BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erittäin fiksua Makelta pitää kunto kireänä ottaen huomioon paljonko se kroppa ja pumppu sai rankaisua kisauran mielettömästä elopainosta. Voisin pistää pääni vetoa, että Makella on aivan helvetisti mukavampi ja terveempi olo nyt kuin silloin lähemmäs 150 kiloisena vaikka takana nyt on munuaisten pettäminen.
 
Erittäin fiksua Makelta pitää kunto kireänä ottaen huomioon paljonko se kroppa ja pumppu sai rankaisua kisauran mielettömästä elopainosta. Voisin pistää pääni vetoa, että Makella on aivan helvetisti mukavampi ja terveempi olo nyt kuin silloin lähemmäs 150 kiloisena vaikka takana nyt on munuaisten pettäminen.

Tosi hyvä olo on kyllä ollut. Testot aika alhaalla, House vois sieltä facesta sen verikoetuloksen.
 
1454846_10201715423420923_1704320272_n.jpg


En ole House, mutta tässä tää ois. :)
 
Olisiko mahdollista saada Maken nykyisistä treeneistä videomatskua pakkikselle tyyliin "wlog"?Uskoisin täällä muidenkin arvostavan herran tämänhetkisiä edesottamuksia.
 
SUPERMASSA miten sun sponsorointi eroaa nykypäivästä -90lukuun ? vai oliko sulla 90luvulla sponsseja?!

Onhan minulla ollut jonkin näköinen sponssi jo vuodesta -93 aina kun olen tosissaan
treenannut. Myös salimaksuja ei ole tuon vuoden jälkeen tarvinnut maksaa. Mutta kyllä tänä päivänä on paljon helpompi saada sponssi ja jopa rahallinen semmoinen. Ennen tuo rahan saanti oli tosi vaikeaa. Onhan tuo ravinnebisnes tosin kasvanut huimasti niistä ajoista ja näin ollen firmoilla on vara antaakin enemmän. Myös tuo internetin tulo antaa aivan eri mahdollisuueet sponsoroitavien mainostaa firmoja. Muistan kun Kp:n kanssa aina läheteltiin fakseja jenkkeihin, kun oli asiaa sinne päin :)

- - - Updated - - -

Olisiko mahdollista saada Maken nykyisistä treeneistä videomatskua pakkikselle tyyliin "wlog"?Uskoisin täällä muidenkin arvostavan herran tämänhetkisiä edesottamuksia.

Uuteen blogiin tulossa kaikkea kivaa ja nyt ei kirjoittelut ihan heti katkea, sen verran pidempi ja selkeämpi soppari :)
 
Hyvää itsenäisyyspäivää Marko! Hiukkavaarassa odoteltiin aikoinaan alokas savolaista portilla et jos ois tullu ni ois alikessujen leuat lopahtanu =) Löytyikö ne pöllityt american lippuhousut ikänä? hauiskääntö 115kgX10...pakko olla enemmän terv. 90kgX10...kaikkea hyvää ja muistahan kirjotella :evil:
 
Marko veti jalkatreenin mulle viimeyönä, kylläkin unessa... Sanoit mulle että "olisko vaikka tuo kuntopyöräily parempi harrastus" ei vissiin treeni vakuuttanu.. Prkl ;)
 
Eli sponssisoppari katkesi joskus kisadieetin aikoihin kun päivittely loppui?

Soppari loppui joskus elo-syyskuussa, en tarkkaa päivää muista. Dieetillä oli varsinkin se viimeinen kuukausi sen verta loppu, ettei vaan jaksanut keskittyä mihinkään ylimääräiseen. Vedin törky matalilla kaloreilla, sillä mentaliteetilla, että ainakaan yhtään kireämpää ukkoa ei lavalla seiso.

- - - Updated - - -

Marko veti jalkatreenin mulle viimeyönä, kylläkin unessa... Sanoit mulle että "olisko vaikka tuo kuntopyöräily parempi harrastus" ei vissiin treeni vakuuttanu.. Prkl ;)

Pitää joskus vetästä se treeni, niin nähdään oliko uni enne :)
 
Muistatko marko kun hauis katkesi sulta varoitteliko se vai menikö aivan yllättäen? Itellä kohta 1kk vasen hauis kipeä alapään kiinnitys kohdasta esim scot hauiskääntö aivan mahdoton tehdä. kaikki hauis liikkeet joutuu tehdä erilaisessa kulmassa kuin normaalisti..lepoa ja särky.lääk on kokeiltu! omega3,msm...jne syön mut ei apua.
 
Muistatko marko kun hauis katkesi sulta varoitteliko se vai menikö aivan yllättäen? Itellä kohta 1kk vasen hauis kipeä alapään kiinnitys kohdasta esim scot hauiskääntö aivan mahdoton tehdä. kaikki hauis liikkeet joutuu tehdä erilaisessa kulmassa kuin normaalisti..lepoa ja särky.lääk on kokeiltu! omega3,msm...jne syön mut ei apua.

Se oli juuri minullakin hieman kipeä. Itsellä se kipu johtui luultavasti pari päivää ennen tehdystä suht kovasta hieronnasta. Jos siellä on tulehdus päällä, niin se heikentää sitä kiinnityskohtaa ja se saattaa räpsähtää sieltä irti jopa normiaskareissa. Älä missään nimessä treenaa, jos tuntuu epämääräistä kipua. Eikö pieni tulehduskipulääke kuuri auta yhtään? Oletko käynyt hierojalla/joillain hyvällä fysioterapeutilla?
 
Soppari loppui joskus elo-syyskuussa, en tarkkaa päivää muista. Dieetillä oli varsinkin se viimeinen kuukausi sen verta loppu, ettei vaan jaksanut keskittyä mihinkään ylimääräiseen. Vedin törky matalilla kaloreilla, sillä mentaliteetilla, että ainakaan yhtään kireämpää ukkoa ei lavalla seiso.

- - - Updated - - -



Pitää joskus vetästä se treeni, niin nähdään oliko uni enne :)

Its a deal;) kattoa vaa joku sopivan pitkä loma että on aikaa toipua
 
Hävisiköhän täältä viestini? Jos näin, niin pahoittelut jos se aiheutti jotenkin mielipahaa minulle käsittämättömällä tavalla.
Parasta jatkoa ja terveyttä.
 
Back
Ylös Bottom