BB PRO Marko Savolainen

Tässä missattiin pointti mun aikaisemmasta kritiikistä:
Kyse ei ole etteikö mielestäni saa kerätä, mutta MIHIN? Osa puhuu "treenikamppeista" ja jos käry käy, mistä tuli rahat? Pakkikselta!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
XXL sanoi:
Tässä missattiin pointti mun aikaisemmasta kritiikistä:
Kyse ei ole etteikö mielestäni saa kerätä, mutta MIHIN? Osa puhuu "treenikamppeista" ja jos käry käy, mistä tuli rahat? Pakkikselta!
Mun pointti oliki se et tää systeemi on ihan vitusta.
Tajusitte ihan oikein.

Se Mihin Savolainen käyytäis ne maholliset rahat on sitte hänen oma asiansa.
Kritisoinkin tätä systeemiä joka mahdollistaa sen, että suoimessa urheileminen on oikeen mukava ja KALLIS harrastus :)
Pääasia onkin ettei vaan kukaan nyt saisi mitää etua siitä erttä saisi avustusta kun on mahdollisuudet oikeeasti pätjärä. Herra siunatkoon mikä synti se ois suomessa.
 
XXL sanoi:
jos käry käy, mistä tuli rahat? Pakkikselta!
LOL, et voi olla tosissasi. Nyt puhutaan ammattilaiskehonrakennuksesta eli dopingtestiin on mahdotonta joutua (IFBB testasi jossain vaiheessa Mr Olympiassa diureetit, ja kun sitten tuli kaksi käryä haastoivat kärynneet kilpailijat Cutler ja Ruhl IFBB:n oikeuteen ja käryt mitätöitiin teknisten seikkojen nojalla).
 
Hulkki sanoi:
LOL, et voi olla tosissasi. Nyt puhutaan ammattilaiskehonrakennuksesta eli dopingtestiin on mahdotonta joutua (IFBB testasi jossain vaiheessa Mr Olympiassa diureetit, ja kun sitten tuli kaksi käryä haastoivat kärynneet kilpailijat Cutler ja Ruhl IFBB:n oikeuteen ja käryt mitätöitiin teknisten seikkojen nojalla).
En tarkoita dopingtestejä, vaan poliisien ratsiaa, tullin toimintaa yms. Yleensä on tapana selvittää kuka maksoi kenelle ja mistä. Jo julkinen toiminnan valmistelu kiinnostaa poliiseja ja huomio varmaan vituttaa jo itse urheilijaa.
 
Olen nyt selvittänyt puheena ollutta varainkeruuasiaa lakimiehen kanssa. Rahan antaminen Makelle lahjana on tietyin edellytyksin mahdollista. Asiaan palataan tässä viestiketjussa, kun olen ensin neuvotellut Miken kanssa.

Mukava nähdä, että Makella näyttää olevan runsaasti kannatusta pakkislaisten keskuudessa.
 
Jep hieno homma! Jäädään odottelemaan lopullisia virityksiä asian tiimoilta :thumbs:
 
Annie Stark sanoi:
Hmm, antakaa nyt pojan tuusaa rauhas, mitä ikinä sitten tekeekin. Jos mä olisin tollanen legenda niinku make, ja tekisin paluuta, olisin hyvin hiljaa(ei meteliä,ei kuvia), tekisin vitusti töitä ja pamahtaisin kisaan sellasessa kunnossa ettei koskaan! mutta jos tyyppi on tosissaan paluuta tekemässä, ja pakkis sponssaamassa, niin kannatan keräystä, johon mäkin lähden takuu varmasti mukaan. Tsemppiä vaan makelle ihan tajuttomasti :thumbs:

Samaa mieltä...Ei kannata pitää turhaa meteliä. Sitten vasta kun kaikki valmiina,tulemalla "esiin".
Toivon, että Makella on hyvät taustatuet jotka tekee,
pyyteetöntä työtä jotta paluu onnistuisi. Toivon Makelle tsemppiä ja
että paikat kestää. Se mitä olen kuullut,todella toivon onnistuneeseen
paluuseen.
 
Makehan voisi tehdä muutaman tunnin bodausleffan jenkkilän tyyliin...tuollainenhan vois tuottaa ihan kivasti rahaa miehelle.

Nimen voisi napata vaikka arnoldin leffasta: Total Rebuild...onko ihan vamma idea? Jollain perus videokameralla ei tulisi edes kauhean kalliiksi.

Joku perhanan utelias/fanaattinen pakkislainen nyt varmaan kuvaisi tuon omaksi ilokseen ilmaiseksi. :rolleyes:

Toki tällä tyylillä tuotto kiertyy varmaan aika hitaasti, silti, suomessakin jo ainoastaan riittää faneja herralle AINAKIN pari tuhatta...joten ainakin sen verran video tekisi kauppansa.

40€ * 2000 = 80 000Euroa :eek: Pakkotoisto voisi varmasti mainostaa videota ilmaiseksi sponssilahjaksi?
 
