BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on kakkien aikojen suomalaisvapari. Lavaesiintyminen, rakenne ja kunto oli sitä luokkaa, että tuskin meidän miehiltä ihan heti vastaavaa nähdään. Suuri suomalainen urheilu hetki! On tullut tuo pätkä katsottua ainakin 50 kertaa :D

Ei ole heti kukaan suomalainen uhkaamassa massojen suhteen. Käsittämätön fysiikka, tosin pohkeet oli hieman kynikset muuhun ruhoon nähden!
 
Ei ole heti kukaan suomalainen uhkaamassa massojen suhteen. Käsittämätön fysiikka, tosin pohkeet oli hieman kynikset muuhun ruhoon nähden!

Joo ei turhaan Supermassa nimeä saanut !!

Savolainen,%20Marko%20pose98%20talvi.jpg

Savolainen,%20Marko%20pose98%203.jpg

Savolainen,%20Marko%20pose98%201.jpg

Savolainen,%20Marko%20Summer-98.jpg

img005%20kopio.jpg
 
No siis kyllähän noilla huipuilla on sponssit kunnossa maasta riippumatta ja Make on ainakin itse sanonut blogissaan et sillä on ollut lääketehdas sponssina ja ollut myös erillaisia tahoja jotka on kustantaneet aineet.

Ja mitä tulee noihin lääkeaine rikkomuksiin niin eihän niissä näy mistä aineet on peräisin, esim jos poliisit tekee kotietsinnän ja siinä yhteydessä löytyy douppeja niin tuomiohan siittä tulee vaikka doupit ois tehtaalta. Tai jos joku pro bodari tekee, esim kotimaassaan parin viikon reissun silloinkun on kuuri päällä, niin tottakai se ottaa myös doupit reissuun mukaan ja taas sama homma jos joutuu poliisien kanssa tekemisiin niin tuomiohan siittä tulee.

Eli käytännössähän pro bodareilla on aina jossain douppeja, kotona, reissussa(hotellissa), niin kyllähän silloin riski jäädä niistä kiinni kasvaa kokkoajan.

Ja se että on tuomio lääkeainerikkomuksesta ei tarkoita, että olis ostanut/myynyt douppeja kadulla. Mutta se miten asiat todellisuudessa ovat douppien osalta huipulla, niin sen todellisuudessa tietää vaan huiput itse, koska eihän sitänyt ketään julkisuuteen sano jos on lääketehdas sponssina.

Mä en ole mistään kuullut,että makella olis lääketehdas sponssi ollut :D? Oliko phramacia ja suomen apteekki?

komea verkkapuku 140 kiloselle/175cm bodarille jonka selässä lukee "Tässä menee Suomen Apteekin tukema urheilija" :D

Se että joku kustantaa lääkkeitä ei kerro mitään siitä,että mistä ne tulee ja onko ne puhtaita
 
Mä en ole mistään kuullut,että makella olis lääketehdas sponssi ollut :D? Oliko phramacia ja suomen apteekki?

komea verkkapuku 140 kiloselle/175cm bodarille jonka selässä lukee "Tässä menee Suomen Apteekin tukema urheilija" :D

Se että joku kustantaa lääkkeitä ei kerro mitään siitä,että mistä ne tulee ja onko ne puhtaita

Jaa noin mä tuon tekstin ymmärsin. Käy lukeen Maken blogista postaus Early Years 3 – muut apuaineet, ja lue kommenteista 7.1.2014 Markon kirjoittama vastaus.
 
Jaa noin mä tuon tekstin ymmärsin. Käy lukeen Maken blogista postaus Early Years 3 – muut apuaineet, ja lue kommenteista 7.1.2014 Markon kirjoittama vastaus.

Olisilin joku tehdas sponssannut Olen saanut tuotteet jossain vaiheessa ”tukkuhintaan”. Myös eillaisi tahoja ollut jotka kustantaneet. Rikoksia ei ole rarvinnut tehdä.

Lukemisen ymmärtäminen 5/5.
 
Harvoja suomalaisia kehonrakentajia, joka oikeasti jopa näyttää kehonrakentajalta. Tuo Heinäsen "poika". Jotenkin kypsempää ja kivisempää lihaa, kuin muilla. Onnea ja menestystä.
 
Back
Ylös Bottom