BB PRO Marko Savolainen

Jos kerran KP on mukana kuvioissa, niin sitten taitaa yhteistyö Pakkiksen kanssa olla mahdotonta missään muodossa. Harmillista sinänsä; mielestäni iso punainen P sopisi todella mainiosti Savolaisen massiiviseen rintaan :D .
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KP tuli siis taas sutena saaliille. olishan toi pitänyt arvata. oletettavasti anssikin sai siinä samalla kenkää. paska juttu juuri kun kaikki alko näyttää hyvälle :curs: mutta ehkä KP oli kuitenkin ainoo joka pysty tarjoon riihikuivaa rahaa?
 
Sportman81 sanoi:
Kädet ovat sitä luokkaa, että voiko siitä enään isommaksi tullakkaan? KP.Ourama ja tää Kalle Aaltonen oli mukana, joten varmaankin ens body lehdessä on juttua ja kuvia.

Eikäs Savolaisella ja KP:lla tulehtuneet välit joskus muunnoin? Vai muistanko ihan päin persettä?
 
äijät ei ollut ees puheväleissä. KP on harmillisesti ainoo joka uskaltaa sijoittaa tälläseen projektiin joten kai se on maken pikku pakko mennä taas KP:n leipiin.
 
liiska sanoi:
äijät ei ollut ees puheväleissä.

Niin muistelinkin, mutta varmistin vain.

liiska sanoi:
KP on harmillisesti ainoo joka uskaltaa sijoittaa tälläseen projektiin joten kai se on maken pikku pakko mennä taas KP:n leipiin.

Olisihan se hienoa kun löytyisi joku ulkopuolinen rahoittaja ja KP jäisi nuolemaan näppejään :) Jos voittaisi vaikka lotossa...
 
Eipä ole Mayorsilla tullut ikinä lähellekään yhtä isoa kaveria vastaan kuin äsken tuli ja se hauberi on todellakin valtava.
 
Justiin tulin Meijeriltä ja näin vilaukselta Savolaisen. On se iso äijä :worship:

Yks häiskä siellä salilla sanoi, että Marko valmistautuu kisoihin ja on treenannu nyt tosissaan 4kk. En tiiä sitten miten hyvin pitää paikkaansa..?
 
Hynkkä sanoi:
Justiin tulin Meijeriltä ja näin vilaukselta Savolaisen. On se iso äijä :worship:

Yks häiskä siellä salilla sanoi, että Marko valmistautuu kisoihin ja on treenannu nyt tosissaan 4kk. En tiiä sitten miten hyvin pitää paikkaansa..?
make on reenaillut tosissaan noin tammikuusta-helmikuusta lähtien(jos oikein muistan) ja massaa tullut siinä ajassa n30kg.



edit: ja tuo että kp on kuvioissa(oletettavasti) ei oo mikään ihme, sanokaa suomesta ykskään toinen heppu joka tuntee pro maaailmaa yhtä hyvin kuin kp???
 
jaykay sanoi:
Ensi vuoden toukokuulle on valmistautumassa. 15 kg pitäisi saada lihaa vielä lisää.

Ai vaatimattomat 15kg tiukkaa lihasta.. Ei ole varmaankaan body fitnekseen osallistumassa..? :D

Mullakaan ei tuo kp:n mukana olo yllätä yhtään. Suhteita varmasti löytyy ulkomaille ja saa sponsseja sun muuta hommattua.
 
Ainakaan KP:n kirjoittamat artikkelit hänen lehdessään eivät tähän päivään mennessä ole minua säväyttäneet. Pikemminkin tuottaneet hieman ärtymystä paikka paikoin.
 
Kyllä mä tulen perjantaina puolenpäivän jälkeen moikkaamaan.Faneille ja muutenkin Makea kannustaville sanoisin,että Make on ok kunnossa.Nyt tarvitaan vaan tsemppiä ja sponssia.Treeni on tehty hyvin ja jatkoa seuraa.
 
Mike sanoi:
Maken edustajan piti puheidensa mukaan tulla tällä viikolla kaupalle juttelemaan. Saa nyt nähdä tuleeko huomenna. Olishan Makekin kiva nähdä livenä, vois muutaman kuvan napata liikkeen takapihalla.


