Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun pointti oliki se et tää systeemi on ihan vitusta.XXL sanoi:Tässä missattiin pointti mun aikaisemmasta kritiikistä:
Kyse ei ole etteikö mielestäni saa kerätä, mutta MIHIN? Osa puhuu "treenikamppeista" ja jos käry käy, mistä tuli rahat? Pakkikselta!
LOL, et voi olla tosissasi. Nyt puhutaan ammattilaiskehonrakennuksesta eli dopingtestiin on mahdotonta joutua (IFBB testasi jossain vaiheessa Mr Olympiassa diureetit, ja kun sitten tuli kaksi käryä haastoivat kärynneet kilpailijat Cutler ja Ruhl IFBB:n oikeuteen ja käryt mitätöitiin teknisten seikkojen nojalla).XXL sanoi:jos käry käy, mistä tuli rahat? Pakkikselta!
En tarkoita dopingtestejä, vaan poliisien ratsiaa, tullin toimintaa yms. Yleensä on tapana selvittää kuka maksoi kenelle ja mistä. Jo julkinen toiminnan valmistelu kiinnostaa poliiseja ja huomio varmaan vituttaa jo itse urheilijaa.Hulkki sanoi:LOL, et voi olla tosissasi. Nyt puhutaan ammattilaiskehonrakennuksesta eli dopingtestiin on mahdotonta joutua (IFBB testasi jossain vaiheessa Mr Olympiassa diureetit, ja kun sitten tuli kaksi käryä haastoivat kärynneet kilpailijat Cutler ja Ruhl IFBB:n oikeuteen ja käryt mitätöitiin teknisten seikkojen nojalla).
Annie Stark sanoi:Hmm, antakaa nyt pojan tuusaa rauhas, mitä ikinä sitten tekeekin. Jos mä olisin tollanen legenda niinku make, ja tekisin paluuta, olisin hyvin hiljaa(ei meteliä,ei kuvia), tekisin vitusti töitä ja pamahtaisin kisaan sellasessa kunnossa ettei koskaan! mutta jos tyyppi on tosissaan paluuta tekemässä, ja pakkis sponssaamassa, niin kannatan keräystä, johon mäkin lähden takuu varmasti mukaan. Tsemppiä vaan makelle ihan tajuttomasti :thumbs:
joo kiinnostashan se, mutta se olisi kannattanut tehdä jo siloin kun mies oli kauheissa voimissa ja nuoruuden intoa täynnä ja kun paikat vielä kestivät kunnon riehumisen raudan parissa.foo sanoi:JWO: ihan ok idea, itekin mietin jotain "fanituotteita" kuten vaikka t-paitaa, jossa maken paluuseen viittaava teksti ja/kuva. Kivahan se ois saada rahalle jotain vastinetta ja kyllähän maken filmipätkä ihan aidosti kiinnostas.
neutraali sanoi:joo kiinnostashan se, mutta se olisi kannattanut tehdä jo siloin kun mies oli kauheissa voimissa ja nuoruuden intoa täynnä ja kun paikat vielä kestivät kunnon riehumisen raudan parissa.
MAKE EI IKINÄ OLE OLLUT LÖYSÄ MITÄ OLEN HÄNET NÄHNYT, EI EDES 140KILOSENA :kippis1:JWO sanoi:Ainoa asia mitä tuo video periaatteessa vaatisi on ettei kaveri olisi aivan nesteissä/läskeissä, eli kyllä pitää olla suht tiukka että kroppa näyttää kivalta kameran linssin läpi. Kisadietin loppuvaiheilla (kuten ammattilaiset tekevät) olisi parasta kyllä kuvata tuollainen, luonnollisesti.
(
jyke66 sanoi:Nyt on juhannus vietetty ja alkaa työt, kyllä Makesta tehdään kannatus tuotteita,jotta projekti mega make alkaa ja jatkuu toden teolla ammattilais karkeloita kohti.Fanit pääsevät vaikuttamaan ja saavat vastinetta.Perästä kuuluu
make treenaa mayorsilla ke-to jos flunssa helpottaaLohiLinja sanoi:Taas näitä 4-post wondereita. No mikäs siinä jos homma toimii, mutta jotain "todisteita" olisi kiva jo saada..
Hannelina_21 sanoi:make treenaa mayorsilla ke-to jos flunssa helpottaa
Hannelina_21 sanoi:make treenaa mayorsilla ke-to jos flunssa helpottaa