BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna tai siis tänään eli 21.9. olen klo 12-18 Ylivieskan FysioMotion salillla tavattavissa. Seminaari on klo 13.30-14.30. Alun perin seminaariin oli tarkoitus ottaa max 20 henkilöä, mutta nyt niitä taitaa olla 40 :) Vielä otetaan lisää osallistujia, eli kaikki halukkaat mahtuu mukaan. Jos olet tulossa seminaariin, niin ota yhteyttä anssi.ronka@fysiomotion.fi
Seminaarissa käydään läpi kaikkea kolmea osa-aluetta jotka vaikuttavat fysiikkaamme, eli ravinto, treeni ja lepo. Kysellähän saa sitten tietenkin ihan mistä vain :)
PS: Mikeltä kysytty lupa mainostamiseen.

Harmi kun en päässyt paikalle, olisi ollut kohtuu lähellä.
 
Tuli vaan mieleen että vaikka Makenkin ketju on välillä ollut krapulapaskaan verrattavaa tuotosta keskustelun osalta, niin osaa mies itse tulla oikaisemaan asioita niinkuin parhaaksi näkee. Sehän on parasta julkisuutta mitä voi itselleen antaa netissä mielestäni. Sitä en ymmärrä taas miksi Mentula ei kirjoittele mitään, vaan häviää ku 20 euron seteli baarikierroksella, vähän samaa Jerryllä. Eli ollaan verhon takana eikä olla läsnä. Make on siinämielessä omalla planeetallaan. Hallitsee sosiaaliset mediat ja eriävät mielipiteet jne. Osottaa ite millon juttu lähtee tangentin suuntaan ja avaa suunsa ja osallistuu keskusteluun.
 
Ehkä kaikilla ei riitä aika tai mielenkiinto ees lukee näitä juttuja. Kuka nyt viitsis tulla oikomaan tietäjien juttuja - hei pojat, olen ammattilainen kehonrakennuksessa ja kasvan joka vuosi. Giantit toimii älkää haukkuko. Sit joku vinkuu jo naamasta, tietäen samalla lyhyen sarjan voimalla runnottuna toimivan toiselle paremmin.
 
Ehkä kaikilla ei riitä aika tai mielenkiinto ees lukee näitä juttuja. Kuka nyt viitsis tulla oikomaan tietäjien juttuja - hei pojat, olen ammattilainen kehonrakennuksessa ja kasvan joka vuosi. Giantit toimii älkää haukkuko. Sit joku vinkuu jo naamasta, tietäen samalla lyhyen sarjan voimalla runnottuna toimivan toiselle paremmin.

Eniten mua silti ihmetyttää, että näitä ammattilaisia kiinnostaa yhtään, mitä täällä kirjoitellaan. Tämä on vain mun mielipide, mutta jos sä meet lavalle, niin sä annat kehon arvosteltavaksi ja olet valmis ottamaan kehut ja loat vastaan. Tiedän kyllä, että etenkin Mentulan ketjussa jengiltä lähti lapasesta, mutta luulin, että Jaria ei paljon kiinnosta, mitä täällä ylipäätään kirjoitetaan. Kyllä monessa muussakin lajissa on fooruminsa, jossa annetaan paskaa urheilijoiden niskaan, mutta ei urheilijat niistä paljon avaudu tai ainakaan tietääkseni pyydä lukkoja ketjuihin..
 
Paskapuhetta että ei muka riittäis aika, se ei montaa minuuttia ota kun blogiin tai foorumille jonkun pienen viestin kirjoittaa... Viitsiminen on taas mun mielestä suoranaista vittuilua meitä faneja kohtaan. Emmekö ole sen arvoisia että meille pitäis jotain inffota? No varmaa vitun siistiä hyöriä vuodesta toiseen salille ja sitten käydä kisoissa ja antaa Body lehteen yksi rapsa kisoista ja taas sama. Kattokaapi Ovaskaista tai Eibbiä, siellä blogissa höpistää treeneistä ja sen vierestä, mukavaa luettavaa porukka tykkää. Ja sponssitkin ihan OK kunnossa molemmilal tiettävästi! :-) ps. kynäniska, tuo ylläoleva ei ole vastaväitteitä sun viestilles, oot varmasti oikeassa että monet varmaan perustelee asiansa tuolla...

Oon aina Jerryä arvostanut, mutta kyllä viisari vähän värähti alaspäin tuon sen ketjun lukottamisen takia. Se ketju oli 98% pelkkää positiivista, sitten joku arjen sankari tuli ja avasi hyvin patoutuneen ja vittuuntuneen arkkunsa niin johan oli elämä mullillaan, ketju kiinni ja varmaa Pakkotoisto henkilökohtaiseen banniin.. Mentulaa tähän keskusteluun ei edes viitsi vetää, se on mennyt niin naurettavaksi jo. Saa aivan sellaisen kuvan että nää on niin VITUN kovia äijiä, että ei viitsi tänne Pakkotoistolle tulla tavan kuolevaisille kertomaan mistään mitään...