Kyllä se koopee haaskalle nyt lentää. Muutama kuukausi sitten oltiin vielä kovasti peräämässä Makelta rahoja menneiltä vuosilta :curs:
Siinä on olemassa pari vaihtoehtoa: joko alkaa pelaamaan koopeen kanssa tai sitten joutuu tekemään saman työn kuin Maija eli ILMAN koopeen apuja.
Tehkää nyt Pakkotoiston väki diili Maken kanssa, niin hyvä tulee :kippis1:
 
Täälläkin pidetään peukkuja Makelle, on se vaan aikamoinen Geneettinen friikki! Varmaan sen kaikilla soluillakin on pikku muskelit :)
 
Kuinkahan moni Make-fani on kovaan ääneen syytämässä rahaa Makelle nyt, mutta sitten kun tilinumero pärähtää ruutuun, onkin SOLO-tunnarit mystisesti hukassa tai palveluavaimet vanhentuneet. :jahas: Toki kannustan Makea, mutta antaisinko rahaa "treenivaatteisiin" sellaiselle henkilölle, kenet olen kaksi kertaa vilaukselta nähnyt? Tuskinpa vaan. Hengessä olen mukana, ja se saakoon riittää.
 
Ei kai tässä nyt olekaan kysymyksessä mitkään päätä huimaavat summat, itse olisin ainakin valmis muutaman euron pistämään makelle :)
 
Tomi sanoi:
Kuinkahan moni Make-fani on kovaan ääneen syytämässä rahaa Makelle nyt, mutta sitten kun tilinumero pärähtää ruutuun, onkin SOLO-tunnarit mystisesti hukassa tai palveluavaimet vanhentuneet. :jahas: Toki kannustan Makea, mutta antaisinko rahaa "treenivaatteisiin" sellaiselle henkilölle, kenet olen kaksi kertaa vilaukselta nähnyt? Tuskinpa vaan. Hengessä olen mukana, ja se saakoon riittää.


Samaa mieltä! En minäkään kannata mitään kansalaiskeräystä, vaan pikemminkin sellaista apua mitä kaveri vois tässä vaiheessa tarvita esim. vaikka suojatyöpaikan.
Kyllä ne muutkin ammattilaiset on työllä rahansa hankkineet. Mun mielestä tällainen rahankeräys on sopiva esimerkiksi katastrofiapuna kehitysmaihin, mutta tässä nyt ei liene mistään katastrofiavusta kyse.
En halua maalata piruja seinälle mutta jos Maken homma menee taas 110% kehonrakennukseksi, niin siitä ei välttämättä hyvä seuraa. Ja jos rahaa alkaa tulemaan liian helpolla, niin siinä on omat huonotkin puolensa. Tiedän, että kisaan valmistautuminen maksaa mutta ei se nyt mitään älyttömiä maksa. Tietysti elämä on kallista jos makaa vaan sohvalla, syö, nukkuu ja odottelee salille pääsyä.
Maken pitäis itsensä olla vähän aktiivisempi ja kehittää sosiaalisia taitoja, jotta isommatkin sponsorit kiinnostuis.
Mutta anyway, tsemppiä miehelle :)
 
liiska sanoi:
KP tuli siis taas sutena saaliille. olishan toi pitänyt arvata. oletettavasti anssikin sai siinä samalla kenkää. paska juttu juuri kun kaikki alko näyttää hyvälle :curs: mutta ehkä KP oli kuitenkin ainoo joka pysty tarjoon riihikuivaa rahaa?

Aijaa..no kummasti se Make eilen soitti... :)

Heti kun Makesta on jonkinmoisia uusia kuvia saatavilla niin laitan Blechmanille ja tehdään sitten iso juttu lehteen, jotta Savolainen saa hieman kohotettua "markkina-arvoaan"... se on jo käyttönnössä sovittu..kunhan vain olisi niitä kuvia...

Ja jos KP on kuviossa niin ei mulla ole sitä mitään vastaan. En ole (käsittääkseni) riidoissa ko. miehen kanssa, kun en ole yliipäätänsä ollut missän tekemisissä miehen kanssa.
 
Back
Ylös Bottom