BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs Markolle kuuluu? Ei oo taas vähään aikaan kuulunu mitään ja monia varmaan kiinnostaa. :kippis1:
Morjes pitkästä aikaa!
Tänne kuuluu ihan hyvää, treeni kulkee (niinku aina :thumbs:), ja myös dialyysi hoidot ovat hyvällä mallilla. Sunnuntaista eteenpäin alan taas päivittämään blogia noin kerran viikossa. Tarkoitus on aloittaa myös erään lisäravinnemerkin testaaminen, ja raportoida tuotteiden toimivuudesta. Tästä lisää blogissa.

Tällä hetkellä olen panostanut pelkkään nyrkkeilyyn, ja kaikkeen siihen liittyvään oheistreeniin. Tarjottiinpa minulle jo matsiakin syksyksi, mutta katsellaan miten tässä edistytään kesän aikana. Nyt on tarkoitus sitten vihdoin aloittaa tekemään myös treeni/ravinto ohjelmia, mutta myös siitä sunnuntaina blogissa enemmän. Ja tietenkin myös muutama pousing-kuva nykykunnosta...

Täällä oli verrattu meikäläistä myös velivenäläiseen. Tuossa tuplahauis-kuvassa olen 21 v ja painoa 123kg. Kaipiaisen Kari mittasi rasvat, tulos -jos en ihan väärin muista- oli jotain 6.9 % pihdeillä mitattuna. Olin juuri lopettanu dieetin PM-kisoihin, kun sain ammattilaiskortin. Olin tuohon aikaan nuorin ammattilainen Lee Priestin kanssa. Käsi oli muuten tuohon aikaan kylmänä noin 58 cm, eli on Lesukovilla noin kymmenen senttiä kurottavana ;)
Eipä muuta tällä erää, sunnuntaina palataan.
 
Morjes pitkästä aikaa!
Tänne kuuluu ihan hyvää, treeni kulkee (niinku aina :thumbs:), ja myös dialyysi hoidot ovat hyvällä mallilla. Sunnuntaista eteenpäin alan taas päivittämään blogia noin kerran viikossa. Tarkoitus on aloittaa myös erään lisäravinnemerkin testaaminen, ja raportoida tuotteiden toimivuudesta. Tästä lisää blogissa.

Tällä hetkellä olen panostanut pelkkään nyrkkeilyyn, ja kaikkeen siihen liittyvään oheistreeniin. Tarjottiinpa minulle jo matsiakin syksyksi, mutta katsellaan miten tässä edistytään kesän aikana. Nyt on tarkoitus sitten vihdoin aloittaa tekemään myös treeni/ravinto ohjelmia, mutta myös siitä sunnuntaina blogissa enemmän. Ja tietenkin myös muutama pousing-kuva nykykunnosta...

Täällä oli verrattu meikäläistä myös velivenäläiseen. Tuossa tuplahauis-kuvassa olen 21 v ja painoa 123kg. Kaipiaisen Kari mittasi rasvat, tulos -jos en ihan väärin muista- oli jotain 6.9 % pihdeillä mitattuna. Olin juuri lopettanu dieetin PM-kisoihin, kun sain ammattilaiskortin. Olin tuohon aikaan nuorin ammattilainen Lee Priestin kanssa. Käsi oli muuten tuohon aikaan kylmänä noin 58 cm, eli on Lesukovilla noin kymmenen senttiä kurottavana ;)
Eipä muuta tällä erää, sunnuntaina palataan.

Hieno kuulla markosta! Tsemiä vaan ja kehään äijä! :rock:
 
Mahtavaa !
Onhan tässä jo epätoivoisena yritetty päivittää blogia uusien juttujen toivossa jo vuoden verran :D
Eikun juttua vaan tulemaan aiheesta, kuin aiheesta niin tulee luettua!
 
Käsi oli muuten tuohon aikaan kylmänä noin 58 cm, eli on Lesukovilla noin kymmenen senttiä kurottavana ;)
Eipä muuta tällä erää, sunnuntaina palataan.


Ihan järjetön hanska oli sulla! :wtf: :rock::worship:


edit, worship nuoleskelu

pitääpä vielä lisätä että kehonrakennuksen saralla IMO hienoin juttu kyl on Marko samalla lavalla Ronsterin kanssa ja näyttää yhtä kovalta! :)

/worship nuoleskelu
 
Morjes pitkästä aikaa!
Tänne kuuluu ihan hyvää, treeni kulkee (niinku aina :thumbs:), ja myös dialyysi hoidot ovat hyvällä mallilla. Sunnuntaista eteenpäin alan taas päivittämään blogia noin kerran viikossa. Tarkoitus on aloittaa myös erään lisäravinnemerkin testaaminen, ja raportoida tuotteiden toimivuudesta. Tästä lisää blogissa.