Kiitos Makelle ketjun lainaamisesta, siinä on mies joka osaa hommansa! Välillä on vähän hiljaista, mutta aina sitä palataan takaisin! :-)
 
Tuli vaan mieleen että vaikka Makenkin ketju on välillä ollut krapulapaskaan verrattavaa tuotosta keskustelun osalta, niin osaa mies itse tulla oikaisemaan asioita niinkuin parhaaksi näkee. Sehän on parasta julkisuutta mitä voi itselleen antaa netissä mielestäni. Sitä en ymmärrä taas miksi Mentula ei kirjoittele mitään, vaan häviää ku 20 euron seteli baarikierroksella, vähän samaa Jerryllä. Eli ollaan verhon takana eikä olla läsnä. Make on siinämielessä omalla planeetallaan. Hallitsee sosiaaliset mediat ja eriävät mielipiteet jne. Osottaa ite millon juttu lähtee tangentin suuntaan ja avaa suunsa ja osallistuu keskusteluun.

Olen samaa mieltä, vaikka tässä Markon threadissa ei olla dissattu Markoa sen kummemmin, koska ei ole ollut mitään tarvetta. Ainoastaan keskusteltu munuaisesta ja onko järkeä riskeerata omaa terveyttään. Tuotu esille enemmän kehonrakennuksen äärimmäisiä piirteitä. Marko teki oikein, kun vetäytyi kisoista.

Bull sai kevyttä kritiikkiä omassaan. Voidaan perustellusti kritisoida miehen motiiveja tulla pitkän tauon jälkeen kotiyleisön eteen siinä kunnossa missä mies oli. Jos tuosta kritiikistä suuttuu, voisi olla tarkemman itsetutkiskelun paikka. Muutoinkin nuo Project continues viestit heti perseelleen menneiden kisojen jälkeen kertovat ainakin allekirjoittaneelle täydellisestä uppiniskaisuudesta ymmärtää oma tilanne. Täällä on useita Jarin tilanteesta aidosti huolestuneita.

Jerry veti herneen nenään yhden pellen kirjoittelusta, väsyneen miehen reaktio??

Summa summarum, ei tällaisen lajin edustaja voi olla liian herkkänahkainen. Koskaan ei voi olla sellaisessa kunnossa, että kaikki tykkäisivät. Milloin on vyötärö liian leveä tai etureiden swiipit puuttuvat. Milloin on joku näkevinään syntholia milloin missäkin.
 
Voitaisiin myös vähän kunnioittaa näitä kilpailijoiden ketjuja. Tämän ketjun nimi on muuten Marko Savolainen, jos joku ei nyt sattunut tietämään.
 
Samaa mieltä nimim. TAV kanssa, mutta jottei menis ihan OT:ksi, niin makelle pari kysymystä:

- mitä liikkui mielessäsi 97 finnish gp:n aikana posessa Dillet - Savolainen - Coleman? entä kisan jälkeen kun tulokset selvisivät? Näin jälkiviisaana, mitä oisit tehnyt salin ulkopuolella toisin, jotta oisit sijoittunut korkeammalle tuossa kisassa? (olit mielestäni kolmikon isoin/kirein mutta nimesi ei ollut ilmeisesti bodypiireissä tuttu?)
- montako tuntia oot arviolta reenannu punttia elämäsi aikana? (25v reeniä 4x viikossa 1,5h = 7800h, heittääkö kauas?)
- kuka on kaikkien aikojen paras kehonrakentaja, miksi?
- miten kehonrakennus on muuttunut mielestäsi 20v aikana?
 


"Marko Savolainen vieraili Ylivieskan FysioMotionilla Lauantaina 21.09.2013.
Marko ohjasi vapaaehtoisen Johnny Furun olkapää-ojentaja treenin."
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
make näyttää nyt jotenki taas siltä freesiltä ja terveeltä markolta :) tukka pois ja parta pois ja vähän jotain täytettäkin naamassa ei niin lommona
:)
 
Missä vaiheessa uraasi jouduit luopumaan isoimmista romuista mitä olet liikutellut? Oliko monta tapaturmaa/leikkausta alla että jouduit muuttamaan treenejä pois niistä jätti raudoista joilla joskus treenasit?

Jaksaisitko kertoa jotain pahimmista loukkaantumisista ja isoimmista operaatioista joita sinulle on tehty.

Vähän mälsä aihe mutta kiinnostaisi pirusti.
 
Marko, seuraavat tavoitteesi elämässäsi ja vaikka bodielämänkin saralla?
 
Back
Ylös Bottom