Yritä Marko saada raivattua kalenteristasi tilaa Tampereelle käyntiin. Täälläkin olisi tarvetta tuon tason seminaarille.
Marko Tampereelle, kiitos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritä Marko saada raivattua kalenteristasi tilaa Tampereelle käyntiin. Täälläkin olisi tarvetta tuon tason seminaarille.
Huomenna tai siis tänään eli 21.9. olen klo 12-18 Ylivieskan FysioMotion salillla tavattavissa. Seminaari on klo 13.30-14.30. Alun perin seminaariin oli tarkoitus ottaa max 20 henkilöä, mutta nyt niitä taitaa olla 40 Vielä otetaan lisää osallistujia, eli kaikki halukkaat mahtuu mukaan. Jos olet tulossa seminaariin, niin ota yhteyttä anssi.ronka@fysiomotion.fi
Seminaarissa käydään läpi kaikkea kolmea osa-aluetta jotka vaikuttavat fysiikkaamme, eli ravinto, treeni ja lepo. Kysellähän saa sitten tietenkin ihan mistä vain
PS: Mikeltä kysytty lupa mainostamiseen.
Ehkä kaikilla ei riitä aika tai mielenkiinto ees lukee näitä juttuja. Kuka nyt viitsis tulla oikomaan tietäjien juttuja - hei pojat, olen ammattilainen kehonrakennuksessa ja kasvan joka vuosi. Giantit toimii älkää haukkuko. Sit joku vinkuu jo naamasta, tietäen samalla lyhyen sarjan voimalla runnottuna toimivan toiselle paremmin.
Tuli vaan mieleen että vaikka Makenkin ketju on välillä ollut krapulapaskaan verrattavaa tuotosta keskustelun osalta, niin osaa mies itse tulla oikaisemaan asioita niinkuin parhaaksi näkee. Sehän on parasta julkisuutta mitä voi itselleen antaa netissä mielestäni. Sitä en ymmärrä taas miksi Mentula ei kirjoittele mitään, vaan häviää ku 20 euron seteli baarikierroksella, vähän samaa Jerryllä. Eli ollaan verhon takana eikä olla läsnä. Make on siinämielessä omalla planeetallaan. Hallitsee sosiaaliset mediat ja eriävät mielipiteet jne. Osottaa ite millon juttu lähtee tangentin suuntaan ja avaa suunsa ja osallistuu keskusteluun.
Markon piirteissä on vähän kummisetää eli Marlon Brandoa.
No tottakai on aito, näkeehän sen heti!http://thechive.files.wordpress.com/2013/02/roided-out-bodybuilders-17.jpg?w=500
Aito kuva makesta? Miltähän vuodelta?
http://thechive.files.wordpress.com/2013/02/roided-out-bodybuilders-17.jpg?w=500
Aito kuva makesta? Miltähän vuodelta?