BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun tuosta tulevaisuudesta puhuttu, niin aijotko kuitenkin vielä palata salille, meinaten ihan siis harratemielessä. Tai yleensäkkin kehonrakennukseen, mutta paljon laihemassa muodossa kuin aikoinaan...? Pitää itsensä sitä normaalia jantteria aavistuksen isompana?

...Jahas siinähän se vastaus edellisessä viestissä osakseen tulikin
 
Eihän tämä ole mitään verrattuna kovaan jalkatreeniin;)
No jos siun jalkoja katotaan, niin voi se niinkin olla. ;)
Todella hienoa, että miehellä huuli lentää edelleen.
Netti nyt on tämmöinen aivopierujen valtakunta. Mutta miltä sinusta itsestä on tuntunut lukea sinua koskevia ns. uutisointeja ja kirjoituksia netissä tämän operaation osalta? Kun itselle on välillä tullut olo, että porukka luulee sinun olleen luomen poistossa ja hyppäät raskaaseen sarjaan sm-lavalle ensi vuonna...
 
bodaus 6/98:


Millaisiin ykkösiin pystyt?

Penkissä pystyisin ottamaan 300 kg. Neljä vuotta sitten otin treenin päälle ykkösen 256 kg:lla.
 
Kyllä olen, tässä lähes keskustassa ja läppäri on mukana. Nimi taitaa olla kirurginen sairaala.

Maanantaina tuli osastolle lani:D
Saako siellä vierailla? En tosin ole tuomassa cantonin kanaa niinkuin Tomi Takamaa oli viemässä sydämien kera David Jacobsille :D
 
Pääsetkös Make rajakylään pukkia katsoon? Hieno homma että alat kuntoutua. Päästään nauramaan kunnolla kunhan törmätään. Mulla on taas pari mehukasta vitsiä varastossa. Ei arvaa kertoa ennen kun olet kotona että et reväytä vatsaas.
 
Viikonloppuna saan kaverilta lainaan supermassa kirjan :dance: dvd:kin tuli juuri katottua toiseen kertaan.

Varmaan uskomaton lahja päästä taas edes jotenkin urheilemaan/treenaamaan. Itsestä ainakin tuntuu, että elämä olisi mahdotonta ilman!
 
Moro Make.

Sanoit aiemmin ettei uusi munuainen aseta mitään rajoituksia ravinnon suhteen.

Tuli tällainen kysymys mieleen.

Eihän se, että sun omat munuaiset sieti jumalattoman määrän proteiinia niinkin pitkään, tarkoita että mikä tahansa keskiverto munuainen kestäis.

Eli onko sinun ja lääkärin " Ei rajoituksia " varmasti sama asia?
 
Pikaista toipumista täältä vaasastakin Markolle!tai tällä hetkellä olen viä Espanjassa mutta back in home city jo taas torstaina,lippu korkealle!terv Napsu
 
Back
Ylös Bottom