Tällä hetkellä olen panostanut pelkkään nyrkkeilyyn, ja kaikkeen siihen liittyvään oheistreeniin. Tarjottiinpa minulle jo matsiakin syksyksi, mutta katsellaan miten tässä edistytään kesän aikana. Nyt on tarkoitus sitten vihdoin aloittaa tekemään myös treeni/ravinto ohjelmia, mutta myös siitä sunnuntaina blogissa enemmän. Ja tietenkin myös muutama pousing-kuva nykykunnosta...

Täällä oli verrattu meikäläistä myös velivenäläiseen. Tuossa tuplahauis-kuvassa olen 21 v ja painoa 123kg. Kaipiaisen Kari mittasi rasvat, tulos -jos en ihan väärin muista- oli jotain 6.9 % pihdeillä mitattuna. Olin juuri lopettanu dieetin PM-kisoihin, kun sain ammattilaiskortin. Olin tuohon aikaan nuorin ammattilainen Lee Priestin kanssa. Käsi oli muuten tuohon aikaan kylmänä noin 58 cm, eli on Lesukovilla noin kymmenen senttiä kurottavana ;)
Eipä muuta tällä erää, sunnuntaina palataan.

Nyt tulee muutama rivi huutoa takariviltä. :arvi:

Ihan ensimmäiseksi isot kiitokset Markolle kun olit aikoinaan esikuvana kun tuli pouddailtua ja hiukan douppailtua ja koeteltua omia rajoja ihmisenä, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Sitä tuli itsekin elettyä oikeastaan pelkälle kehonrakennukselle, mutta eihän tällä ruhonmallilla kummosia unelmia voinut kehitellä ja tuli sitä sitten herättyä todellisuuteen, ettei tästä miehestä Savolaista tule ikinä vaikka kuinka treenaa, syö ja pelkästään lepää... :jahas::lol2:

Mutta pääasiana, kehonrakennushan kasvattaa näkyvimmin fyysisesti, mutta henkinen anti on paljon suurempaa kuin päälle päin näkyy. Noista bodausvuosista on perintönä itsellä periksiantamattomuus, itsekuri, itsensä 100% peliin laittaminen "että PERRRRRRRKELE!!!" yms. joista on ollut työelämässä ja siviilissä aivan julmettu apu. Kuten itse aikoinaan Nelosen dokkarissa sanoit "Jos tässä lajissa pärjää, niin pärjää ihan missä vaan". :whip:

Mutta asiaan, hienoa kuulla, että Suomen kaikkien aikojen lahjakkaimman boudarin elämä sujuu mallillaan ja kehonrakennukseen panostettu tarmo on löytänyt uuden osoitteen vaikka dialyysi ym. on arkipäivää.

Tuo Lesukoviin vertaus nauratti meikäläistä ainakin pitkän tovin ja nyt kun näin nuo faktat sun suusta, niin putos viimein leuka lattiaan! Aivan järkyttävät numerot niin painon kuin rasva% suhteen + kuvan perusteellakaan ei jää mitään epäselväksi. :eek:

123kg, 6,9 rasva%, 21v..jeesusraistus. Ammattilaisen kisakireäksi ei olisi ollut enää pitkä matka ja painoakin jumalaton määrä. Olisiko ollut parempi kisakunto tuosta kuvasta kuin sitten oli -97?

Eiku Marko tsemppiä kaikeen mitä teet, taastusti tulet pärjäämään, ei ainakaan henkiseltä puolelta jää siitä kiinni!! :rock:

Huutelu takariviltä päättyy tähän, ellei tule jotain koukuttavaa keskutelua aikaiseksi. :)

Kaikille Pakkislaisille ja Savomakefaneille oikein hyvää alkavaa kesää ja otetaan kesä hiukan rennommin. Elämässä on niin paljon muutakin kuin pouddaus ja roheiinit. ;):piis::thumbs:

-Fred-
 
Terve Marko.
Kiva kuulla, että homma kulkee tasaisesti eteenpäin ja alat blogiakin päivittelemään. Siitähän on jo jonkin aikaa vierähtänyt, kun viimeksi sitä päivitit?

Muistahan käydä täällä pakkiksella silloin tällöin turisemassa, faneja on sulla täällä todella paljon!

-Mika
 
Viittiskö joku ystävällinen laittaa linkin tuohon Markon blogiin? .. Ei taho löytyä :D
 
Onko totta että Oulun Rajakylässä erään kerrostalon alakerrassa punttisali ois sun aikaan saannoksia? kujankin tiedän mutta taloa en sen tarkemmin. Juttua vain kuullut että siellä ois semmonen punttiluola.
 
Back
Ylös Bottom