Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miltä vuodelta? hyvin ottelee.
Mitä väliä käyttääkö joku kuulokkeita? Se ei oo mitään näyttämistä yms.. vaan sitä että voi keskittyä täysin omaan tekemiseen. Suljet ympäristön melun pois ja saat musiikkia korville = auttaa keskittymään. Plus saleilla soi joku Radio Nova niin ei h*lvetti.
eiks ookki Leiffin Stenius tuolla kaaemmaisissa kulmassa sinisessä housuissia!?
Nyyssis kyllä kunnon nestepöhössä :D
Eiköhän se seisokin.. mut iso hanska on Mikallakin kyllä..
Mies joka oli "sinut" pituutensa kanssa....
Mitä sä selität? Ja nyt sitten mä seison tossa varpaisillani vai? Voi helvetti, miten voi teille toi mun pituus olla noin suuri ongelma? Make on 175cm ja mä olen 165cm. Molemmat seistään ihan jalat maassa eikä kummallakaan ole korkoja. JA kyllä, yhä olen sinut pituuteni kanssa ja aina tulen olemaan. Yrittäkää tekin olla.
Sinne tosiaa mennää treenaamaan eikä mihkään missikisoihin. Mun ideaalinen treeni tilanne: sali tyhjä tai pari asiallista frendii,musat suht kovalle(metalli ja rauta on kavereita),vanhat ja kenties likaset verkkarit, joku risa t-paita mikä lähtee heti veke jos celciukset näyttää tyylii sen 30+. Ei salil käynnin tarvii olla mitää kidutusta, siel voi olla hauskaa vaikka oliskin rankkaa. loppujen lopuks se treeni kestää kuitenki arviolta sen tunnin ni ei se ole liian vaativaa.