Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimaa on Markolla vieläkin! Ja kunto on tiukka, mies näyttää itekki tyytyväiseltä
Mikä siinä on sit niin hienoa kun kaverit tuhoaa kehonsa roinaamalla sairaita määriä? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn??? Puhun nyt siis menneisyydestä....Ei voi muuta sanoa ku että mitä oon videoiden,tekstien ja kuvien perusteella saanu kaverista kuvan niin arvostan todella paljon niin ihmisenä kun urheilijana!En pahemmin tätä kehonrakennus "sceneä" seuraa mutta jos ja kun Marko pääsee kuntoon ja astuu lavalle niin voi olla meikäläisellä ja uskon että monella muullakin myös tippa herkässä.Uskomaton elämäntarina ja niin paljon kun on ollukkin vastoinkäymisiä niin silti pysynyt todella sympaattisena ja positiivisena.
Mikä siinä on sit niin hienoa kun kaverit tuhoaa kehonsa roinaamalla sairaita määriä? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn??? Puhun nyt siis menneisyydestä....
Mikä siinä on sit niin hienoa kun kaverit tuhoaa kehonsa roinaamalla sairaita määriä? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn??? Puhun nyt siis menneisyydestä....
Mun mielestä se arvostus ei tietenkään tuu siitä,että "tuhoaa kehonsa roinaamalla sairaita määriä" tms.,vaan siitä,että me kaikki tehdään elämässämme erehdyksiä ja virheitä. Toiset isompia ja toiset pienempiä. Toiset useammin ja toiset harvemmin. Joku kaatuu kynnysmattoon ja jää itkemään miten olosuhteet ei olleet reilut. Toinen rämpii syyssateessa suon läpi ja toteaa,että olipa virkistävä marjareissu. Selviytymistä. Mukautumista. Kysymys on siitä,että vaikka säännöt ja jako vaihtuisi kesken pelin,niin pystyy silti jatkamaan ja ottamaan kaiken irti itsestään ja siitä pelistä.
Mun mielestä se arvostus ei tietenkään tuu siitä,että "tuhoaa kehonsa roinaamalla sairaita määriä" tms.,vaan siitä,että me kaikki tehdään elämässämme erehdyksiä ja virheitä. Toiset isompia ja toiset pienempiä. Toiset useammin ja toiset harvemmin. Joku kaatuu kynnysmattoon ja jää itkemään miten olosuhteet ei olleet reilut. Toinen rämpii syyssateessa suon läpi ja toteaa,että olipa virkistävä marjareissu. Selviytymistä. Mukautumista. Kysymys on siitä,että vaikka säännöt ja jako vaihtuisi kesken pelin,niin pystyy silti jatkamaan ja ottamaan kaiken irti itsestään ja siitä pelistä.