Hävisiköhän täältä viestini? Jos näin, niin pahoittelut jos se aiheutti jotenkin mielipahaa minulle käsittämättömällä tavalla.
Parasta jatkoa ja terveyttä.
Ei mitään tietoa, mitä kirjoitit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hävisiköhän täältä viestini? Jos näin, niin pahoittelut jos se aiheutti jotenkin mielipahaa minulle käsittämättömällä tavalla.
Parasta jatkoa ja terveyttä.
Ei mitään arvokasta, 4 kirjainta ja huutomerkki.
Muistatko marko kun hauis katkesi sulta varoitteliko se vai menikö aivan yllättäen? Itellä kohta 1kk vasen hauis kipeä alapään kiinnitys kohdasta esim scot hauiskääntö aivan mahdoton tehdä. kaikki hauis liikkeet joutuu tehdä erilaisessa kulmassa kuin normaalisti..lepoa ja särky.lääk on kokeiltu! omega3,msm...jne syön mut ei apua.
Marko mikälaista lihashuoltoa teet? Keppijumppaa vai ihan perus venyttelyitä?
Facessakin oli todella mielenkiintoisia body-juttuja, kiitos niistäkin! Hyvä että oot taas näppäimistöllä;)
Marko osaa pitää hulluja jännityksessä. :D
Toivottavasti ei haukkoihin, ne on niin pyhät;)
Make kyllä tietää mitä mieltä olen ko. blogin sivustosta, joten tuskin linkittelee.voitko marko viel linkittää sen blogin? tsemppiä uutee talliin!
Make kyllä tietää mitä mieltä olen ko. blogin sivustosta, joten tuskin linkittelee.
Ja tästä viestistä taas yksi ihminen (ei Make) kilahtaa täysin ja kohta taas tulee puhelinsoittoa ja vittua huudetaan emailiin.