JWO: ihan ok idea, itekin mietin jotain "fanituotteita" kuten vaikka t-paitaa, jossa maken paluuseen viittaava teksti ja/kuva. Kivahan se ois saada rahalle jotain vastinetta ja kyllähän maken filmipätkä ihan aidosti kiinnostas.
 
foo sanoi:
JWO: ihan ok idea, itekin mietin jotain "fanituotteita" kuten vaikka t-paitaa, jossa maken paluuseen viittaava teksti ja/kuva. Kivahan se ois saada rahalle jotain vastinetta ja kyllähän maken filmipätkä ihan aidosti kiinnostas.
joo kiinnostashan se, mutta se olisi kannattanut tehdä jo siloin kun mies oli kauheissa voimissa ja nuoruuden intoa täynnä ja kun paikat vielä kestivät kunnon riehumisen raudan parissa.
 
neutraali sanoi:
joo kiinnostashan se, mutta se olisi kannattanut tehdä jo siloin kun mies oli kauheissa voimissa ja nuoruuden intoa täynnä ja kun paikat vielä kestivät kunnon riehumisen raudan parissa.

Totta, mutta kyllä minä silti 100% varmasti ostaisin Makelta semmosenkin videon missä näytetään ihan perustreeniä, ei välttämättä järjettömiä romuja tarvitsisi. Vielä kun saisi Makelta kommenttia ja mielipiteitä normaalibodivideota enemmän tuohon niin ei voisi parempaa bodiaiheista videota toivoa. Itse olen kuitenkin myös tukemassa Maken paluuta jonkinnäköisellä summalla, mitä nyt opiskelijabudjetti periksi antaa. Yksi suurimmista innoittajistani, ja Suomen tasolla legenda on kuitenkin kyseessä.
 
Ainoa asia mitä tuo video periaatteessa vaatisi on ettei kaveri olisi aivan nesteissä/läskeissä, eli kyllä pitää olla suht tiukka että kroppa näyttää kivalta kameran linssin läpi. Kisadietin loppuvaiheilla (kuten ammattilaiset tekevät) olisi parasta kyllä kuvata tuollainen, luonnollisesti.

Tietenkin tuotto alkaa sitten kiertyä vasta ensimmäisien kilpailujen jälkeen. Jos menestystä tulee, myy video taatusti viellä enemmän.
Jos kunto on TODELLA kova, myy video varmasti myös ulkomailla hyvin.
Parhaina aikoina Makesta olisi kyllä saanut todella loistavan videon: suuret sarjapainot viellä kruunaavat tirkistely haluisten fanien kiksit.

Videoista: mielestäni esimerkiksi uusi Chris Cormierin video ei ole hyvä, sillä kaveri ei sano sanaakaan koko videolla, vaikka kunto kieltämättä on todella upea. Myös kaveri pumppaa vain pikku painoilla, jonka katsomiseen kyllästyy nopeammin, kuin esimerkiksi Ronnien raakaan meininkiin jätti kiloilla.
Chris myös antaa itsestään erittäin yksinkertaisen kuvan, kuin taas
Ronnie antaa itsestään miellyttävän, mielestäni persoonallisen sekä sympaattisen kuvan, vaikka ujosteleekin kameraa.

KÄSITTÄMÄTTÖMÄN loistava video olisi tie "rapakunnosta" (neste/rasva pöhö) lavalle ja voittoon tyylinen dokumentti yhden miehen kehonrakennus urakasta, jossa puhuttaisiin myös kisoihin valmistautumisesta, maksuista, tyhjennyksistä, ym...eli sellainen kunnon Karate Kid henkinen bodaus leffa.
Tuskinpa vain kukaan koskaan sellaista jaksaa tehdä, koska kuvaamiseen menisi kuukausia, jopa vuosi. :(
 
JWO sanoi:
Ainoa asia mitä tuo video periaatteessa vaatisi on ettei kaveri olisi aivan nesteissä/läskeissä, eli kyllä pitää olla suht tiukka että kroppa näyttää kivalta kameran linssin läpi. Kisadietin loppuvaiheilla (kuten ammattilaiset tekevät) olisi parasta kyllä kuvata tuollainen, luonnollisesti.

(
MAKE EI IKINÄ OLE OLLUT LÖYSÄ MITÄ OLEN HÄNET NÄHNYT, EI EDES 140KILOSENA :rock: :kippis1:
 
Nyt on juhannus vietetty ja alkaa työt, kyllä Makesta tehdään kannatus tuotteita,jotta projekti mega make alkaa ja jatkuu toden teolla ammattilais karkeloita kohti.Fanit pääsevät vaikuttamaan ja saavat vastinetta.Perästä kuuluu
 
Jäitä hattuun, täällä jo suunnitellaan treenivideota ja kaikennäköstä sälää vaikkei kukaan Makelta itseltään ole kysynyt mitään :D
 
jyke66 sanoi:
Nyt on juhannus vietetty ja alkaa työt, kyllä Makesta tehdään kannatus tuotteita,jotta projekti mega make alkaa ja jatkuu toden teolla ammattilais karkeloita kohti.Fanit pääsevät vaikuttamaan ja saavat vastinetta.Perästä kuuluu

Taas näitä 4-post wondereita. No mikäs siinä jos homma toimii, mutta jotain "todisteita" olisi kiva jo saada.. :kuvia:
 
Hannelina_21 sanoi:
make treenaa mayorsilla ke-to jos flunssa helpottaa


Hienoa !
Haikeana muistelen niitä aikoja, kun Make treenasi Mikonkadun Goldsilla, oli mahtava näky, ja suurenmoinen motivaattori.
Make :rock:
 
Hannelina_21 sanoi:
make treenaa mayorsilla ke-to jos flunssa helpottaa

Kävikö Make tänään treenaamassa Mayor´silla?
 
Back
Ylös Bottom