BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa että kaikki mennyt suhteellisen hyvin, varmasti ehkä elämäsi kovin haaste tai katkaisu! Toisen ihmisen elin sisällä ei ole mikään yksinkertainen asia toimiakseen ja vie myös kovasti henkistä kantia! Onnea toipumiseen ja rauhallista joulun aikaa! -Terveisiä Rollosta-

ps. en vienyt kantonin kanaa
Teit tietty kanat kotana mut päädyt siihen et viet kameran näytille :D :kuitti:
 
ps. en vienyt kantonin kanaa

Kerrotko Mike mistä tuo Kantonin kana - juttu tarkalleen tulee ? Tomi sitä oli viemässä jollekulle, mutta mikä setti se oli ? Naurattaa jo tässä vaiheessa vaikkei tiedä miten juttu oikeesti menee, mietin vaan jotain että Tomi ois ollu viemässä sitä jo edesmenneelle Dr.Jacobsille sairaalaan pyllynnuo... hyväntahdon elkeenä. :D
 
Kerrotko Mike mistä tuo Kantonin kana - juttu tarkalleen tulee ? Tomi sitä oli viemässä jollekulle, mutta mikä setti se oli ? Naurattaa jo tässä vaiheessa vaikkei tiedä miten juttu oikeesti menee, mietin vaan jotain että Tomi ois ollu viemässä sitä jo edesmenneelle Dr.Jacobsille sairaalaan pyllynnuo... hyväntahdon elkeenä. :D
Tää ei ole mitään piruilua, vaan hauska läppä historiasta.

Eli joo, kantonin kanaa vei Taavetille lasarettiin

You'll be back on track in no-time and soon you don't have to worry about having that same shit again, at least not for a long time. Let's see if that cantonese chicken will make you feel better.

Koska mun mielestä Ming Innin pitäisi tehdä mainos telkkariin ja sloganiksi "Cantonese chicken - It will make you feel better!" Sit joku imelä kinukki siihen virnuilemaan.

Ja Tomiahan saa kaikki meitsin tutut kiittää, koska kantonin kana on Ming innissä ihan vitun hyvää ja kaikille sitä aina suosittelen. Jopa nirsojen nirso Tissiposki Salomaa piti varsin kovasti kun viimeksi oltiin safkalla.
 
Kantonin kanaa pitäis varmaan käydä maistamassa, ei siitä ainakaan huonoa ole kuullut ei webissä tais en ulkopuolella.
Makelle tsemppiä, toivotaan että sopiva urheiluprojekti löytyy oli se sitten mitä tahansa. Sitä pitää tehdä mistä tykkää.
 
JP Pulkkisen galleriasta bongattu kuva Makesta (1997 GP):

kuva122.jpg
 
JP Pulkkisen galleriasta bongattu kuva Makesta (1997 GP):

kuva122.jpg

Kunto olisi voinut olla paljon kovemman näköinen, mutta tankkaus hommat ei menny niin kuin olisi pitänyt.
Juttelin Nasserin kanssa puhelimessa ennen kisaa ja se kyseli, että mikä kunto, sanoin vain että minulla tulee olemaan kisan kovimmat kädet. Enkä ollut ihan väärässä:).
 
Kunto olisi voinut olla paljon kovemman näköinen, mutta tankkaus hommat ei menny niin kuin olisi pitänyt.
Juttelin Nasserin kanssa puhelimessa ennen kisaa ja se kyseli, että mikä kunto, sanoin vain että minulla tulee olemaan kisan kovimmat kädet. Enkä ollut ihan väärässä:).

Olin itsekin tuota kisaa katselemassa ja käet oli kyllä ihan omaa luokkaansa Makella. Edes Ronsteri ei päässyt lähellekään IMO. Juuri tuo kuvan pose aiheutti aivan helvetillisen huutomyrskyn yleisöltä.

Lisäksi selkä tuplat takaa -posessa oli mielestäni aika suvereeni keneen tahansa verrattuna.
 
Voi perkele, et voi olla jäätävä toi hauis!!!! Muistan, kun joskus pikkupoikana ostin Markon Supermassa kirjan, niin en voinut tajuta miten hauiksesta voi tulla noin iso.. Siinä on aivan käsittämätön huippu, ei mitään järkeä!!

Ronniella ei oo mun mielestä läheskään noin kovaa hauista, kova huippu kylläkin, mutta tuntuu, että ojentajan ja hauiksen välillä on tosi paljon tyhjää.. tiedä sitten..

Etkös Marko ole tuossa kuvassa vasta 24v??
 
Voi perkele, et voi olla jäätävä toi hauis!!!! Muistan, kun joskus pikkupoikana ostin Markon Supermassa kirjan, niin en voinut tajuta miten hauiksesta voi tulla noin iso.. Siinä on aivan käsittämätön huippu, ei mitään järkeä!!

Ronniella ei oo mun mielestä läheskään noin kovaa hauista, kova huippu kylläkin, mutta tuntuu, että ojentajan ja hauiksen välillä on tosi paljon tyhjää.. tiedä sitten..

Etkös Marko ole tuossa kuvassa vasta 24v??

Joo 24v olin. Kylläpä aika menee nopeasti:)
 
on tuo 6000 vitusti... tollasen määrän syöminen käy jo työstä, hyvä jos itse 4000kaloria saa päivässä max ahdettua, 3000 on sellainen, että on hyvä olla. mutta 6000:S
 
Suomessa ei ole ollut ammattilaistason kehonrakentajaa kuin kaksi. Leino ja Savolainen. Vertailuissa ei näiden miesten tarvinnut hävetä maailman huipuille. Savolainen oli kyllä järjetön 2007 Hesassa.

Olisi kiva tietää millaisia painoja hauistreenissä käytit. Siis sitä että nostot varmaan on otettu hallitusti ja hauiksilla eikä millään vippaamalla. Tuolla massalla pystyy varmasti ottamaan 140 kilon levytangolla hauiskääntöjä mutta ei tuollaisia tumppuja ole kyllä vippaamalla rakennettu.
 
Back
Ylös Bottom