoteni aikana ja yhä edelleen..
Kumarrus.
Kiitos Marko!!
 
Tuli tässä mieleen että itse kun on vielä suht nuori eikä ole tätä bodipildinkiä nyt niin montaa vuotta aktiivisesti seurannut niin kuinkahan tunnettu Marko on ulkomailla? Tiedostan kyllä että varmastikin tunnettu mutta että kuinka tunnettu?

Facessa Make päivitteli että esim Pakulskille hän on ollut jonkinlainen esikuva. Varmasti myös monelle muulle.
 
Jossakin videossa make oli muistaakseni ulkomailla jossain messuilla niin moni bodari tais tunnistaa markon ja juttelivat aina keskenään ja ottivat yhteiskuvia.

Onhan noilla jenkkibodaus foorumeillakin markoa fanitettu eli kait tuo joku julkkis sitten on :)
Omasta mielestä kaikkien aikojen paras suomalainen kehonrakentaja ja motivaation lisääjä. Supermassa kirja tullut luettua niin monta kertaa että muistaa jo ulkoa :)
 
Back
Ylös Bottom