BB PRO Marko Savolainen

Oon käynyt läpi jo sellaisten helvettien, että vaikee tässä on enää mennä ylitte kuin vain treenikaverin armottomalla zempillä ja kaveriin luottamalla.

Maken kanssa voisin vetää jos teksi samat ite.

Maken ja Miken kidutustreenit ehdottomasti videolle tilaisuuden tullen!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoja ihmisiä nää bodarit vaikka muuta väittävät. :) toi pettymys tulee kyll niin läpi tosta kun Marko meinaa murentua pieniin palasiin.. Pysyppäs nyt kasassa vaan, kun olet semmoista saavuttanut mistä useat eivät edes uskaltaisi unelmoida. Ei sitä kaikkea voi rahassa mitata mitä elämässä on saanut. Onneksi! Kiinnostaa tuo uusi tuotesarja kyllä kovasti.. Mahtaako olla mitään laktoosittomia? Siistejä kuteita btw, eikä niihinkään voisi kenen tahansa naamaa painaa, ja vielä toivoa että niitä joku haluaisi. Mutta nuohan ovat jo heti legendaarisia.
 
Off mutta..

Mikä on Maken ja muidenki kokeneiden konkarien mielipide siitä että onko mahdollista saada suhteellisen tasapainoista roppaa pelkillä "isoilla" liikkeillä?

Meinaan lähinnä jos arsenaalissa on AINOASTAAN mavea, kyykkyä, leukaa, kulmasoutua pystäriä ja penaa? Onko esim. cbb:ssä mahdollista menestyä tommo-
sella arsenaalilla jos muuten osaa reenata järkevästi ja syödä?
 
Oon käynyt läpi jo sellaisten helvettien, että vaikee tässä on enää mennä ylitte kuin vain treenikaverin armottomalla zempillä ja kaveriin luottamalla.

Maken kanssa voisin vetää jos teksi samat ite.

Kyllä mä uskon ja tiedän, että oot vetäny piinaavia jalkatreenejä. Se ei ollut jutun ydin pelkästään. Toki olis mukava nähdä sitä kidutusta, Markon tsemppaamista on hauska seurata, se on nimenomaan mainitsemaasi, armotonta ja se sellanen luotto syntyy varman helposti sarjan aikana, sitten Marko pystyy tavallaan asettaan sellasia paineita, ettei kehtaa lopettaa kesken. Yksi syy myös olisi ihan vaan tää kyseinen kolmen tyypin kombo, Make huutamassa vieressä ja loput tuskailee.
 
Helposti menee ylitse ;)
Jos tehdään sama treeni, niin anytime. Mä en suostu semmoiseen, että joku periaatteen vuoksi vetää äly pois treenin. Jos tekee saman, niin sit onnistuu. Jokaisen ihmisen saa tajuttomaksi treenaamalla kun vedetään tarpeeksi kovaa.
 
Jos tehdään sama treeni, niin anytime. Mä en suostu semmoiseen, että joku periaatteen vuoksi vetää äly pois treenin. Jos tekee saman, niin sit onnistuu. Jokaisen ihmisen saa tajuttomaksi treenaamalla kun vedetään tarpeeksi kovaa.

Tehkää ihmeessä jalkatreeni yhdessä, Marko mukaan seuraavaan jalkatreeni Wlogiin.
 
Mun mielestä noissa Markon treeneissä on olennaisinta se, et osaa katsoa toisen reaktioista miten vielä jaksaa ja psyykata oikein, sekä avustaa oikealla tavalla. Tarkotuksena ei varmaankaan ole mikään toisen tajuttomaksi saaminen, kuten kaikki ymmärtää varmaan

e jaa joku jo ehtikin sanoon melkein samat asiat, mut kuiteskin...
 
Mun mielestä noissa Markon treeneissä on olennaisinta se, et osaa katsoa toisen reaktioista miten vielä jaksaa ja psyykata oikein, sekä avustaa oikealla tavalla. Tarkotuksena ei varmaankaan ole mikään toisen tajuttomaksi saaminen, kuten kaikki ymmärtää varmaan

e jaa joku jo ehtikin sanoon melkein samat asiat, mut kuiteskin...

Juuri näin. Tuo mitä Mike sano, että sen kun huutaa jne. ei ole yhtään sama asia. Pitää todellakin olla "silmään kuin paljon joku kestää. Kaikki ketä olen treenauttanut, niin olisivat lopettaneet noin 20 toistoa ennen. Saisin Mike sinut ihan uusiin sfääreihin, olettaen tietenkin, että pää kestää. Saisitte sinun ja Peterin treeneihin huomattavasti tehoja, se on fakta.
 
Juuri näin. Tuo mitä Mike sano, että sen kun huutaa jne. ei ole yhtään sama asia. Pitää todellakin olla "silmään kuin paljon joku kestää. Kaikki ketä olen treenauttanut, niin olisivat lopettaneet noin 20 toistoa ennen. Saisin Mike sinut ihan uusiin sfääreihin, olettaen tietenkin, että pää kestää. Saisitte sinun ja Peterin treeneihin huomattavasti tehoja, se on fakta.

Ehkä teidän kolmen pitäis kimpassa kyhätä jotain. :D
 
Juuri näin. Tuo mitä Mike sano, että sen kun huutaa jne. ei ole yhtään sama asia. Pitää todellakin olla "silmään kuin paljon joku kestää. Kaikki ketä olen treenauttanut, niin olisivat lopettaneet noin 20 toistoa ennen. Saisin Mike sinut ihan uusiin sfääreihin, olettaen tietenkin, että pää kestää. Saisitte sinun ja Peterin treeneihin huomattavasti tehoja, se on fakta.

Aika naurettava väite.
 
Jos tehdään sama treeni, niin anytime. Mä en suostu semmoiseen, että joku periaatteen vuoksi vetää äly pois treenin. Jos tekee saman, niin sit onnistuu. Jokaisen ihmisen saa tajuttomaksi treenaamalla kun vedetään tarpeeksi kovaa.

Me want to see this game.
Marko on tunnettu hitler kovista tappoliikkeistä jaloille.
Mutta jos ottaisitte Miken kanssa kimpassa sellaisen treenin, niin se olisi upea katsoa, kumpi laattaa ensin:rock:.
Veikkaan että Savolaisen happotasapaino on kehittyneempi, tai sitten Mike on yllättäjä ja Marko laattaa:wtf:
 
Kaikilla on jotka ovat seuranneet wlogeja.

Ei mitään pois Mikeltä tai Peteriltä, mutta en kyllä ihan heti lähtisi tyrmäämään Markon väitteitä. Ei ne Markonkaan jalat + asiantuntemus + kokemus niin huono paketti ole, etteikö sieltä löytyisi jotain uutta kikkaa Miken ja Peterin kurittamiseksi.

Ja siis selvennetään nyt vielä, että arvostan Siren&Wilenius-duoa kovasti ja tiedän, että sieltä löytyy kyllä kikat, millä saadaan reidet kasvuun. Olisi silti mielenkiintoista, kun Marko maustaisi soppaa omalla mausteellaan.

Tiedän, että argumenttini on sinällään tyhjä, mutta on aika typerää lähteä suorilta käsin tyrmäämään Suomen kovimman kehonrakentajan väitteitä. Mies kuitenkin osaa vetää kiitettävästi treeniä niin peruspakkislaiselle kuin Mentulan Jarillekkin, joten taitaa sieltä kikkakirjasta löytyä jotain muutakin kuin prässi pudotuksilla...
 
Back
Ylös Bottom