BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä väliä käyttääkö joku kuulokkeita? Se ei oo mitään näyttämistä yms.. vaan sitä että voi keskittyä täysin omaan tekemiseen. Suljet ympäristön melun pois ja saat musiikkia korville = auttaa keskittymään. Plus saleilla soi joku Radio Nova niin ei h*lvetti.

Äläs nyt. Radio Novan liikennetiedotteiden voimalla saa ihan jäätävän treenifiiliksen päälle!
 
1015426_10200782596740839_1192830431_o.jpg

Facebookista
 
Tossa kuvassa näkee miten jeesuksen kova nyyssöläkin on!
 
Eiköhän se seisokin.. mut iso hanska on Mikallakin kyllä..

Mies joka oli "sinut" pituutensa kanssa....

Marko on kyllä kuosissa. Markolle toivoisi vielä menestystä valitsemassaan lajissa vaikka bodausta itsessään en oikein ymmärräkkään.

Muistan vielä kun nuorena sällinä laitoin markolle tekstaria että sain uncle samin Marko savolainen t-paidan. Myyntikappaleet oli loppu niin Marko laittoi menemään kaapista itselleen omaan käyttöön varaaman paidan matkaan :) Voin sanoa että paidassa oli hihoissa ilmaa!
 
Ei voi muuta sanoa ku että mitä oon videoiden,tekstien ja kuvien perusteella saanu kaverista kuvan niin arvostan todella paljon niin ihmisenä kun urheilijana!En pahemmin tätä kehonrakennus "sceneä" seuraa mutta jos ja kun Marko pääsee kuntoon ja astuu lavalle niin voi olla meikäläisellä ja uskon että monella muullakin myös tippa herkässä.Uskomaton elämäntarina ja niin paljon kun on ollukkin vastoinkäymisiä niin silti pysynyt todella sympaattisena ja positiivisena.
 
Mies joka oli "sinut" pituutensa kanssa....

Mitä sä selität? Ja nyt sitten mä seison tossa varpaisillani vai? Voi helvetti, miten voi teille toi mun pituus olla noin suuri ongelma? Make on 175cm ja mä olen 165cm. Molemmat seistään ihan jalat maassa eikä kummallakaan ole korkoja. JA kyllä, yhä olen sinut pituuteni kanssa ja aina tulen olemaan. Yrittäkää tekin olla.
 
Mitä sä selität? Ja nyt sitten mä seison tossa varpaisillani vai? Voi helvetti, miten voi teille toi mun pituus olla noin suuri ongelma? Make on 175cm ja mä olen 165cm. Molemmat seistään ihan jalat maassa eikä kummallakaan ole korkoja. JA kyllä, yhä olen sinut pituuteni kanssa ja aina tulen olemaan. Yrittäkää tekin olla.

OK. Kuittaan tämän nyt (niin kuin trendinä on) sillä että oli vain satiirista läppää josta ei kenekään pidä provosoitua :) off-topic mun osalta tässä..

No hard feelings!
 
Sinne tosiaa mennää treenaamaan eikä mihkään missikisoihin. Mun ideaalinen treeni tilanne: sali tyhjä tai pari asiallista frendii,musat suht kovalle(metalli ja rauta on kavereita),vanhat ja kenties likaset verkkarit, joku risa t-paita mikä lähtee heti veke jos celciukset näyttää tyylii sen 30+. Ei salil käynnin tarvii olla mitää kidutusta, siel voi olla hauskaa vaikka oliskin rankkaa. loppujen lopuks se treeni kestää kuitenki arviolta sen tunnin ni ei se ole liian vaativaa.

Suattas se vähän kidutusta olla kanssatreenaajille, jos paskasissa verrareissa vetää :D
 
Back
Ylös Bottom